גברים אזרחים וותיקים – קבוצת תיאטרון לאזרחים ותיקים מחכה לכם

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

גברים אזרחים וותיקים – קבוצת תיאטרון לאזרחים ותיקים מחכה לכם

המחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות בשיתוף עם בימת הנוער העירונית רחובות, הקימו יחד קבוצת תיאטרון לגברים ונשים אזרחים וותיקים .
הקבוצה הוקמה לאור בקשתם של פעילים גברים אזרחים וותיקים, הנוטלים חלק בקידום תוכניות עירוניות לגברים אזרחים ותיקים בעיר .
חברי הקבוצה נפגשים אחת לשבוע בימי שלישי , בין השעות 9.30-12.00 : מתחילים במפגש בוקר חברתי וקולינרי וממשיכים במפגשי תיאטרון עם בימאית הקבוצה אודליה דדון.
כפרויקט סוף שנה החברים העלו מערכונים של חנוך לוין בפני מועדוני גמלאים ברחבי העיר, ובפני חברי פורום שולחן עגול לקידום האזרחים הוותיקים בעיר -המופעים היו מדהימים.
בקבוצה זו חשוב לשמור על איזון בין מספר הגברים והנשים ,ולכן לקראת שנת הפעילות הקרובה הקבוצה נפתחת להצטרפות של גברים נוספים. חשוב להדגיש שאין צורך בהתנסות בימתית מוקדמת.
אילן גרזי – מנהל היכל התרבות ובימת הנוער: "אנו שמחים לשתף פעולה עם המחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים ולקדם ביחד קבוצה חשובה של תיאטרון לאזרחים ותיקים. התיאטרון הוא כלי אומנותי משמעותי המאפשר התבטאות אישית והתפתחות אישית בכל הגילאים"
אורית קרטה – גהסי, עו"ס קהילתית – מרכזת היחידה לעבודה קהילתית, המחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים: "אני גאה בקבוצת התיאטרון הייחודית . נוצרה קבוצה מגובשת ואיכותית . הקבוצה הופיעה בפני קהל של גמלאים בעיר עם מערכונים של חנוך לוין. המופעים היו מעולים ופנינו במלוא המרץ לקראת הפעילות של השנה הקרובה."
ענת יולס מנהלת המחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים : "אנו שוקדים כל העת על העשרת עולמם התרבותי והחברתי של האזרחים הוותיקים בעיר. היות ומצאנו כי גברים אזרחים וותיקים ממעטים לקחת חלק בתוכניות עירוניות, ערכנו סקר צרכים בקרבם ומשם יצאנו לדרך עם תוכניות מעניינות לפי רצונם"
מקום המפגש: בימת הנוער – מרכז אומנויות הבמה , רחוב יעקב 48 רחובות.
עלות השתתפות חודשית 50 ₪
לפרטים נוספים ורישום – עו"ס אורית קרטה גהסי- טל' 089392676
מייל [email protected]

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *