המלאך חן: אם חד הורית נותרה להתגורר בדירתה רגע לפני שנזרקה לרחוב

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

המלאך חן: אם חד הורית נותרה להתגורר בדירתה רגע לפני שנזרקה לרחוב. קריטי: "אני מאמין שכל מי שהיה נתקל בפניה כזו לא היה נשאר אדיש". 

 

חבר ועד עובדי עיריית רחובות והפעיל החברתי הרחובותי חן קריטי, קיבל ביום רביעי שעבר שיחה מדאיגה, על הקו נשמעה צעירה תושבת רחובות, אם חד הורית לשני ילדים, שסיפרה בבכי שבעל הדירה שהיא שוכרת ביקש ממנה להתפנות מאחר ואין לה יכולת לשלם לו עבור חודש שכירות נוסף. קריטי שלא נשאר אדיש, נזכר שיש לו קבוצת ווצאפ עם פעילים חברתיים מקומיים המונה מאות חברים. הוא פנה לכולם בהודעה קולית מרגשת, גולל בקצרה את סיפורה וביקש מכל מי שיכול לתרום כסף ולסייע לה לשלם את השכירות. כעבור דקות ספורות הושגה המטרה ונתרם הסכום הדרוש. קריטי שוב שלח בקבוצה הודעה קולית ובה הוא מודה לכל מי שסייע בתרומתו ואף הוסיף שסכום התרומות עלה על הציפיות ובכך יישאר לה כסף לרכוש גם אוכל ומצרכים לשבת ולימים הקרובים.

זה הזמן לפרגן ללב הענק של חן קריטי, שבקביל בעליה של "החוה של חן", סמוך לעיר רחובות. במהלך יום העצמאות יפתח קריטי את החויה לציבור הרחב עם מגוון אטרקציות לילדים, תמורת סכומים סמליים. בחווה יש סוסי פוני, חמורים, גמלים, פינת ליטוף, שפנים, תוכים, טיול ברכבת סביב נחל עקרון, פינות  מוצלות ועוד.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *