המכובדים של רחמים מלול, הפרויקט של זהר בלום, לאן נסע יניב מרקוביץ' ומה ריגש את מתן דיל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מה קרה לאילנית לוי בקניון רחובות, מי הגיע לכבד את רחמים מלול, איזה פרויקט סיפק את זהר בלום, לאן נסע יניב מרקוביץ' ומה ריגש את מתן דיל.

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון. זהר בלום, המועמד לראשות העיר, מכריז על פתיחת מבצע ״תיק לכל תלמיד״ שבמסגרתו יחולקו תיקים לבית הספר עבור ילדים של משפחות שידם אינה משגת. מאות בקשות התקבלו תוך שעות בודדות. השבוע בסיוע מתנדבים תתקיים החלוקה כדי שכל ילדה וילד יתחילו את השנה עם תיק לבית הספר.

 

ראשון: מחלקת ההפקות של החברה העירונית בניהולה של שלמה טולדו, עם משה פוני המפיק הטכני ורקפת זהבי – הרכזת הנמרצת, ממשיכה לצבוע לנו את הקיץ בשלל אירועים נפלאים לכל הגילאים המגזרים והאוכלוסיות. אחרי אירועי קיץ לילדים בשכונות תחת הכותרת "נפלאות ליד הבית", אירוע השיא לחנוכת המזרקות בגן המייסדים עם מני ממטרה  והדוד חיים, המשיכו בשבוע שעבר באירועים מדליקים לכל המשפחה במסגרת חנוכת פארק ההדרים שנפתח ביום ראשון, כמובן המשך לסדרת הזמר האהובה "שרים לך רחובות", שנערך
ביום חמישי בערב בו התארח זמר שירה בציבור מוכשר בשם עודד שוהם, אחריו עלו שתי זמרות מקסימות- צמד הצבריות- רויטל וטלי שהרימו את רחבת העירייה אל אל עם שירי ארץ ישראל המשובחים. בקהל נראו רבים מתושבי רחובות המדע שבאו לפרגן לזמרת הרחובותית רויטל גרינברג.

 

שני: תושבת העיר רחובות ומלכת היופי אילנית לוי, הגיעה עם בתה אריה ובעלה אלירז לסיור בקניון, לפתע הבחינו בתמונתה של לוי שמתנוסס על אחת החנויות במסגרת קמפיין, אריה נעצרה והיתה בהלם, לוי שיתפה פעולה וניסתה להסביר.

שלישי: חבר מועצת העיר רחובות עו"ד אבי מוזס נוחת בנתב"ג לאחר טיול קבוצתי שערך בגרמניה והולנד. מוזס סיפר שנחת בשעה 07:00 ולא ישן כל הלילה, אך זה לא מנע ממנו להמשיך לעבוד ולעסוק בהמשך דרכו בפוליטיקה לקראת ההצבעה מחר-ראשון שתיערך בישיבת מועצת העיר.

שושי ואבי מוזס

 

רביעי: חבר מועצת העיר רחובות פנחס הומינר ומחזיק תיק הכספים בעירייה, קיים מפגשים מרשימים עם בכירי הממשל המקומי במחוז רוקלנד שבניו יורק והזמין אותם לסיור רשמי בעיר רחובות. אנשי הממשל הבטיחו שבביקור הבא שלהם בישראל הם יבקרו ברחובות ויבקשו לעמוד מקרוב על מה שיש לעיר המדע והתרבות להציע.

 

חמישי: עם כל העומס מכל הכיוונים, לא שוכחת חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי, לפנק את החיילים הבודדים לקראת ראש השנה, כיו"ר סניף רחובות אגודה למען החייל. ברגינסקי ובנה הצעיר, מיינו תרומות של בגדי אדידס החדשים שהגיעו מיד לעזרה. המנגל ימשיך לעקוב אחרי החלוקה.

ברגינסקי ובנה

 

חמישי: בפאנל מועמדים לבחירות שהתקיים מטעם המרכזים לצדק חברתי, בלטה נוכחותה של חברת מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך שהייתה האישה היחידה מתוך 4 גברים מועמדים. אלשיך הובילה את הדיון בנוגע ליוזמה שמקדמת לתחבורה בשבת כבר כמה שבועות באמצעות ״שבוס״.
גם יתר המועמדים -מרקוביץ ובלום הזכירו בכל פעם מחדש שגם הם כמו אלשיך תומכים בתחבורה ציבורית בשבת. בינתיים, חתמו היום (בשבת) עשרות תושבי העיר את החופש הגדול עם עוד נסיעה חינם ב״שבוס״.

 

חמישי: בסיום הפאנל שנערך במרכז לצדק חברתי, ניגשו למועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל, שני תושבים ואמרו לו שהם לא היו בעדו כלל, אך לאחר שהם ראו אותו בפאנל הם השתכנעו מדבריו והבטיחו שאת קולם הוא יקבל בקלפי. דיל הודה להם בהתרגשות והבטיח לא לאכזב.

 

חמישי: המועמד לראשות העיר רחובות עו״ד יניב מרקוביץ׳ משתתף בשני מפגשי תושבים מוצלחים באותו ערב ואורז את החפצים לחופשה קצרה עם רעייתו רונה בכנרת. עם ההגעה למלון הם פוגשים במקרה את זאב אפרים מפאלפל השוק ברחובות, מדברים על ענייני העיר והבחירות ואת הקינוח הזוגות מסיימים ביחד על שפת הכנרת.

 

שישי: אם חשתם בעומס באיזור היכל התרבות – זה לא במקרה! אילן גרזי מנכ״ל ההיכל מדגים חשיבה מחוץ לקופסא עם הבאת הופעה מהשורה הראשונה של עילי בוטנר וילדי החוץ, דווקא ביום שישי בצהריים. האולם היה מפוצץ בקהל נלהב שכבר בשיר הראשון נעמד לריקודים באולם ובקדמת הבמה. בוטנר סיפר שלבקשת ההיכל להגיע בשעה הזו הוא ויתר על שנ״צ ושילם מחירים… הנוכחים מספרים שהאוירה באולם הייתה מחשמלת ומלאת התלהבות. בסיום ההופעה הודו חברי הלהקה ״לקהל של רחובות״. המנגל מזכיר כי ההרשמה לרכישת מנויים להיכל לעונה הקרובה כבר עומדת לפני סיום, זו ההזדמנות שלכם לתרבות בעיר התרבות!

 

שבת: מזל טוב למייסדת ומנכ"לית מכללת פרס ברחובות, עפרה אלול, שחוגגת 62 קיצים. נאחל לה הצלחה, נחת, בריאות ושמחה.

עפרה אלול
עפרה אלול

 

פפארצ'י השבוע

ראשון: חנוכת פארק ההדרים, ראש העיר רחובות רחמים מלול משוחח עם המכובדים שהגיעו – שופט בית משפט המחוזי ירון לוי, ראשי הערים לשעבר שוקי פורר ומכאל מיש לפידות, ח"מ עודד עמרם, ד"ר מרה קנבל, הרצל טובלי ומנכ"ל העירייה מאיר דהן.

 

שני: מנכ"ל החברה העירונית אייל פרנקל, המנהל הטכני של החברה משה פוני ורכזת המחלקה רקפת זהבי, נחים קצת מהעבודה הסזיפית באירועי פתיחת פארק ההדרים.

 

חבר מועצת העיר רחובות עו"ד שמואל בר דאנזאן מלווה את קורבן התקיפה שהתרחשה בשישי שעבר, לתחנת משטרת רחובות להגיש תלונה.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *