הבוטקה שהציב אייל גולן בכניסה לביתו וסגן ראש העיר שרכש אקדח

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: הבוטקה שהציב אייל גולן בכניסה לביתו, המחווה שעשו נבחרי הציבור לחיילי צה"ל ולמשפחות מדרום הארץ ועל סגן ראש העיר שרכש אקדח

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: שבועיים של הצלחה לקמפיין חלוקת השלטים "יחד ננצח", שיזם המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל. לפרויקט מצטרפת עיריית רחובות ותולה בשלטי חוצות העיר קמפיין משלה, "יחד ננצח".

 

שני: רפואה שלמה לחבר מועצת העיר רחובות אבי קינד שמעד ושבר את רגלו הימנית. קינד כאמור התפנה לבית החולים קפלן ולאחר צילומים ויצירת גבס ברגלו, הוא שוחרר להמשך החלמה.

אבי קינד

שני: המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד יניב מרקוביץ׳ וחברי רשימת ״רחובות אחת״, מגייסים תרומה ממשפחת גרסון וחברת גרסון ביטוח לקניית אלף עציצים של צמחי תבלין מעוטף עזה-שתילים שגודלו בקו ראשון לגבול. עשרות פעילים אורזים את העציצים ומחלקים בחינם לתושבים ברחבי העיר. כל הכבוד!

יניב מרקוביץ וחברי רשימת "רחובות אחת".

 

שלישי: משפחות משדרות מגיעות להתארח בבית ספר בית שלמה ברחובות. במקביל לקליטתם, אגף החינוך של עיריית רחובות בהובלת מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, פתחו גן ילדים ל-70 ילדי הדרום ווכיתות לימוד, כאשר מתנדבים גמלאים ממערכת החינוך התנדבו ללמדם. כבר ביום הראשון לאירוח, הגיע זהר בלום לחלק לילדים בובות חיבוק ששמחו אותם. שותפים להצלחת האירוח- חבר מועצת העיר רחובות עו"ד אבי מוזס ודודו בוזגלו מבית שלמה.

מימין: בלום, מוזס ובוזגלו
מימין: בלום, מוזס ובוזגלו

 

רביעי: חבר מועצת העיר רחובות אביב איטח מסכם עם הזוג דוד ושני אלבז, הורים לאלה, אלעד ואלמה משכונת שרונה ברחובות, על סיוע לעצמאים ובעלי עסקים בעיר במפגש זום שייערך מחר (ראשון). בני הזוג מנהלים את פירמת הייעוץ DBCGROUP בשיטה שפיתחו לניהול מדוייקת של העסק תוך מתן דגש לניהול כספים ושיפור רווחיות, ההוכחה – יש להם לקוחות רבים מרחבי הארץ. מחר כאמור בשעה 21:00 הם יקיימו זום לבעלי העסקים והעצמאים תושבי רחובות, ויעניקו מספר עצות וטיפים איך למזער נזקים בתקופה הקרובה והמאתגרת. על היוזמה חתום אביב איטח. ניתן לקבל קישור בעמוד הפייסבוק או ערוץ הטלגרם של אביב.

 

רביעיאורית אלון, אמא לארבעה ומורה נאלצה לראשונה לנהל את משק החסות מאחר ובעלה יהודה אלון גויס למילואים לכפר עזה. חברת מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך, נסעה על הבוקר עם גימלאי תושב העיר שיו שני, שהתנדב לשנע את ארגזי החסות. אלשיך הביאה את הארגזים למטה הבחירות שלה ברחוב הרצל ברחובות ותוך רבע שעה רכשו התושבים כמעט 50 ארגזים. מי שהגיע אחרי לא נראה כועס אלא שמח על הרוח ההתנדבותי של התושבים.

איטל בציר אלשיך במשק
איטל בציר אלשיך במשק

 

רביעי: תושב העיר רחובות, הזמר המצליח במדינה אייל גולן, מאשר בכלי תקשורת שונים שהוא חושש לחיי משפחתו בגלל המצב, לאור המציאות הוא שכר שירותי שמירה שכוללים בוטקה בכניסה למתחם מגוריו. בבית משפחת גולן כזכור, חזרו לאחרונה להתגורר מדי פעם גרושתו ושני ילדיהם הקטנים, מיאל ורון.

הבוטקה בכניסה לבית משפחת גולן צילום: רחובות ניוז
הבוטקה בכניסה לבית משפחת גולן צילום: רחובות ניוז

 

רביעי: ראש עיריית רחובות רחמים מלול מקיים ישיבת עדכון יומית בחמ״ל העירוני. מלול שב ומדגיש לנוכחים שצריך למצוא פתרונות לינה לכולם, בדיוק כפי שנעשה עד עכשיו. באותה ישיבה סיפר מלול שהצליח לשתף פעולה עם הפקולטה לחקלאות, שתעמיד את כל מעונות האירוח שלה לטובת קליטת משפחות שיצטרכו פתרונות לינה בעיר.

 

חמישי: בין האזעקות בעיר רחובות להדאגה לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק השירותים חברתיים, עו"ד שמואל בר דאנזאן, המשיך במלאכת ההתנדבות להעביר חבילות מזון לשורדי השואה בעיר, כפי שפועל גם בשגרה רגילה. יישר כוח!

שמואל בר דאנזאן
שמואל בר דאנזאן

 

חמישי: מנכ״ל רשת חוויות רחובות גולן ביטון, מבקר ברשת מעונות חוויות צעדים, הפעם מתרשם מפעילות ומצטרף לילדי המעון בשכונת רחובות החדשה, בהנהלת סתיו מדהלה. ביטון מסכם היה כיף גדול.

גולן ביטון עם מעון צעדים
גולן ביטון עם מעון צעדים

 

שישי: מנכ"ל החברה העירונית ברחובות אייל פרנקל מצטרף ליוזמה של מנהלת האגף לגיל הרך אביה קפרא וגננות החברה, ויחד עם ילדות וילדי המעונות הכינו כ-300 חלות לחיילים. במעונות החברה העירונית כאמור, בפלאגן ובחלומוטף, הפתיעו את חיילי פיקוד העורף שמוצבים באזור במחווה מרגשת לקראת השבת. ילדות וילדי המעון הכינו יחד עם הגננות כ-300 חלות אישיות טעימות לקראת השבת. לחלות צורפו ציורים יפים ומרגשים שהילדים ציירו עבורם. החיילים קיבלו את המארזים עם החלות בסוף יום הלימודים והתרגשו מאוד מהמחווה היפה שנעשתה עבורם.

אייל פרנקל, אביה קפרא וחיילי פיקוד העורף
אייל פרנקל, אביה קפרא וחיילי פיקוד העורף

 

שישי: חברת מועצת העיר רחובות ויו"ר סניף רחובות אגודה למען החייל עו"ד קארין ברגינסקי, פינקה את חיילי צה"ל ששומרים עלינו, בחלות ועוגות, יחד עם בנותיה אריאל ושלי. חברתן מורן זנדני, הכינה חלות ועוגות לזכרה של אחיינית שלה רז מזרחי ז"ל שנרצחה במסיבה ברעים, אירה קושנירביץ, רינת ברמן ואנה רזומוב פינקו בכל טוב ועשו שמח לאלה שבזכותם אנחנו כאן.
ברגינסקי: "תודה לבנות האהובות שלי ולחברות המקסימות למורן, אירה, רינת ואנה על העזרה והרתמות מידית.
ממש לפני כניסת שבת הבאנו את הדברים וראינו את הפנים המאושרות. אין יותר מזה. שתמיד נתמוך זה בזו. הכי חשוב שהחטופים וכל החיילים יחזרו הביתה בשלום".

 

שישי: בשעה 06:00 המועמדת למועצת העיר רחובות מגי סלע וגר וחברתה -אפרת דולב, יוצאות עם מאה מתנדבים ומצטרפות ליוזמה של האלוף יאיר גולן, לסייע לאחד היישובים בעוטף עזה לשתול ולקטוף עגבניות שרי, במשק של משפחת נחום שנותרו ללא עובדים, לאחר שבני משפחתם נרצחו ונפצעו מירי מחבלים.

מגי סלע וגרנר
מגי סלע וגרנר

 

פפראצ' השבוע

חמישי: בשעה 11:00, נצפה סגן ראש עיריית רחובות אמיתי כהן חמוש באקדח. למקורביו סיפר כי מאחר והוא שירת ביחידה קרבית- לוחם בחטיבת גולני, הוא קיבל יחסית מהר רישיון לנשק לאור המצב הביטחוני הוא רכש השבוע אקדח.

אמיתי כהן חמוש
אמיתי כהן חמוש

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/Ll5Vq8bB3Ea5sRJfONYPXJ

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *