המשטרה חשפה: תושב רחובות מעורב בתכנון פשע והתחזות לשוטרים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מבצע משטרתי חושף: תושב רחובות מעורב בתכנון פשע והתחזות לשוטרים. "נתפסו מספר כובעי משטרה ושני אקדחים". 

צילום: משטרת ישראל

שני חשודים שנעצרו אמש הובאו לפני זמן קצר לבית משפט השלום בפתח תקווה בבקשה להארכת מעצרם. החשודים, תושב רחובות בן 24, ותושב פתח תקווה בן 28, נעצרו ביום שלפני צכננו ככל הנראה לבצע עבירות סחר בסמים, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית, קשירת קשר לביצוע פשע והתחזות לשוטר.

לדברי נציג המשטרה רס"ב שי כהן: "אתמול בבוקר בוצע חיפוש על פי צו, במתחם שנמצא באזור נחלת בראשון לציון. במתחם הזה יש מספר מבנים. במהלך החיפוש נתפסו כך: מבחינת סמים – נתפסו 130 גרם ברוטו קנאביס, 6.9 גרם ברוטו סם MD, 34.73 גרם ברוטו סם מסוג קוקאין ו-4 בולים של LSD".

בנוסף לסמים, נמצאו במקום "מספר כובעי משטרה, שני אקדחים כאשר אחד מהם איירסופט ואחד פלסטיק, נתפסו אריזות שונות ממותגות לאריזות סמים, עם שמות של הזנים וכדומה, ומשקלים וכלים להכנת סמים."

עורך הדין של החשודים, אסף גונן, טען כי "אין אינדיקציה שהסמים שנמצא הוא שלהם, אין לך אינדיקציה מעבר לכך שנמצאו בגינה פתוחה, המידע המודיעיני מצביע על מקום לא עליהם."

השופט יוני לבני קבע כי קיים חשד סביר שהחשודים ביצעו את העבירות המיוחסות להם, וכי קיים "יסוד סביר לחשש שהחשודים יסכנו את ביטחון הציבור וכן חשש לשיבוש." עם זאת, השופט קיבל את בקשת המשטרה להארכת המעצר רק באופן חלקי, והורה על הארכת מעצרם של החשודים עד ליום 16.9.24 בשעה 14:00.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *