המלחמה בסמים! שוטרים עצרו נהג מונית החשוד בסחר והחזקת סמים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

המלחמה בסמים! נהג מונית מרחובות נעצר אמש בשעות הערב בחשד לסחר והחזקת סמים. השוטרים זינקו על החשוד לאחר שארבו לו סמוך לביתו, לאחר חיפוש הם מצאו סמים קשים מסוג קריסטל ומריחואנה.

 

המשטרה עצרה אמש (שני) נהג מונית בשנות השלושים פלוס לחייו, תושב שכונת שעריים שעל פי החשד החזיק ברשותו 22 גרם ברוטו סמים מסוג קריסטל, 180 סמים מסוג גרם מריחואנה, כסף מזומן בסכום 4,000 שקלים ושיקים. החשוד נעצר בזמן שהיה עם ילדיו ברכבו, השוטרים ליוו אותו אל ביתו ובנוכחותו ערכו חיפוש ומצאו את הסמים. לפני זמן קצר הובא החשוד להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

אילוסטרציה עצור

סנגורו של החשוד הביע כעס על התנהלות המשטרה בטענה שאת צו החיפוש הוציאו 11 יום לפני שהוא בוצע. "החתימו שופט ו- 11 יום לא מסוכן ופתאום החליטו לעצור אותו. יש מצבים שמחתימים צו ומבצעים על אתר. דווקא שהוא עם הילדים, הוא נוסע במונית, חוסמים אותו, למה? מה קרה? מה היתה הדחיפות שהוא עם הילדים. הם המתינו 11 יום. יש החזקת סם, למעט חוות דעת סם החקירה הסתיימה. הוא טוען לצריכה עצמית, הם טוענים שלא. הרכיב הזה הסתיים. הם אומרים שלא מספיק מה שתפסו, הם רוצים לבדוק עבירה של סחר. 11 יום אני אומר לבית המשפט הם לא עושים כלום. הם זורקים חכה ואומרים אולי הדג יעלה. איך לא חקרו אותו על סחר. בשביל מה יש חקירה? כדי שחשוד יוכל לתת הסברים ולהתגונן".

בסיום הדיון האריך השופט ישראל פת את מעצרו עד יום חמישי בצהריים. עד אז, תצטרך המשטרה להוכיח את החשדות הסחר המופנות כלפיו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *