איפה רוסלנה ואייל נפגשו ומי התנצל בפני יניב מרקוביץ'

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: איפה רוסלנה ואייל נפגשו? מי השתתף בחתונה של ישי ויונית ומי התנצל בפני יניב מרקוביץ'. 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז
פינת המנגל – חדשות רחובות ניוז

 

ראשון: הראיס רחמים מלול הנחה את מנהלי האגפים שסייעו ועבדו קשה בזירת נפילת הרקטה ברחובות, להגיש לו בקרוב את הממצאים לצורך הפקת לקחים (ויש לא מעט). נראה שהמחדל של המשטרה לא יעבור בשתיקה, מבחינת מלול להגיע לגורמים הבכירים ביותר במדינה ואפילו לראש הממשלה אם יצטרך, בלבד שייעשה סדר לאור המחדלים שהיו. נזכיר, אחד המחדלים היה סירובם של השוטרים להכניס את מלול לזירה והוא נאלץ להמתין למעלה מ-45 דקות.

ראש העיר רחמים מלול ודודי מירון מפקד תחנת משטרת רחובות

 

שני: הלוויתה של אינגה אברימיאן ז"ל בגבעת ברנר, תושב העיר רחובות אהוד ילין (83) שהשכיר את הדירה לאינגה ז"ל, פוגש את סגן ראש העיר רחובות עו"ד יניב מרקוביץ', ניגש אליו ומתנצל, הסיבה- אישתו של יניב, רונה, חטפה מאהוד ביקורת קשה שהגיעה לסקר את נפילת הרקטה מטעם ערוץ 14 בו היא עובדת. זה קרה כשילין הבחין במקרופון של ערוץ 14 וגער בה שתעזוב את המקום. כשפגש את מרקוביץ' הוא התנצל על מעשיו: " לא ידעתי שזו אישתך, אני מאוד מתנצל".

ילין ומרקוביץ, רונה בערוץ 14

שני: נערך במועצה הדתית ברחובות, קורס גמול לרבני התיישבות ושכונות ברחבי הארץ במרחב רחובות, בראשות יו"ר מרחב הסתדרות העובדים עודד עמרם. השתתפו הרבנים: חנניה שפירא אביחי יוסף ויניב שפירא מהחטיבה הדתית בהסתדרות המעו"ף. עמרם פתח את הישיבה בזכות של הרבנים שנמצאים בהסתדרות ומקבלים את הזכויות המגיעות להם ואת שירותי ההסתדרות בהכשרות במסגרת הקורסים. לסיכום: יש מי שדואג לזכויות הרבנים.

עודד עמרם בכנס עם הרבנים

 

שני: אצטדיון נתניה, מנכ״ל רשת חוויות גולן ביטון מגיע עם ילדיו לחגוג אליפות שלישית ברציפות של הירוקים, ולפרגן למנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה, חברו הטוב של ביטון שעושה חיל אצל הירוקים מהכרמל. מי ששמח במיוחד הוא בנו של ניתאי ביטון שהוא ירוק בנשמה.

גולן וניתאי ביטון בחגיגות

 

שני: אוהד נוסף שהגיע למשחק מכבי חיפה הוא חבר מועצת העיר רחובות עו"ד שמואל בר דאנזאן עם ילדיו ושאול חילו ובנו משכונת רחובות הולנדית.

 

רביעי: למעלה משלוש מאות חניכי תנועות נוער ברחובות מהמחנה הדתי לאומי, ציינו את יום ירושלים בצעדה שיצאה מרחוב זכריה מדאר עד לרחבת בנין העירייה. ראש העיר רחמים מלול הגיע לברך, סגן ראש העיר אמיתי כהן ברך את המשתתפים, עוד על הצלחת האירוע חתומים אגף הנוער בהובלת אבי יוספי. כהן נשאל מדוע תנועות נוער חילוניות לא משתתפות והשיב שכולם מוזמנים וישמח מאוד שכולם יגיעו בשנה הבאה. המנגל ימשיך לעקוב.

צעדת ירושלים ברחובות 2023

 

רביעי: מזל טוב למזכירת מ"מ ראש העיר רחובות, תקוה (תיקי) כוכבי, שחגגה בצניעות 72 אביבים. נאחל לה בריאות, אושר, הצלחה ונחת.

תיקי כוכבי

שישי: מזל טוב ובצלחה לישי דובדבני ובחירת לבו יונית, שנשבעו זה לזו בחתונה מרגשת בבית הדבש שבנס ציונה. ישי כידוע הוא הקמפיינר של המועמד לראשות העיר רחובות זהר בלום, כל חברי הרשימה נכחו, עו"ד שמואל בר דאנזאן, אורית שרגאי, אוה גור, אבי קינד, חני בלום, הדוברת של בלום, נועה עזר, מ"מ ראש העיר באר יעקב מוטי פרנקו שמונה לנהל את המטה של בלום ברחובות, חבר המועצה מהמחנה המתחרה אביב איטח ועוד. את הזוג חיתן איש התקשורת אברי גלעד. את ירח הדבש דחה הזוג המאושר לאחרי הבחירות לרשויות כדי להשאר חדורי מטרה.

ישי דובדבני

שישי: נצפתה חברת מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך, בבית הספר ״ניצני המדע״ עם בנה משכבת א׳, נרגשת עם יתר ההורים שהשתתפו. גם השנה בסוף הטקס נתרמו סלסלאות הטנא מלאי כל טוב לבית החולים ״קפלן״ באמצעות עמותת ״לשבוע״.

איטל ובנה בבית הספר

שישי: מסיבת יום הולדת 40 לזמר משה פרץ בנמל ת"א, מהעיר רחובות מגיעים חברים רבים לכבד, רמי מדהלה, גדי עוקשי, אלירן מורד, הזמר המצליח אייל גולן מלווה במנהלו האישי דדי חנדלי, הספר של הסלבס הראל יעיש ועוד. את ההצגה במדורי הרכילות תופסים גולן ורוסלנה  שרוקדים יחד.

יום הולדת 40 למשה פרץ, אייל גולן, הראל יעיד דדי חנדלי, רוסלנה, אלירן מורד, רמי מדהלה,

 

שישי: מרוץ "לאורו" לזכר סמל ראשון רונן לוברסקי ז"ל מרחובות, שיצא ממתחם מוזיאון הפרדסנות. הגיעו לכבד ולנהל את האירוע מנכ"ל החברה העירונית אייל פרנקל, מנהל אגף הספורט דורון שמחי וחברת המועצה היחידה ממועצת העיר עו"ד קארין ברגינסקי.

 

פפראצ'י השבוע:

1. חבר מועצת העיר רחובות אבי קינד טס לו בריקוד משלו בחתונה של ישי ויונית דובדבני.

 

2. חברי מועצת העיר רחובות עו"ד שמואל בר דאנזאן, אורית שרגאי, חני בלום והחתן ישי דובדבני ברחבת הריקודים.

 

3. סגן ראש העיר רחובות יניב מרקוביץ' קיבל עוגה והתרגש מגדי עוקשי ומזכירתו שירה אלישע.

 

 

תגובות