הספר האנושי: ישי דרורי הרחובותי במחווה מרגשת "החלטתי לפנק בתספורות ללא עלות ניצולי שואה וקשישים ואם יש צורך אגיע אליהם עד הבית".

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הספר האנושי והמרגש: ישי דרורי הוא הספר הרחובותי שמצהיר בהתרגשות לאור משבר הקורונה "החלטתי לפנק בתספורות ללא עלות ניצולי שואה וקשישים ואם יש צורך אגיע אליהם עד הבית". דרורי פונה גם לחיילי צה"ל " מי שיציג חוגר יקבל הנחה משמעותית".

 

אין זה סוד שעסקים רבים קרסו לאחר משבר הקורונה ואלפי אזרחים שנפגעו בכיסם עדיין מתמודדים עם המצב הכלכלי הקשה. הספר ותושב העיר רחובות ישי דרורי, שכמו כולם נפגע בכיסו, החליט להתמודד עם המצוקה בצורה שונה. יש שיאמרו שהמספרה שבבעלותו של דרורי "ראש גדול" מסמלת את ליבו הגדול והפתוח שמוצף באנושיות. דרורי החליט לבוא לקראת האוכלוסיות החלשות, והשבוע הוא מזמין אליו את ניצולי השואה והקשישים לתספורות חינם ומוסיף " מי שלא יכול להגיע, שיתאם איתי ואני יבוא אל ביתו". דרורי לא מסיים במיזם אנושי אחד ובאותה נשימה הוא מזמין גם את חיילי צה"ל " חיילי צה"ל בשירות סדיר יקבלו מחיר מיוחד בהצגת תעודת חוגר".

ספר איך עברת את תקופת משבר הקורונה:
"אני עובד בתחום עיצוב השיער ותספורות כ25 שנה, בגיל עשר זה התחיל כתחביב והפך למקצוע המרכזי של חיי. את תקופת משבר הקורונה עברתי כמו רוב העסקים לא קל ולא פשוט, אבל כמובן שהבריאות מעל הכל ואודות ללקוחות הטובים שלנו חזרנו לעבוד ובכל הכח".

העלית את המחירים?
"המחירים לא השתנו אין טעם ועניין בפרט במצב הנוכחי
ויותר מזה, עקב משבר הקורונה החלטתי לעזור לאנשים היקרים לליבנו הקשישים ניצולי השואה לפנק בתספורות ללא עלות לתקופה של עד 3 חודשים ואם יש צורך גם נגיע אליהם עד הבית. כמו כן לחיילים בשירות סדיר ינתן מחיר מיוחד בהצגת תעודת חוגר. בפינת המבצעים תמצאו מוצרי טיפוח מועשרים בשמן זית לשיער ולגוף ( שמפו /מרכך / קרם / סרום/מסיכת שיער/חמאת גוף /סורבה גוף /מסיכת יופי ועוד.
לסיום : אני מאחל לכולם לחזור לשיגרה במהרה ובכל הכח תוך שמירה על כללי בריאות הדוקים ובעזרת ה' פרנסה טובה ובשפע לכולם".

 

מספרת "ראש גדול" עיצוב שיער לגברים .
רחוב מנוחה ונחלה 18 ( בית הרופאים)
ישי דרורי :052-5000-410.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *