הורים מבית הספר 'הדרים' כועסים על ההיעדר הסעות, בעירייה לא נותרו אדישים והחליטו לסייע להורים לפנים משורת הדין

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
בית הספר הדרים בשכונת'רחובות הצעירה' ארכיון

הורים משכונת קרית משה  " העירייה העבירה את בית ספר הדרים לשכונה הסמוכה ובגלל המרחק הסכימה העירייה לסייע בהסעות הלוך, אבל מה עם חזור?". העירייה בתגובה " במקרה הזה אין זכאות…למרות זאת העירייה החליטה לסייע".

הורים לילדיי בית ספר 'הדרים' משכונת קרית משה זועמים על החלטת העירייה שהסכימה לסייע במערך הסעות מהשכונה אל בית הספר החדש אך לא מאשרים הסעות חזור. חלק מההורים הגיעו השבוע אל משרדי העירייה ודרשו פיתרון אך לטענתם הם עדיין לא קיבלו תשובה.

אחד ההורים " אם אין הסעות חזור אני יפגין עם הילדים שלי, לא יכול להיות שילד שעולה לכיתה א' יחזור אחרי יום לימודים מרחק גדול, יש כאלה שגרים במרחק שני קילומטרים. מדובר על כמאה ילדים ולא ניתן להם להסתכן בעת חזרתם הביתה".

דורית משכונת קרית משה הוסיפה " הבת שלי עולה לכיתה ג' ואין לי מי שיחזיר אותה כי העירייה דאגה להסעות רק בבוקר כלומר לכיוון אחד. אין לאנשים בשכונה רכבים, זה נשמע לך הגיוני שתהיה הסעה רק לכיוון אחד? אני לא אשלח את הילדה שלי במצב הזה, יש כאן 150 הורים שילדיהם עולים לכיתות א-ג וזה לא הגיוני שיכריחו את הילדים שלנו לסכן את החיים שלהם ולחזור ברגל מרחק כה גדול".

מהעירייה נמסר "משרד החינוך קובע נהלים מפורטים של מרחק מהבית לצורך הסעות, ובמקרה זה אין זכאות. ביהס הישן מרוחק כחמש מאות מטר בלבד מביהס החדש. למרות זאת, העירייה החליטה לסייע לתושבים במימון הסעות לביה״ס. בביה״ס החדש יש הנגשה מלאה. לילדים בעלי מוגבלות בכל מוסד חינוכי בעיר עומדת האפשרות להסעות בהתאם לזכויותיהם, ומומלץ לפנות בנושא זה למחלקת הסעות בעירייה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *