המועמד של מתן דיל ורמי מדהלה ניצח ומה עושה לאחרונה אביבית בר זהר עם תומר כהן

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

 

 

ראשון, המועמד לתפקיד יו"ר הליכוד העולמי יעקב חגואל, מועמד מוסכם על עו"ד מתן דיל, יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה, הפעיל החברתי גלעד מזרחי וחבר המועצה רועי שרעבי, התוצאה- חגואל ניצח ברוב קולות, כי ככה זה שכולם מאוחדים!

רמי מדהלה ומתן דיל

תחילת שבוע, נסגרה דלת הזכוכית בכניסה אל לשכת ראש העיר רחמים מלול בקומה השישית, הסיבה- תקופת הקורונה שגרמה לכחצי מהקומה 'לבלות' בבידוד, ובראשם מלול וממלא מקומו בנצי שרעבי ששהו בבידוד מאז פרוץ הנגיף. נאחל לכולם בריאות.

רחמים מלול צילום: מפייסבוק

שני, רגע לפני פגישת דגל התורה וחברי סיעת ש"ס בענין הרוטציה למועצת העיר, נכנס יושב ראש המועצה הדתית אלדד גדסי לבידוד, הפגישה כמובן נדחתה, נאחל לו בריאות.

ראש המועצה הדתית.אלדד גדסי

 

רביעי שעבר, בימת הנוער של החברה העירונית, ישיבת סיכום שנה של צוות בימת הנוער. הישיבה נערכה ברחבת הכניסה של הבימה תוך שמירה על הנהלים. מנכ"ל החברה איציק עובדיה פרגן לכולם על עבודתם המסורה בראשם מנהל הבימה אילן גרזי. עובדיה ציין שהבימה היא ליבת התרבות של העיר והכל בזכות עבודתם.

מימין: איציק עובדיה ואילן גרזי

 

הידוענית ששבה לגור ברחובות, אביבית בר זהר, נראית לאחרונה בסביבתו של איש העסקים תומר כהן. למדור נודע כי השניים עובדים על מיזם משותף שייתכן ובקרוב כולם ישמעו עליו. בינתיים הם מבלים במקומות רבים בעיר הגדולה.

 

מימין: אביבית בר זהר ותומר כהן

 

רביעי, שרת התפוצות הרחובותית ציפי חוטובלי פוגשת באקראי את אחת עובדות מרשתות הטלויזיה שביקשה תמונה. חוטובלי נענית בחיוב ומרוב התלהבות שכחה לשמור מרחק ולחבוש מסיכה.

 

חמישי, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ מתארח ברחובות ומספר לפעילים על השקפתו הפוליטית ועבודתו משורות האופוזיציה. הגיעו לכבדו חבר המועמה עו"ד אבי מוזס ויו"ר סניף הבית היהודי אמיתי כהן.

בצלאל סמוטריץ' ואבי מוזס

 

אפרופו אמיתי כהן, לאחר שבועיים בבידוד והחלמת בני משפחתו מהקורונה, ניצלה משפחת כהן את ה"חופש", ארזה מזוודות ונסעו להתארח השבת ביישוב "הר הברכה" שבשומרון.

אמיתי כהן
אמיתי כהן,מהפכה ירוקה ברשת חוויות

 

שעות ספורות לאחר שהודיע ממלא מקום ראש העיר זהר בלום כי הוא תורם את המענק מהמדינה על סך 750 שקלים, קיבל בלום פניות מעשרות תושבים שגם הם מתכוונים לתרום את המענק לטובת מצרכים למשפחות נזקקות. כל הכבוד!

זוהר בלום,רחובות שמה את החינוך בראש

 

נוהל חמישי אצל הספר של הסלבס הראל יעיש, מתייצבים לסידור אחרון הזמר לואי עלי וליאם גולן בלוק החדש. כמובן שהכל בהתאם לנהלי הקורונה.

מימין: לואי עלי, הראל יעיש וליאם גולן

 

המדור מאחל שבוע טוב לזוג המלכותי אייל ודניאל גולן שבניגוד לשמועות על פרידה, השבוע הם העלו סטורי זוגי ואינטימי ובמהלך השבת נסעו לבלות עם חברים.

 

דניאל גרינברג צילום מהאינסטגרם

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *