הפדיחה של חברת המועצה והשיא החדש של גולן ביטון

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: הסרטון של זהר בלום שריגש אלפים, ההפתעה של מתן דיל לתושבים שהזמינו אותו להדלקת נר; על הפדיחה של חברת מועצת העיר, חבר המועצה שחלה בשפעת קשה והשיא החדש של גולן ביטון. 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל מפתיע את התושבים ומתארח בהזמנות, זו אחר זו בהדלקת נרות חנוכה. בכל האירועים שלף דיל סופגניות, סה"כ אלפי סופגניות שרכש וכיבד את מאות המשתתפים. ביום רביעי התכבד דיל בהדלקת נר חנוכה עם בעלי עסקים יוצאי חבר העמים וקווקז ונציגם בעיר טל מרדכי, הצטלם עם כולם ובמקומות מסויימים היו שהתבלבלו, הצביעו עליו ואמרו: " הנה ראש העיר", דיל תיקן אותם, הודה להם והשיב: "בעז"ה עוד מעט אהיה ראש העיר שלכם".

 

שני: תושבי העיר רחובות יקיר צברי (אביו של כוכב הרשת אוראל), פוגש במהלך הקניות את אלירז שדה והאחרון מעלה מיד סטורי. אלירז: "אוראל תראה את מי פגשתי בבננות, אני מבקש ממך אל תספר לאמא שום דבר" הסטורי השני היה על התור: "אבא שלך עקף אותי בתור, הוא ערבב אותי…".

 

שני:  המון מזל טוב לילידת ותושבת רחובות, עו"ד נופר יעקובי, שנישאה לבחיר ליבה אייל לפידות מאור יהודה, בעל נגריית ״lapidot_designs״ בתל אביב. נאחל להם הצלחה ושיזכו להקים בית עם שמחה ומלא אור.

 

רביעי: הראיס רחמים מלול מדליק נרות עם חלק מעובדי העירייה שמתכנסים בלובי בנין העירייה. מלול התיחס לחג החנוכה השמח שנחגג לצד העצב והקורבנות במלחמה. מלול: " לצד העצב, אנחנו בסופו של דבר, עם ישראל, לאורך כל הדורות, תמיד עבר משברים, תמיד היינו במלחמות".

 

רביעי: הזמר הרחובותי המצליח, אייל גולן, אורז מזוודות וטס לצרפת למטרת חסד – הופעה שכל הכנסותיה תרומה לארגון זק"א. יישר כוח!

גולן ונשות זק"א רגע לפני הופעתו
גולן ונשות זק"א רגע לפני הופעתו

 

חמישי, נר שמיני, לאחר ש'חטף' שפעת בת שבוע,
יו"ר הליכוד וחבר מועצת העיר רחובות אביב איטח, לא ויתר וכינס ספונטנית את חברי סיעת מחל וחברים נוספים להדלקת נרות חנוכה. השתתפו: מיטל רייבארן, רונן אהרוני, עודד עמרם ויו"ר ועד העובדים בעירייה רמי מדהלה וחבר ועד העובדים חן קריטי, ד"ר גבי אביטל וחברים נוספים. את החנוכיה הדליק הרב יחיאל גולוכובסקי מחב"ד. ברוך רופא חולים.

 

חמישי: נר שמיני של חנוכה, חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי, הגיעה לברך בתאטרון רטרו – וויאז' של חניתה אוצ'אקובסקי שבתקופה כה קשה מנסה קצת לרומם את מצב הרוח לקהילה. ברגינסקי ברכה עם המון תקווה בלב ששמונה נרות יאירו את הדרך של כולם, שהחיילים היקרים ישובו לביתם יחד עם כל החטופים.

 

חמישי: "אנחנו של עם ישראל", זהר בלום, מ״מ ראש העיר והמועמד לראשות העיר, השתתף בחגיגת יום הולדת מרגשת במיוחד של קרובת משפחתו, רומי סויסה, בת ה-7 שריגשה מדינה שלמה כאשר הצילה את אחותה הקטנה ליה בת ה-3, לאחר שהוריהן אודיה ודולב סויסה ז״ל נרצחו מול עיניהן, באירועי השבת השחורה. רומי וליה המקסימות עברו לרחובות מאז האירוע הטראגי ולאחרונה שתיהן משתלבות במערכת החינוך העירונית.

 

חמישי: הקריירה החדשה של גולן ביטון מנכ"ל רשת חוויות רחובות, שבר שיא של מעל 50 אירועי חנוכה שקיימה רשת חוויות ברחבי העיר, ועל הדרך גילינו כוכב חדש ביטון פצח בשירה סוחפת עם הקהל הרב, בשיר הכי ישראלי ״שבחי ירושלים״ ביטון זכה להמון מחמאות מהתושבים.

 

חמישי: הדלקת נר שמיני של חנוכה על במת ה"קוסם" של בימת הנוער בהיכל התרבות ברחובות אילן גרזי, בת חן קליין, רעות טוויג, יעל עמרם, זאק זרביב, מוישלה יוסף, יחד עם חניכי הבימה בסווטשרטים צהובים בקריאה להחזרת החטופים. גרזי כנגד כל הסיכויים.  במילים אלו פתחתי כל אחת מ-23 ההצגות של ״הקוסם״ ובמילים אלו אני בוחר לסכם את היום האחרון, חנוכה 2023. גרזי: "כנגד כל הסיכויים,  החלטנו שלמרות ובגלל התקופה האיומה שאנחנו עוברים, אנחנו נעלה חיוך על פניהם של תושבי רחובות והסביבה וכבכל שנה בימת הנוער תעלה את מחזמר חנוכה. כי מעט מן האור מגרש הרבה מן החושך. תודה לכולם וניפגש שנה הבאה חזקים יותר ובימים טובים הרבה יותר. אמן".

 

שישי: מזל טוב לתושב רחובות אלירז שדה שחגג 40 חורפים לפי התאריך העברי. נאחל לו הצלחה, אושר, בריאות ונחת.

אלירז שדה צילום: אינסטגרם
אלירז שדה צילום: אינסטגרם

שישי: חברת מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך משיקה אירוע נוסף למען עסקים של משפחות חיילי המילואים ועסקים מעוטף עזה, רגע לפני פתיחת הפנינג מתראיינת בציר אלשיך בערוץ 13 בלייב מהנייד שלה כשאיכות התמונה לא ממש מחמיאה וקובי מחט מהאולפן ניסה בשידור להסביר לה על מה ללחוץ. בציר אלשיך: " היה לחוץ לי על blur ולא מצאתי את הכפתור". הכי חשוב שנרשם הפנינג מוצלח.

 

 

פפראצ'י השבוע

חמישי: יו"ר ועד עובדי עיריית רחובות רמי מדהלה,  נצפה עם כובע של חרדי בהדלקת נר חנוכה שערכו חברי סיעת הליכוד רחובות.

 

חמישי: חבר מועצת העיר רחובות דני מרשה, שמתמודד למועצת העיר ברשימתו של מתן דיל, נצפה מתאמן במכון כושר בצהרי היום. מרשה: "כחלק מרשימה צעירה ובריאה כולנו חייבים לשמור על כושר ובריאות ואני ממליץ לכל התושבים לעשות ספורט".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *