המנגל: איזה זוג רחובותי מככב בפרסומת לבנק? ומה גרם לאביבית בר זוהר לעזוב את האולפן?

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*ראשון האחרון, ב"ברבדוס" שבפארק המדע. במקום נערכת הופעתו של הזמר עומר נצר שכל הכנסותיה הועברו למען עמותת צער בעלי חיים ברחובות אשר נמצאת בקשיים כלכלים.  כשהדבר הגיע לאוזניו של מייקל לואיס הוא ביקש להתנדב ולעזור, כך שהוא הגיע על תקן מנחה הערב.

עומר נצר. התגייס למטרה נעלה. צילום מתוך דף הפיסבוק

*לצילומי התוכנית "כמעט שבת שלום" שתעלה בקרוב ב"קשת" הגיעו להתארח הזמר עופר לוי ואשת הריסים אביבית בר זוהר .אלא שהחיבור בין השניים לא היה מוצלח ב"לשון המעטה" וכבר בחדר האיפור החל לוי לשגר לעברה של בר זוהר הערות מעליבות,שילדת טובה רחובות, בחרה לא להגיב . אך הדבר גלש גם לאולפן ואחרי הערה נוספת מצידו של לוי בר זוהר פשוט קמה ועזבה את המקום.

אביבית בר זוהר. די להערות!. צילום מתוך דף הפיסבוק 

*הקייץ שוב הפציע בסוף השבוע וזה כנראה גרם לרוסלנה רודינה להתייצב בחמישי האחרון עם בגד ים וגלגיליות לצורך צילומי קמפיין קולקציית אביב-קיץ 2018 של רשת אביזרי האופנה TOPTEN. חוץ מהביקיני יש לנו עוד משהו לספר לכם,סורו לאייטם הבא

רוסלנה רודינה. ביקיני בפברואר. צילום מתוך האינסטגרם

*אחרי הפרידה המתוקשרת מאייל גולן רודינה מטפחת זוגיות עם איתי פז ובניגוד אליה היא שומרת אותו הרחק מפלאש המצלמות.אגב, מי שהייתה יחד עם הדוגמנית על הסט היא כוכבת הנוער ואושיית האינסטגרם  קים אור אזולאי..

*.איש הנדל"ן דן חממי חגג בחמישי האחרון  יום הולדת עגול. וכיאה לכזה תאריך מרגש הוא אסף את כל חבריו הטובים ודרש מהם להתייצב בסניף "דה לה פה" הרחובותי כדי לציין את המאורע..לכם נספר כי ביחד הם הרימו לחיים לכבוד חתן השמחה. באו לעשות כבוד: זוהר בלום,אבי קינד, מתן דיל, אסף מדהלה,הרצל טובלי וגולן ביטון.

דן חממי,סאלוט!

*חבר המועצה אבי קינד הגיע להשתתף בטקס המרכזי של הנטיעות בעיר. הוא בוודאי לא ייחל למצוא במקום את שני בניו התאומים הלומדים בכיתה ז' בתיכון קציר.

אבי קינד עם התאומים בטקס הנטיעות המרכזי של ט"ו בשבט

*אפרופו נטיעות, ואם שמעתם במקום חגיגה עברית ותהיתם מי אחראי על התקלוט כשהוא מנחה את הטקס לשביעות רצון התלמידים. נעדכן אתכם שקוראים לו יורם ברגמן ואתם מכירים אותו מהחנות "פניקה" ברחוב טלר.

יורם "פניקה" ברגמן שימח את התלמידים וגיל הזהב 

*איתי לוי שרק לאחרונה חגג יום הולדת 30 החליט להמשיך את החגיגות והגיע ל"קמינו" בחמישי . עוד אחד שנצפה במקום הוא  צחי אשכנזי יוצא "האח הגדול" שלא משך אחריו יותר מידי תשומת לב. אתם יודעים 15 דקות התהילה נגמרות די מהר.

איתי לוי, חגיגות היומולדת ממשיכות. צילום מתוך האינסטגרם 

*המדור הדליק במהלך השבוע את הטלוויזיה ובדיוק באותו רגע שידרו את הפרסומת לאחד הבנקים הגדולים במדינה. ואם גם אתם חשתם כי על המרקע אתם רואים מישהו מוכר מעיר התרבות והמדע,אז זה הזמן לגלות לכם שלא טעיתם מדובר בכרמית ויוחאי דויטש המשתתפים בפרסומת לבנק דיסקונט (דידי-הנציגה הדיגיטלית) לאחר שהוזמנו ל"נסיעת מבחן" על רכב חכם…כרמית שעבדה ברשת חוויות ויוחאי שעובד במחסני חשמל זכו בימים האחרונים למבול של טלפונים ותגובות אוהדות מצד החברים בעיר.

 

יוחאי וכרמית דויטש ב"נסיעת המבחן" מתוך הפרסומת לבנק דיסקונט

*אחרי שלושה שבועות בתאילנד במסגרת הצילומים לתכנית הריאליטי "גולסטאר" אייל גולן נחת בסוף השבוע בישראל וכבר בשישי האחרון היה נוכח במשחק ההפסד של קבוצתו הפועל מרמורק שנערך ברמלה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *