דורון מילברג: "נשמעה מילת גנאי איומה, מגעילה, שלא יעלה על הדעת שתיאמר".

חדשות רחובות - דורון מילברג - רחובות ניוז

מנכ"ל עיריית רחובות המכהן כיו"ר איגוד המנכ"לים ברשויות המקומיות, מגנה את האלימות המילולית כלפי ד"ר שרון אלרעי פרייס ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות

דורון מילברג, יו"ר איגוד המנכ"לים והמזכירים ברשויות המקומיות ומנכ"ל , יצא היום כנגד האלימות המילולית שהופנתה אתמול כלפי ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור , במהלך דיון שהתקיים בוועדת החוקה של הכנסת.

כזכור, בעת הדיון, נשמעה במהלך שיחת הזום קללה מכוערת כלפי.

שלח הבוקר מכתב אישי לד"ר אלרעי פרייס בשם הנהלת . במכתב ציין מילברג כי המנכ"לים והמנכ"ליות ברשויות המקומיות, רואים בחומרה ומגנים בכל תוקף כל מקרה אלימות כלפיה וכלפי כל עובד בשירות הציבורי.

עוד הוסיף מילברג: "אנו מעריכים את עבודתך המקצועית, את ראויה לכל מילות שבח הן מהגורמים הציבוריים והן מהגורמים הפרטיים על עבודתך המסורה והנמרצת בה אנו נמצאים".

חדשות רחובות – מנכ"ל העירייה דורון מילברג – רחובות ניוז

מילברג במכתבו: " במהלך דבריך בוועדת החוקה, שהתקיימה אתמול, נשמעה לעברך מילת גנאי איומה, מגעילה, שלא יעלה על הדעת שתיאמר כלפי אף אדם ובטח לא כלפי עובד ציבור! אנו, המנכ"לים והמנכ"ליות ברשויות המקומיות, רואים בחומרה ומגנים בכל תוקף כל מקרה אלימות כלפיך וכלפי כל עובד בשירות הציבורי, שפועלים ללא לאות למען תושבי מדינת ישראל. אנו מעריכים מאוד את עבודתך המקצועית, את ראויה לכל מילות שבח הן מהגורמים הציבוריים והן מהגורמים הפרטיים על עבודתך המסורה והנמרצת במציאות המאתגרת בה אנו נמצאים וההתמודדות עם מגפת הקורונה. בשם כלל המנכ"לים והמנכ"ליות בשלטון המקומי בישראל אנו מודים לך ולעובדי משרד הבריאות ומאחלים בריאות איתנה ושנה טובה".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *