הנהג המבוגר שהותקף ביום השואה: "כבן לניצולי שואה נפגעתי נורא מהמקרה"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הנהג המבוגר שהותקף ביום השואה ברחובות: "כבן לניצולי שואה נפגעתי נורא מהמקרה ואישתי ואני חווינו טראומה"

 

התביעה המשטרתית מחוז מרכז הגישו היום (חמישי) כתב אישום לבית משפט המחוזי ברחובות, נגד צעיר בן 22, תושב העיר, שתקף נהג מבוגר גם הוא תושב העיר בן 73, ברחוב הבנים ברחובות על רקע ריב מריבה. מכתב האישום עולה כי ביום שני, שעתיים לאחר הצפירה לאחר יום השואה, הגיע הנאשם ברכב מסוג סוזוקי לרחוב הבנים כדי למסור משלוח, באותם רגעים נסע המבוגר ברכבו כשאישתו לידו תוך שהם מחפשים חניה, לפתע הנאשם הצעיר עצר את רכבו וחסם אותם. בין השניים התפתח ויכוח כאשר האחד מבקש מהשני לפנות את רכבו ושניהם מסרבים. בתגובה לכך, הוציא הנאשם חבילה מרכבו, השאיר את הרכב תוך שהוא עדיין חוסם את המבוגר ואומר לו: " עכשיו אתה תקבל עונש". המבוגר יצא מרכבו והחל לצלם את רכבו של השליח, כשהבחין בו השליח, הוא ניגש לרכבו, הוציא מדלת הנהג גז פלפל והתקרב למבוגר, מיד לאחר מכן תקף הצעיר את המבוגר במכת אגרוף לפניו, חנק אותו בצווארו והטיחו ארצה.

אקדח צילום משטרת ישראל

המבוגר קם מהרצפה וניסה לשלוף את אקדחו שהוא נושא ברישיון, עוברת אורח שנקלעה לסיטואציה ניסתה להפריד אולם השליח המשיך לתקוף, הוא ריסס את המבוגר בגז הפלפל שאחז, המבוגר שלף את אקדחו, כיוון כלפי מעלה ולאחר שעוברת האורח ביקשה ממנו לחדול הוא פרק את האקדח והכניסו למכנסיו. כתוצאה מכך נזקק המבוגר לטיפול רפואי בבית החולים קפלן והוא עבר טיפולים וניתוחים.

עו"ד ירון פורר
עו"ד ירון פורר

לאחר הקראת כתב האישום, הסכים בית המשפט להענות לבקש. סנגורו עו"ד ירון פורר, ולשחררו למעצר בית תחת פיקוח ועם אזיק אלקטרוני.

לחדשות רחובות ניוז אמר הנהג המבוגר: " יום השואה עבורי הוא יום מאוד קשה, כל המשפחה מצד אבא שלי נספתה ביום השואה, כולם נעלמו, גם מצד המשפחה של אמא הרבה נעלמו. חלמנו לבוא לארץ שלנו, הצלחנו לבנות אותה, לחיות בארץ ששייכת לנו אחרי מה שעברנו,  פתאום קרה לנו דבר כזה נורא. אנחנו עדיין בטראומה, עדיין חבולים מאוד".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *