האם רחמים מלול לא לחץ יד ולמי? וממה נפצעה אמו של אוראל צברי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: האם רחמים מלול לא לחץ יד ולמי? את מי ריגש מתן דיל וממה נפצעה אמו של אוראל צברי

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

שני: המנגל מגיע בשבילכם גם עד רמלה! מה עשתה דוברת עיריית רחובות אביטל רגב קיסר בבסיס פיקוד העורף ברמלה? מתברר שהמכללה לאיתנות של פיקוד העורף הזמינה השבוע את רגב קיסר, להרצאה מול חניכי קורס קציני הסברה בצבא. רגב קיסר סיפרה להם כיצד עובד מכלול מידע לציבור בעיריית רחובות בזמן מלחמה, כולל פירוט על כל האמצעים להגיע לתושבים ושיתוף הפעולה עם הצבא.

התיעוד המביך בישיבת המועצה נמחק ושל מי המרצדס שנתקעה בלי דלק
דוברת העירייה אביטל רגב קיסר

 

שני: מנכ"ל עיריית רחובות מאיר דהן מגיע לחנות אייס שבצומת בילו סנטר, ניגש למחלקת ריהוט ויוצא משם עם רכישת ארון בגדים חדש. המנגל מסכם תתחדש מאיר.

מנכ"ל העירייה מאיר דהן צילום רחובות ניוז

 

שלישי: כוכב ארץ נהדרת הרחובותי אוראל צברי מעלה סטורי, מצלם את אמו מרים וזו מראה למצלמה פציעות בידה הימנית ומסבירה: "הלכתי לסייע בקטיף לחקלאים, קטפתי לימונים ונשרטתי בכל היד". נאחל לה החלמה מהירה.

מרים צברי צילום אינסטגרם
מרים צברי צילום אינסטגרם

 

שלישי: זהר בלום , המועמד לראשות העיר רחובות, וחברי סיעתו "החינוך בראש", אוה גור, אבי קינד, אורית שרגאי ועו"ד שמואל בר דאנזאן, הגיעו למשחק הכדורסל של נבחרת הנוער, מכבי עומר רחובות נגד אליצור ברק יבנה. המשחק התחיל בטקס לזכרם חללי מערכות ישראל, בוגרי מכבי רחובות, סמ"ר עומר אלקבץ, רס"ן שלומי כהן ז"ל, סרן איתי כהן ז"ל, רס"ר (במיל) טל פיליבה ז"ל וסרן ירין גהלי ז"ל שנפלו על קדושת הארץ והגנת עם ישראל. בלום: ״מכבי רחובות היא אגודה מפוארת שמעודדת ערכים של מנהיגות ונתינה ואנו רואים זאת לאור נפילתם של הבוגרים היקרים שבחרו לשרת בשירות קרבי ומשמעותי למען עם ישראל וקדושת הארץ״.

 

שלישי: המועמד לראשות העיר רחובות זהר בלום, הגיע לכנסת בעקבות דיון שיזם בנושא חיזוק החוסן הנפשי בוועדה המיוחדת לזכויות הילד בראשותו של ח"כ אלי דלל. בלום נתקל במקרה במסדרון בחברי כנסת ובכירי מערכת החינוך החברים בוועדת החינוך הממשלתית. בקרבתו אמרו כי הם ביקשו מבלום להצטרף לדיון סוער שהתקיים בוועדת החינוך, בנושא מרחבים מוגנים במוסדות החינוך ולתרום מניסיונו בנושא.

 

שלישי:  ערב שכולו ״מרוקאי״ בחוויות אושיות בשיתוף ברית יוצאי מרוקו עם מאות משתתפים והמון שמח עם להקת ״סהרה״. ״גולן ביטון מנכ״ל חוויות סיכם: "בימים אלו יש לנו זכות גדולה להאיר את החושך באור גדול ואין יותר ייחודי מערב שכולו בניחוח מרוקאי, תודה גדולה לאירית נאור מנהלת חוויות אושיות ואתי נודלמן רכזת התרבות ״.

 

רביעי: חברת מועצת העיר רחובות המכהנת כיו"ר סניף רחובות אגודה למען החייל, עו"ד קארין ברגינסקי, נפגשת עם דוברת צה"ל לשפה הרוסית, אנה אוקולובה, נתפסה בעדשה של המנגל שמבטיח לעקוב ולדווח. תזכרו שזה פורסם כאן לראשונה.

 

רביעי: מי מחזיק תיק הצעירים ברחובות? יו"ר סניף הליכוד וחבר מועצת העיר רחובות אביב איטח, חשף בפני מועצת העיר סוגיה מעניינת. לדברי איטח, אין כיום כתובת לצעירים והסטודנטים בדמות מחזיק תיק צעירים בעירייה. מבדיקה שאיטח קיים, מחזיק התיק אסף אל-בר טוען שהחזיר את התיק והסמכויות לפני כ-8 חודשים וקיבל בתמורה את תיק הביטחון הקהילתי. איטח טוען שבזמן שהצעירים נלחמים במלחמה והסטודנטים פותחים שנת לימודים, ראוי כי יהיה להם נציג וכתובת בעירייה. ראש העיר רחמים מלול השיב לאיטח שמבחינתו אסף אל-בר עדיין מחזיק התיק למרות שהוא טוען כי התפטר. חדי האוזן שמעו את מלול פונה לממלא מקומו זהר בלום ומבקש הסברים בהמשך לסיכום מסוים ביניהם. נמשיך לעקוב.

 

חמישי: בזמן שכולם מדברים על הזמר המצליח איתי לוי, שבודק אופציות לרכוש את קבוצת הכדורגל האהובה עליו מכבי שעריים, הגיע לוי לכבד את אחיינו אריאל, בבר מצווה מרגשת שחגג.

לוי ואחיינו צילום מסך
לוי ואחיינו צילום מסך

 

חמישי מזל טוב לחבר מועצת העיר רחובות דניאל מרשה, שחגג היום 50 חורפים. את מרשה הפתיע ראש סיעתו, המועמד לראשות העיר רחובות מתן דיל שהתקשר לאחל לו מזל טוב כבר בשבע בבוקר. מרשה התרגש, הודה לדיל וסיים: "תודה רבה ואני רוצה לומר לך שעוד מעט תהיה ראש העיר של כולם, תתרום ותרגש את כל התושבים כפי שריגשת אותי".

פפראצ'י השבוע

רביעי: בתום ישיבת מועצת העיר רחובות ניגש המועמד למועצת העיר רחובות שוקי קרומר, לראש העיר רחמים מלול, הושיט את ידו וכנראה שהתייבש. קרומר: "לא זכור לי שהוא לא הושיט לי יד חזרה, אין לי שום דבר נגדו, היתה שיחה ברוח טובה, בעצם אולי זה היה אבל באמת שאני לא זוכר". המנגל תיעד!

 

שישי: ראש העיר רחובות לשעבר שוקי פורר, מתארח בפרלמנט הכי מוכר בעיר רחובות של יו"ר מרחב הסתדרות העובדים עודד עמרם, יורם אורנשטיין, פרוספר בן חמו ועוד. בין הנושאים שדוברו- האם הבחירות יהיו במועדן, נמשיך לעקוב.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *