הנהג שגרם למותה של שחר צור יירצה רק ארבע וחצי שנות מאסר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

נהוראי מאיר עוביד, הנהג שגרם למותה של שחר צור ז"ל בת ה- 18 מקריית עקרון ובוגרת בית ספר דה שליט, יירצה רק ארבע וחצי שנות מאסר. 

 

השבוע, לאחר שלוש שנים של דיונים, הסתיים משפטו של נהוראי מאיר עוביד בן 24 מקריית מלאכי, שנאשם בהמתה בקלות דעת במותה של שחר צור ז"ל מקריית עקרון. הפרקליטות כאמור ביקשה מבית המשפט להשית על הנהג נהוראי מאיר עוביד עונש של בין 7-10 שנות מאסר בפועל, אולם שופט בית משפט המחוזי בלוד חגי טרסי החליט להמתיק את עונשו והשית עליו רק 4.5 שנות מאסר בפועל, קנס כספי להוריה בסך 200 אלף שקלים ושלילת רישיונו למשך 15 שנים מיום שחרור מעצרו.

השופט חגי טרסי

במהלך הקראת גזר הדין הביט השופט למשפחתה של שחר צור ז"ל ואמר: "באופן חריג אבקש לפתוח את דברי בפנייה אישית לבני משפחת המנוחה, ולהודות להם על כך שליוו בהתמדה ובמסירות את ההליכים שהתנהלו לפני וסייעו לי להיחשף לדמותה ולמידותיה הטובות של שחר, זיכרונה לברכה, נערה צעירה, ברוכת כישרונות ומלאה בשמחת חיים, בת ואחות אוהבת, אשר גילמה בחייה הקצרים את כל הטוב שבחברה בה אנו חיים. אין בכוחו של איש להשיב את היקר לכם מכל, אשר אבד, אך אני תקווה כי תמצאו נחמה מסוימת בסיום ההליך הנוכחי, ובכך שבדבריכם הכואבים בבית המשפט ובפני עורכות התסקירים, עלה בידכם לצייר את דמותה של שחר ולהקים לה מצבה. כולי תקווה כי בשמה ולזכרה תמצאו
את הכוחות לצעוד קדימה, גם בהעדרה, למצוא נחמה בחיים, ובבני המשפחה העוטפים אתכם, ולייצר, לצד הכאב העמוק על האובדן, חיים חדשים וראויים, לכם ולכל אוהביה".

 

שחר צור ז"ל תמונה באדיבות המשפחה
שחר צור ז"ל תמונה באדיבות המשפחה

תזכורת: שחר צור ז"ל, בת 18 מקריית עקרון, בוגרת בית ספר דה שליט רחובות, נהרגה זמן קצר לפני גיוסה לצה"ל, בתאונה קטלנית שהתרחשה בתאריך 10.10.2021. באותו לילה, בשעה 04:45, הוזעקו לזירת התאונה הקשה בכביש 4 לדרום, צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת ראשון לציון. הכוחות הבחינו בתאונת דרכים בין משאית לארבעה כלי רכב פרטיים שנהוראי גרם לכך, כאשר אחד הרכבים התהפך במרחק עשרות מטרים לכיוון החולות שבצד הדרך.

זירת התאונה צילום: מד"א
זירת התאונה צילום: מד"א

ע"פ כתב האישום נהוראי מאיר עוביד בן 21 נהג במהירות של 180 קמ"ש בזמן שהתקרב לרכבים והתנגש בהם בעוצמה, רכבו המשיך בנסיעה עוד מאה מטרים, התהפך מספר פעמים בחולות סמוך לשול ונעצר. שחר נזרקה מתוך הרכב במהלך ההתהפכות וסבלה מחבלת ראש קשה, חבלות פנים, חבלת גפיים וחבלת בית החזה. היא פונתה לבית החולים תוך פעולות החייאה ובהמשך נקבע מותה. במסגרת הסדר טיעון נותרה העובדה כי נהוראי נהג תחת השפעת אלכוהול ב- 20 מ"ג מעל המותר והוגשו נגדו סעיפי אישום של – המתה בקלות דעת, נהיגה בשכרות, חבלה חמורה ופציעה.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *