דרמת בחירות: ברגע האחרון השכילו ושני מועמדים פרשו מההתמודדות לטובת שריון המקום הרביעי לנשות הסניף

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

 

דרמת בחירות: שני מועמדים 'בבית היהודי 'הסירו את מועמדותם שעות ספורות לפני פתיחת הקלפי ופינו את המקום הרביעי לנשות הסיעה, על המקום השני ההתמודדות ממשיכה כרגיל. 

בשעה 18:00 תפתח הקלפי בבית כנסת 'אהבת ישראל' במזרח העיר אליה יגיעו 69 בעלי זכות בחירה, חברי סניף הבית היהודי, שיבחרו את המועמדים למקומות השני והרביעי ברשימה למועצת העיר כאשר חבר המועצה אמיתי כהן נבחר בחודש שעבר לעמוד בראש הרשימה. על המקום השני ברשימה יתמודדו חבר המועצה הנוכחי, עו"ד אבי מוזס המכהן זו הקדנציה הראשונה במועצת העיר ומתוקף כך מחזיק את תיק הרווחה. מוזס כיהן בעבר כיו"ר וועד ההורים ברחובות, מחזיק תיק בביה"ס הדתיים,  חבר בוועד ההורים הארצי, חבר האסיפה הכללית של הועד למען החייל ועוד.

מולו יתמודד אמיר בננו שבבחירות 2013 התמודד למועצת העיר ברשימת הבית היהודי במקום השלישי כאשר מוזס כזכור היה במקום השני. בננו אמנם התפקד לסיעת הליכוד אך לאחרונה חזר אל סניף הבית היהודי וכעת הוא ינסה לכבוש את המקום השני. בננו כיהן בעברו כיו"ר וועד ההורים של 'ישיבת הדרום' מזה 12 שנים, חבר בהנהגה עירונית, יו"ר קבוצת הכדורסל אליצור, חבר הנהלת בית כנסת 'מתנ"ס מרגולין' ועוד.

(הסירו מועמדות: ליאור ניצן ויהונתן בחור)

 

המקום השלישי כזכור משוריין לנציג חסידות חב"ד אריה ליפסקר. על המקום הרביעי אמורים היו להתמודד מנהלי רשת חוויות ליאור ניצן ויהונתן בחור, אך לפני זמן קצר החליטו לוותר על מועמדותם לטובת שריון המקום לנשים המעוניינות.

גורם בבית היהודי " טוב שהשכילו בסניף הבית היהודי לשריין מקום לנשים, יש לציין את המעשה האצילי של ליאור ניצן ויהונתן בחור וכולנו תקווה שהמקום יהיה ריאלי".

 

הקלפי יפתח משעה 18:00 ועד לשעה 21:30, יפקחו על מהלך הבחירות יו"ר הסיעה בכנסת ח"כ שולי מועלם, מנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך ויו"ר הסניף ברחובות עו"ד ליאור פרישמן. בתום סגירת הקלפי יספרו חברי הוועדה את קולות הבוחרים ובסביבות השעה 21:45 יפורסמו התוצאות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *