היום שאחרי – מכבי רחובות בכדורסל: "נקים קבוצה אטרקטיבית יותר".

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

יום לאחר ההפסד של קבוצת מכבי רחובות בכדורסל מודה היו"ר לכולם ומבטיח: "בעונה הבאה נקים קבוצה אטרקטיבית יותר".

 

אמש, במשחק הכדורסל שנערך באולם ברזילי, הקהל דחף בעוצמה, האווירה היתה מדהימה, אך לאחר הערכה קבוצת מכבי רחובות בכדורסל הפסידה להפועל גלבוע גליל 90:84. התוצאה הצורמת הרחיקה את העיר רחובות מרחק של שניות ספורות מעלייה לליגת העל וצעד היסטורי לעיר.

צילום: רחובות ניוז
צילום: רחובות ניוז

היום, לאחר שאסף פרנק יושב ראש הקבוצה וחבריו התאוששו מעט, התפנה פרנק לשיחת סיכום עונה ולחדשות רחובות ניוז הוא מבטיח לחזור בכוחות מחודשים עם קבוצה טובה יותר בעונה הבאה.

יו"ר קבוצת מכבי רחובות בכדורסל אסף פרנק: "אפשר היה לסכם את העונה במשפט הרבה מתוק ופחות חמוץ, אין ספק שיש אכזבה עצומה, היינו מרחק 34 שניות מליגת העל, מרחק נגיעה, משהו שלא קרה בהיסטוריה של העיר רחובות. אבל ביום שאחרי ולאחר לילה ללא שינה, אפשר להסתכל בגאווה על הדרך שעשינו ולהגיד בפה מלא 'שמנו את רחובות בשיח של הכדורסל הישראלי'".

צילום: רחובות ניוז
צילום: רחובות ניוז

"השחקנים בראשות קובי חסון, אוהד כהן ושחר בוכשטב עשו עונה מדהימה ונתנו לנו אינספור רגעי אושר. התהליך שהמועדון הזה עושה גם בליגת הבוגרים וגם בליגת הנוער הוא מדהים. השבוע כל העיר הייתה כמרקחה סביב המשחק וכבר שלושה ימים לפני המשחק אזלו כל הכרטיסים, זה נתון לא ייאמן בעולם הכדורסל של רחובות".

מימין: דן בוטווין, מתן דיל מודה לקהל ואסף פרנק צילום: רחובות ניוז
מימין: יו"ר מכבי יהודה דן בוטווין, ראש העיר רחובות מתן דיל מודה לקהל ויו"ר מכבי רחובות בכדורסל אסף פרנק צילום: רחובות ניוז

 

"גם הרוח הגבית שאנחנו מקבלים מראש העיר מתן דיל ומסגנו אביב איטח בתקופה האחרונה, מעודדים ומרגשים אותנו ומאפשרים לנו לעשות כאן דברים גדולים. זה הזמן להודות לשחקנים לצוות המקצועי, לכל חברי ההנהלה והעמותה שעושים בהתנדבות יום יום ובעיקר לאוהדים המדהימים שלנו על כל התמיכה במהלך העונה. מבטיח לכולכם שאני ויאיר גובר בן דודי, שהוא הנפש התאומה והחצי השני שלי (אחרי שנתאושש כמה ימים) נחזור בכוחות מחודשים ונבנה קבוצה אטרקטיבית וטובה גם בעונה הבאה".

 

הנהלת הקבוצה הוסיפה וסיכמה: " עונה מופלאה עברה עלינו, בתוך מציאות עצובה ומאתגרת במיוחד. התמודדנו עם כל מכשול שהוצב בדרכנו ויצאנו ממנו מחוזקים יותר. התמיכה הגדולה שלכם והיכולת שלנו לעבוד כצוות אחד שלם, לתמוך איש ברעהו ולהתגבר על הקשיים – היא שאפשרה לנו להגיע רחוק כל כך. אנו רוצים להודות מקרב לב לכל אחד ואחת מכם – הצופים המסורים, המשפחות התומכות והחברים הנפלאים שתמכתם בנו פיזית ורוחנית ונתתם לנו את האמצעים להצליח. התמיכה הבלתי נלאית והאהבה שהענקתם לנו נתנה לנו את הכוח להמשיך ולהגשים את החלומות הכי פרועים בעונה המרגשת הזו. תודה שאתם חלק מהמסע המופלא הזה! באהבה רבה, קבוצת מכבי רחובות".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *