המתחים בין מ"מ ראש העיר רחובות לגוף החזק והמתנה שנהרסה לאוראל צברי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
השבוע במנגל: המתחים בין הקומה השישית בעירייה לגוף ההסתדרות החזק, היציאה באין כניסה של יקיר המדור רחמים מלול לחבר ועד העובדים ואיך קרה שהמתנה שאוראל צברי העניק לאמו נהרסה. 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: מזל טוב ללורי נחמיאס, מנהלת אגף מוסדות עיריית רחובות, שחגגה 48 קיצים, בהמשך השבוע חגגה לורי עם חברותיה עד אור הבוקר. נאחל לה בריאות, הצלחה ואושר.
שני: האם הקרב בין סגן ראש העיר רחובות המחזיק בתיק הספורט אביב איטח, ליו"ר מרחב ההסתדרות עודד עמרם יסתיים במגרש או בבית משפט? איטח הודיע להסתדרות על הפסקת משחקי הליגה למקומות עבודה באולמות הספורט ללא תשלום כפי שהתרגלו ושמעתה הם מחוייבים לשלם עבור כל פעילות באולם כפי שעושים עם שאר הגופים. עתה נשאלת השאלה היכן ישחקו שחקני הליגה למקומות עבודה והאם זה יסתיים במגרש הספורט, בבית משפט או בשביתה? המנגל ימשיך לעקוב.
רביעי – מסיבת פרידה מראש המועצה הדתית ברחובות היוצא, ליאור פרישמן, כשישים משתתפות ומשתתפים הגיעו לכבד את המעמד ולסעוד ארוחת צהריים שרכשה המועצה מהקייטרינג היוקרתי של אולמי האצולה באשדוד. בדברי הפרידה של הרב בן ציון אלגאזי, ציין הרב שאבנר אקוע נכנס לנעליים גדולות, התכוון שפרישמן השאיר לו ממלכה גדולה וברך את פרישמן על פועלו.
מסיבת הפרידה מליאור פרישמן צילום אבי עמרם
מסיבת הפרידה מליאור פרישמן צילום אבי עמרם
חמישי: הקודקוד מתן דיל ומ"מ אביב איטח, היועצת המשפטית של העירייה מיכל דגן, מנכ"ל העירייה מאיר דהן ויקיר המדור רחמים מלול, הגיעו לכבד את מנהלת משאבי אנוש של עיריית רחובות גלית אנגל שחיתנה את בתה עדן עם בחיר לבה עידן, באולמי "אדאו" שבצומת כנות.
סמנכלית משאבי כח אדם גלית אנגל
חמישי: מאות חובבי השירה והזמר הרחובותיים, שמחו לקבל ברחבת העירייה את הקודקוד עו"ד מתן דיל ומ"מ מקומו שוקי קרומר, שהגיעו לשיר עם הזמרות אילנה כץ וליאורה סימון, במסגרת סדרת הקיץ האהובה 'שרים לך רחובות". שלמה טולדו, המנחה ומנהל מחלקת ההפקות, הזכיר לדיל ולקרומר שכבר לפני 15 שנה, כשהיו בועדת חגיגות ה- 120, פתחו את הסדרה האהובה  "שרים לך רחובות".  למנגל נודע שבשבוע הבא, יתקיים ערב זמר האחרון לעונה ויהיה זה המופע האחרון בהפקתו של האיש והאגדה שלמה טולדו, אשר פורש לגימלאות אחרי 40 שנות יצירה בתרבות העיר רחובות.
רביעי: מנהלת לשכת ראש העיר לשעבר, קרן טיבי, חיתנה את בתה באולם היוקרתי "האחוזה" שבבית חנן. טיבי כזכור בת 52, יצאה לפנסיה בסיוע יקיר המדור רחמים מלול רגע לפני שסיים את תפקידו כראש העיר, היקיר כמובן גם הגיע לכבדה עם רעייתו זהבה, בתם אביטל וחתנם חיים פוגל. עוד השתתפו מהנדסת העירייה דלית הראל, מנהלת המפע"ם יאירה דונסקוי, ריטה שנקר ועוד. נסכם: מזל טוב לזוג הצעיר ולמשפחות.
מזל טוב
רביעי: דוברת העירייה החדשה רינת אלון, שכזכור נבחרה לתפקיד ביום שני, לבקשת הקודקוד מתן דיל התייצבה במשכנה החדש יומיים לאחר בחירתה, ביום רביעי. ביום חמישי, השתתפה אלון בפגישת העבודה הראשונה שנערכה בלשכת הקודקוד  עם קציני פיקוד העורף וכבר בתחילת הישיבה הציג אותה הקודקוד ובתגובה איחלו לה הקצינים בהצלחה בתפקיד.
חמישי: מי המנכ״ל ששר סרנדת אהבה?
נערך ערב מיוחד בחוויות אושיות בהנהלת אירית נאור, לרגל ט״ו באב בהובלת רכזת התרבות אתי נודלמן עם הזמרים המוכרים ולנטינה ונתי – היישר מהתוכנית THE VOICE אולם מלא מפה לפה. במהלך נאומו מנכ״ל חוויית גולן ביטון הפתיע את הנוכחים בכישרון השירה שלו והצטרף לצמד הזמרים בשיר ״מה זאת אהבה״ . ביטון: ״רק אהבה חינם תנצח את שנאת חינם ,תחבקו ,תפרגנו ,תהיו תמיד בשמחה ,תחפשו בכל אחת ואחד את היופי הפנימי לפני החיצוני ותזכרו רק אהבה תנצח״.
חמישי: הקומיקאי הרחובותי המצליח, אוראל צברי, שב לביתו ברחובות לאחר חופשה בחו"ל עם רעייתו ההריונית סיון. כשהגיע לבית הוריו, שלף מתנות לאביו יקיר, ביסלי מהארץ, לאמו מרים שוקולד מנטה מיוחד, מרים טעמה והתרשמה, אלא שלאחר כמה שעות כל קופסת השוקולד נמסה ואוראל הבטיח לקנות לה שוקולד חדש.
חמישי: ציין זהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק השפע, את יום הולדתה של רעייתו חני היקרה. בני המשפחה הקרובים חברו יחד כדי להפתיע את חני באווירה חמה ומרגשת. בלום לא שכח להודות לה על התמיכה והאהבה שהיא מעניקה לו ולמשפחתו לאורך כל הדרך, ואיחל לה עוד שנים רבות של אושר, בריאות ושמחה.
חני וזהר בלום
חני וזהר בלום
שישי: המון מזל טוב לאיש החסד, מ"מ אגף הגביה של עיריית רחובות משה כהן, שחגג 48 קיצים, נאחל לו בהצלחה בתפקיד החדש, נחת ואריכות ימים. כהן סיכם: "תודה תודה תודה 48 פעמים לכולכם. תודה על מאות הברכות,על המשלוחים,על המתנות ועל כל האהבה ששפכתם עליי. רק בשמחות".
שישי: הדוגמנית דניאל גרינברג, גרושתו של הזמר המצליח במדינה אייל גולן, נפרדת מהעיר רחובות ועוברת לדירה גדולה בעיר השכנה- נס ציונה. "הילדים עוברים למסגרות חדשות, אני רוצה שהם יתחילו כשהם מכירים את המקום החדש שלהם".  בהמשך סיכמה ושיתפה את חצי מיליון עוקביה באינסטגרם:  חתמתי על הבית לשלוש שנים, כמו שאתן יודעות שלוש שנים אצלי זה חיים שלמים, בשלוש שנים הספקתי להביא שני ילדים, להתחתן, להתגרש…אז ה' יודע מה יהיה".
שישי: הקודקוד של העיר מתן דיל אורז מזוודות ויוצא עם משפחתו לחגוג יום הולדת 70 לסבא האהוב והיקר רפי ששון, אבא של רעייתו אפרת דיל, בבית מלון בעיר הבירה. המנגל מצטרף לאיחולי הברכות עד 120.
 
פפראצי השבוע
חמישי, חברת מועצת העיר רחובות קארין ברגינסקי, צולמה יושבת עם מראיין בבית קפה בקניון, כשנשאלה מה פשר העניין, השיבה כי  מכינה לתושבי העיר הפתעה. המנגל מתחייב בשבוע הבא לגלות את ההפתעה.
קארין ברגינסקי בבית הקפה צילום פפראצי מנגל
קארין ברגינסקי בבית הקפה צילום פפראצי מנגל

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *