הפאבלה ברחובות: הצצה לפאב הקהילתי שמחבר בין תושבי השכונה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הפאבלה: פאב קהילתי מחבר את שכונת היובל ברחובות

יוזמה חדשה ומרגשת צומחת בשכונת היובל ברחובות: הפאבלה, פאב קהילתי ראשון מסוגו באזור, מביא תקווה חדשה לחיבור בין תושבי השכונה.

מאחורי היוזמה

אלון אהרן, תושב שכונת מקוב בן 49, הוא אחד היזמים מאחורי הפרויקט המבטיח. "הכל התחיל במפגש בקורס מארגני קהילה," מספר אהרן. "שם פגשתי את קובי, ושנינו הבנו שחסר לנו מקום בו נוכל להכיר את השכנים שלנו, לחלוק חוויות, ולשתות יחד בירה – וכל זה ליד הבית".

מחזון למציאות

בזכות צוות מתנדבים מסור ותמיכה מרשת חוויות והרשות לביטחון קהילתי, החזון הפך למציאות במהירות מפתיעה. "קיבלנו גם תמיכה צנועה כספית," מציין אהרן, "אך מה שבאמת הקים את הפאב היה הרצון המשותף של כולנו לתרום ולהתנדב למען הקהילה".

הצלחה מסחררת

המפגש הראשון של הפאבלה, שהתקיים ביולי האחרון, משך מעל 200 תושבים ואף זכה לביקור של ראש העיר מתן דיל. מאז, הפאב ממשיך לצבור תאוצה עם אירועים נוספים, כולל אירוע בסגנון יווני המתוכנן ל-26 בספטמבר.

מטרות ויעדים

הפאבלה שואף ליצור נטוורקינג קהילתי אמיתי, לחבר בין אנשים, לקיים פעילויות תרבותיות משותפות, ולהפוך את השכונה לבית חם עבור כל תושביה. היעד הוא להגיע ל-1,000 חברים בקבוצת הוואטסאפ ולפחות 70 מתנדבים פעילים.

הישגים עד כה

נכון להיום, קבוצת הוואטסאפ של הפאבלה מונה 420 תושבים, עם 30 מתנדבים מובילים.

קריאה להצטרפות

אהרן מזמין את כל תושבי האזור להצטרף ליוזמה: "אנחנו מזמינים את כולם לקחת חלק בבניית קהילה חזקה ומחוברת יותר".

תודות

הפרויקט לא היה מתאפשר ללא מסירותם של עשרות מתנדבים, תמיכת רשת חוויות בהובלת המנכ"ל גולן ביטון, הרשות לביטחון קהילתי, וחבר המועצה מחזיק תיק חוסן קהילתי שמואל בר דאנאזן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *