גם נהנים וגם תורמים: חנן בן ארי מופיע ברחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

גם נהנים וגם תורמים: חנן בן ארי מופיע ברחובות

במסגרת פרויקט 'כולנו משפחה אחת' של עמותת 'למען אחיי' , המכינה הקד"צ 'שובו אחים' ובשיתוף רשת יוחננוף, תתקיים ברחובות הופעה של הכוכב חנן בן ארי, שכל הכנסותיה קודש לרכישת סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת .

ההופעה תתקיים ביום רביעי, 27.9.23 יב' בתשרי, בשעה 20:30 בספורטק ברחובות

בראש השנה הקרוב יזכו כ-20,000 משפחות נזקקות לחגוג את החג סביב שולחן מלא בכל טוב , הודות למיזם החברתי 'כולנו משפחה אחת' שהוקם על ידי עמותת 'למען אחיי' , המכינה הקד"צ 'שובו אחים' ורשת יוחננוף.

במסגרת המיזם, מתבצעת חלוקה של אלפי סלי מזון לעמותות שונות ואנשים פרטיים בפריסה ארצית לפני חגי תשרי ובסמוך לחג הפסח.
בימים אלה החל מבצע התרמה ארצי של 'כולנו משפחה אחת' בשיתוף רשת יוחננוף עבור אלפי סלי מזון למשפחות נזקקות.
במסגרת המבצע, כל צרכן מוזמן לתרום בסניפי רשת יוחננוף, והרשת תכפיל את התרומה- על כל שקל שייתרם על ידי הלקוחות, הרשת תתרום שקל נוסף.
בנוסף, ביום רביעי ה-27.9 יתקיים מופע של חנן בן ארי בספורטק ברחובות. כל ההכנסות ממכירת הכרטיסים, שנמכרים במחירים מיוחדים לתושבי רחובות , יועברו ישירות למימון סלי מזון. כך, כל מי שרוכש כרטיסים להופעה, בעצם תורם למיזם החסד ויכול להשתמש בכספי מעשר לצורך כך.

פרויקט החסד של סלי המזון החל בעמותה עם חלוקת מארזים ברחבי העיר רחובות לפני ראש השנה ופסח. מאז הוא התפשט לכל רחבי המדינה, וכבר מספר שנים מחולקים סלי מזון ותווי קניה בפריסה ארצית – מקריית שמונה ועד באר שבע.

את המבצע הדו שנתי מתפעלים אנשי העמותה וחניכי המכינה ברחובות. תלמידי בתי ספר, תנועות הנוער, חיילים, עובדי חברות הייטק ותושבים בכל הגילאים נרתמים לאריזת סלי המזון הרבים.
חברת יוחננוף, רואה בתרומה לקהילה חלק מהמהות של הרשת, והיא מלווה ומסייעת כדבר שבשגרה לגורמים שונים בקהילה הישראלית.

לרכישת כרטיסים למופע של חנן בן ארי》https://tic.li/zDblRJy

צילום תמונה של חנן: אהרון גדליה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *