הסדר טיעון חריג: נאשמת בתקיפת בן זוגה לא הורשע ולא נענשה

חדשות רחובות - אילוסטרציה : ילדה במצוקה - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הסדר טיעון חריג: נאשמת בתקיפת בן זוגה לא הורשעה ולא נענשה.

 

נגד צעירה כבת 20 תושבת רחובות, הוגש כתב אישום בחודש מאי אשתקד, בגין תקיפת בן זוג בדירה במרכז העיר. האירוע התרחש בחודש יולי 2022 כאשר בין הנאשמת לבן זוגה לשעבר התגלע ויכוח לעיני חבריהם המשותפים. הנאשמת, אז צעירה בת 18, הואשמה לפי כתב האישום המתוקן באלימות קלה כלפיו כאשר השליכה לעברו פחיות וכוסות מים ואחזה בחולצתו. במהלך הדנה האחרונה נערכו ארבעה דיונים, בסופם רקמה עורכת הדין מטעם הסנגוריה הציבורית הסדר טיעון מקל וחריג לפיו הנאשמת לא תורשע ותתחייב על סך אלף שקלים שלא לבצע במשך שנה עבירה דומה.

השופטת קרן וקסלר
השופטת קרן וקסלר

שופטת בית משפט השלום ברחובות קרן וקסלר אישרה את הסדר הטיעון ונימקה:" בבסיס ההסדר עומד תיקון משמעותי בכתב האישום, כך שכיום מיוחסת לנאשמת אלימות קלה. כמו כן, הוצגו בפני המאשימה נסיבות חריגות הנוגעות למצבה האישי והנפשי של הנאשמת, שחלקן נזכרו במסגרת חוות הדעת הפסיכיאטרית שהוגשה בעניינה. הנאשמת נעדרת הרשעות קודמות ומנהלת אורח חיים נורמטיבי. עוד שקלתי לקולה את הודייתה אשר חסכה זמן שיפוטי יקר וכן את עדות המתלונן, אשר בשיחה עמו הביע הסכמתו להסדר כפי שהוצג".

חדשות רחובות - בית משפט השלום רחובות - רחובות ניוז
חדשות רחובות – בית משפט השלום רחובות – רחובות ניוז

עו"ד הגר אמר שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את הנאשמת: "מדובר בצעירה עם נסיבות חיים קשות מאוד. היא הביע חרטה עמוקה על האירוע. התביעה המשטרתית הבינה את הנסיבות המיוחדות של המקרה ואנו מברכים על כך שהמדינה הושיטה לה יד ואפשרה לה להמשיך בתהליך של ריפוי שתוכל לשקם את חייה מבלי שיש לה משוקלת של הרשעה פלילית".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *