המנגל: מתנת יום ההולדת שקיבל מתן דיל וחתונת השנה של משפחת פרליס

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: החיבור המפתיע של סיעות ש"ס ורחובות חופשית, מתנת יום ההולדת שקיבל מתן דיל וחתונת השנה של משפחת פרליס

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: חבר מועצת העיר רחובות ויו"ר דירקטוריון רשת חוויות אמיתי כהן, אורז מזוודות וטס עם בנו לגרמניה להינות מחווית היורו בכדרוגל. ביום חמישי חזר ארצה כהן עם מגוון סיפורים מרתקים.

חדשות רחובות - אמיתי כהן - רחובות ניוז
חדשות רחובות – אמיתי כהן – רחובות ניוז

 

ראשון: ש"ס חופשית ומאוחדת. מי אמר אחדות ולא קיבל? כל מי שעבר השבוע בקומה השישית בהנהלת עיריית רחובות, לא יכול היה להתעלם משלט החדר של רחובות חופשית ומאוחדת וש"ס, החולקים יחדיו חדר אחד, ח״מ איטל בציר אלשיך  יו״ר סיעת רחובות חופשית ומאוחדת: ״כדי לקדם עיר טובה צריך שנעבוד בשיתוף פעולה, וכדי לקדם חברה טובה וסובלנית יש צורך לשבת ביחד״.

 

ראשון: המשנה לראש העיר רחובות דני מרשה, אורז מזוודה ונוסע עם משפחתו לחופשה ראשונה מאז מערכת הבחירות הסזיפית בעיר הדרומית אילת. ביום חמישי בערב חזרה משפחת מרשה בכוחות מחודשים ובקרבתו אמרו: "דני הוא איש עבודה, מיד לאחר הבחירות הוא החל ללמוד את תיק התחדשות עירונית שהוא מחזיק ולא נח לרגע, בקרוב כל העיר תראה את התוצאות".

חבר המועצה דני מרשה
המשנה לראש העיר דני מרשה

 

שני: חברת מועצת העיר רחובות ומ"מ יו"ר התאגיד קארין ברגינסקי, מגיעה לפגישה השבועית בתאגיד המים עם המנכ"ל זורי שעובי. לפתע השניים מקבלים שיחת טלפון מתושבת העיר שמציפה בעיה, התושבת נדהמה לקבל מענה במיידי. הנה סיבה נוספת לפגישות העבודה.  ברגינסקי: "באופן קבוע אני נפגשת עם שעובי ולומדת עוד ועוד על האופן בו עובד התאגיד.
השאיפה לעשות הכל כדי לשפר עוד יותר את השירות ולתת מענה לכל אחד ואחת. יישר כח למנכ"ל התאגיד על שת"פ".

ברגינסקי ושעובי במשרדי התאגיד
ברגינסקי ושעובי במשרדי התאגיד

 

שני: המפגש השבועי של חמשת חברי הסיעות החרדיות בעיריית רחובות. לפגישה מגיע באיחור אופנתי חברם למועצה פנחס הומינר, כשהוא אוחז בידו שקיות ומפנק את חבריו בארוחת צהריים, שווארמה ממסעדת חזקי שבבעלות אחיינו. כולם ליקקו את האצבעות והודו להומינר על היוזמה.

חברי מועצת העיר מהסיעות החרדיות צילום: רחובות ניוז
חברי מועצת העיר מהסיעות החרדיות צילום: רחובות ניוז

 

שני: מזל טוב למנהלת האגף לשירותים חברתיים בת חן קרני, שחיתנה את בנה באולם לילות קסומים שבחפץ חיים. הגיעו לכבד הקודקוד מתן דיל, מ"מ אביב איטח, פקידות לשכת ראש העיר פז גואטה וגלית ללזרי.

בת חן קרני מנהלת האגף לשירותים חברתיים

 

שלישי: מ״מ ראש העיר רחובות אביב איטח, טס עם חבר ילדות לברלין, לצפות במשחקי היורו של הולנד ואיטליה. בין המשחקים לא שכח איטח לבקר באתרי ההסטוריה והמורשת וגם קצת לבלות. הכי מגיע לו!

 

שלישי הקודקוד מתן דיל נפגש באקראי עם חבר המועצה גיא צור, שליווה את בנו עמית לרגל סיום לימודיו בטקס מרגש בבית הספר אמית המר. באמצע נאומו, ברך דיל את צור לאור חזרתו למועצת העיר ואת עמית לדרך צלחה ולגיוס קל.

 

שלישי: הזמר הרחובותי המצליח במדינה, אייל גולן, נצפה מבלה בבריכה של חבר קרוב בתל אביב, יחד עם חברים נוספים, לאחר הצלחה מסחררת של סבב הופעות בבלומפילד.

אייל גולן צילום סטורי אינסטגרם
אייל גולן צילום סטורי אינסטגרם

 

חמישי: הקודקוד של רחובות מתן דיל, חוגג 42 קיצים לפי התאריך הלועזי. דיל ביקש מכל חבריו, שלא לעשות כלום מאחר ואין לו זמן לזה וגם בגלל המצב הביטחוני בארץ. החברים כיבדו ולא חגגו, אולם בשעת צהריים משפחתו הגרעינית, רעייתו אפרת וילדיהם, נכנסו ללשכתו בהפתעה, עם עוגת יום הולדת צנועה. הקודקוד המופתע והנבוך, חיבק ונישק את משפחתו האהובה וכעבור דקות ספורות המשיך בעבודתו. בערב, המשיכה להפתיע האישה הראשונה לעיר, אפרת דיל,  שלפה זוג כרטיסים להופעה של הזמר שלמה ארצי שמעריץ דיל מילדותו והזוג יצא לבלות. המנגל מסכם את החגיגות הצנועות: מזל טוב.

החגיגות הצנועות של מתן דיל ומשפחתו
החגיגות הצנועות של מתן דיל ומשפחתו

 

חמישי: מצעד הגאווה רחובות 2024 יוצא לדרך, השנה לעומת מצעדים קודמים השתתפו כשלוש מאות איש. האירוע התנהל גם השנה בצורה מופתית ומסודרת אודות מנכ"ל החברה העירונית אייל פרנקל, מנהל האירועים והבמות בחברה העירונית שלמה טולדו, סגן ראש העיר זהר בלום, חבר המועצה שמואל בר דאנזאן, נכחו חברות המועצה אוה גור, אורית שרגאי, איטל בציר אלשיך, מגי סלע וגר, ומשטרת ישראל שנערכה בכוחות גדולים ושמרה על הסדר.

 

חמישי: אולם אירועים טרמינל בפתח תקווה, משפחת פרליס הרחובותית השורשית, מחתנת את עדן בתו של איש העסקים עמית פרליס, עם בחיר לבה אושרי. מזל טוב לסבא ולסבתא אבנר ומירי ולכל המשפחה האהובה. ברחבת הריקודים בלטו החתן והכלה ואבי הכלה עמית, עם זוגתו הדוגמנית ומנחת הטלויזיה נטלי דדון.

החתונה של משפחת פרליס
החתונה של משפחת פרליס

 

חמישי: מנכ"ל חוויות גולן ביטון, מסיים לארגן את פתיחת קייטנות הקיץ, בשעת לילה מאוחרת הוא אורז מזוודות ונוסע עם שני ילדיו וחמו ירון גדסי לגרמניה, לחוות מקרוב את שמינית הגמר של משחקי היורו.

 

פפראצי השבוע

שני: בשעה 11:42, פנסיונרית העירייה תיקי כוכבי, פקידת יו"ר האופוזיציה עו"ד יניב מרקוביץ', נצפתה משוחחת בחשאיות בנייד, בידה השניה אוחזת במסמך ובכוס קפה, במסדרון של הסמוך למשרדה שבקומה השניה.

תיקי כוכבי צילום: מנגל פפראצי
תיקי כוכבי צילום: מנגל פפראצי

 

שלישי: הזמר האהוב משה פרץ, מגיע לחנות הירקות והפירות המובחרים של העיר, רחובות לוין אפשטיין 53, בבעלות רפי בובליל, מברכו לשלישי פעמיים כי טוב וקונה פירות וירקות לביתו.

רפי בובליל ומשה פרץ
רפי בובליל ומשה פרץ

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *