המנגל:איך חגגו הסלבס את ט"ו באב?

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

חדשות רחובות – פינת המנגל – רחובות ניוז

*לידיעת הקוראת ויקירת המדור הלן הוד שבמקרה היום חוגגת 31 קיצים. לא רצינו להרוס את הפתעת יום הולדתך. רק נעדכן כי בעלך רגב היה עסוק לאחרונה בטלפונים עם סוכני נסיעות ,כדי לחגוג לך בהתאם מעבר לים. היעד המעודף: אירופה

רגב והלן הוד. מזל"ט לרגל יום ההולדת ה-31(אינסטגרם)

*שני האחרון, "טראסק" שבנמל תל אביב, יוצא "האח הגדול" ואיש הנדל"ן הרחובותי, חזי חיים, נישא לבת זוגו בשנה האחרונה, נוי סעדון. שלשלו מעטפה: אביבית בר זוהר, איש הרכב טל כהן, דודו כהן מעפולה, עומר קינן, מישל טרוני, כוכב פרי, עידן יניב, שמוליק סבן.

חזי חיים ונוי סעדון(צילום: רפי דלויה)

*רגע לפני חתימתו במכבי תל אביב כדורסל והשחקן הישראלי הראשון ששיחק ב-NBA הסמול פורוורד עמרי כספי ביקר  "בליקר בייקרי" בפארק המדע ברחובות.

כספי שלאחרונה נמצא בתהליכי התחזקות בדת בחר בסניף הכשר של הרשת.

עומרי כספי בבלייקר בייקרי הרחובותי (פייסבוק)

לא נגענו. אבל הזמר הלאומי אייל גולן העלה באמצע השבוע פוסט ובו כתב: "חברים יקרים, ראיתי את הצעד שעשתה ציפי רפאלי ופשוט אהבתי. האמת שגם די נמאס לי לראות מה זה אכל, מה ההוא שתה, באיזה מועדון ההיא בילתה, באיזו מסעדה ההיא אכלה, לאן ההם נסעו ומאיזה יעד ההם חזרו"

כתב והוסיף: "אז אל תכעסו עליי שאני מוריד עוקב. פשוט החלטתי שלא מעניין אותי יותר מה קורה אצל אחרים. אז פשוט כמו ציפי אעקוב רק אחרי משפחתי".

גולן, שבחשבונו נספרו בעבר כ-700 אלף עוקבים,עוקב אחרי 12 אנשים בלבד, בהם בת הזוג דניאל גרינברג, שלושת ילדיו ליאם, אלין ויאן, אימו רונית, אחותו מאיה, שלושת מיוצגיו הזמרים נסרין קדרי, איתי לוי, לואי, חברו ירון אילן ועוד עמודים בודדים.

אייל גולן מנקה עוקבים (אינסטגרם)

*רק רצינו לעדכן אתכם כי ב־2 בספטמבר יחגוג בנו של רוברטו בן שושן ,סתיו, בר־מצווה, עם המון מוזמנים ומי שהולך לעשות שמח לחבריו הטובים הם איתי לוי הרחובותי ונועה קירל.

לא משהו שבגללו צריך לדחות את שנת הלימודים

איתי לוי. (אינסטגרם)

*ספיחים אחרונים מהביקור של אייל גולן שהגיע בסוף השבוע האחרון למגרש הפועל מרמורק הידוע בכנויו "איצטוני" עם חברתו,דניאל גרינבג. והפמליה שכללה את ילדיו ליאם, אלין ויאן והחברים אילן סגל ושאול קרדאנה.

כולם התארחו בחדר ה-וי אי פי במועדון ,ישבו כמה דקות בשביל להתענג על הצילומים אשר מעתרים את החדר,שבהם נראה נשיא המועדון (גולן) בשנותיו האחרונות בזמן שהיה פעיל באופן שוטף באגודה.ואחרי שסיימו להתענג על זיכרונות העבר ,התעקשו ראשי מרמורק להעניק ליאן שי צנוע בדמות חולצה של הקבוצה.יש עוד סורו הלאה.

אייל ויאן גולן בצוותא עם הספונסר הראשי מוטי אברג'יל(צילום יוסי סוריק)

*כי בזמן שההתרגשות מהטקס שנערך במקום החלה וגולן נאלץ לכבד את האירוע עד סופו. בת זוגו, דניאל לא נשארה אדישה לנוכח הזמן הפנוי שנוצר לה , היא מצידה ביקשה כדור והראתה לשני ילדיו הגדולים של בן זוגה ליאם ואלין את הכישורים שיש לה עוד מימי השתתפותה בתכנית הריאליטי  "הגולסטאריות".

דניאל גרינברג יחד עם ילדיו של אייל גולן ליאן, אלין ויאן. משעמם לא היה להם בכלל

*ובאותו היום בצד השני של העיר, כפר גבירול. חבר המועצה ,גיא צור זכה להכניס ספר תורה לזכרה של סבתו, חנה ז"ל.

באירוע המרגש השתתפו השרים מירי רגב ואלי כהן והן ראש העיר רחמים מלול.

גיא צור יחד עם השרה מירי רגב וראש העיר רחמים מלול(פייסבוק)

*מושיק עפיה מהדק יחסים עם חברתו דנה ששון ואחרי שעזב את רחובות לטובת מגורים משותפים בגני תקווה. הבחור התגלה כרומנטיקן לא קטן, שלרגל טו' באב הם בילו לילה אחד במקום הכי נמוך בעולם במלון 'מילוס' ים המלח.

בדרך חזרה למרכז הם עצרו להגיד שלום אצל האמרגן הרחובותי רענן נגר מ'נופר הפקות'.

מושיק עפיה ודנה ששון. אולי חתונה עוד השנה

*וגם פיני(הגדול) וילקומיץ חשב רבות, מה לעשות בחג האהבה?. אז האוהד של מכבי שעריים מילא צידנית בארטיקים וחילק אותם לחיילים בתחנת הרכבת ברחובות-כי אין כמו אהבה לצה"ל .

פיני וילקומיץ, הארטיקים לצה"ל

*ואפרופו הפתעות, שי הרשקוביץ הזמר והיוצר הרחובותי שחזר רק השנה למוזיקה ,יתמודד על תואר זמר השנה ב'רדיו אפי-לוג' אתם מוזמנים להיכנס ולהשפיע.

שי הרשקוביץ, האם יבחר לזמר השנה?

לא מעט אושיות עברו לאחרונה בנתב"ג כדי לנפוש קצת מעבר לים. כמו: נאדיה אפללו שעל הדרך פגשה את  'הקוסם' ,אייל ברקוביץ'.

חבר המועצה אבי מוזס שהתעופף לו לאיטליה.

מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן שחורשת את ארה"ב.

איש הפיצה אורון גמליאל שעזב את הארץ לאמסטרדם יחד עם רעייתו, חן.

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז
נאדיה אפללו עם אייל ברוקביץ בשישי האחרון בנתב"ג(פייסבוק)

כוכבת הריאליטי והרשת אביבית בר זוהר הגיעה אתמול(שישי) לאירוע יום הולדת ב"קאסה מורה" של תומר כהן.

בר זוהר שהגיעה עם מחשוף עמוק בצבע אדום ,סירבה לשתף פעולה עם המדור ולהצטלם. שילוב של טווסי, תל אביב ומגדלי יו יחד.

כך שאביבית לא תקבל מאתנו השבוע תמונה. צייז

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *