הפועל מרמורק: הסיפור שלא נגמר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הפועל מרמורק שגברה לפני זמן קצר על בית"ר ת"א/רמלה 1:3 במסגרת המחזור ה-28. מדורגת במקום ה-14 ורק הפרש שערים מונע ממנה להיות מעל הקו האדום שמבטיח הישארות בסוף העונה. במחזור הבא האדומים יתארחו בעיר היין אצל הפועל ראשל״צ

חבר המועצה רועי שרעבי

הפועל מרמורק, שחזרה מעודדת מהניצחון במחזור האחרון על המוליכה הפועל נצרת עילית.אירחה אחה"צ(שישי) את בית"ר ת"א/רמלה . האדומים ניצבים מקום אחד לפני המקום האחרון בטבלה וזו בשורה מעודדת מבחינת הקבוצה שכבר מזמן סומנה כיורדת הבטוחה לליגה א' ,זאת לאחר סיבוב ראשון נטול ניצחונות ,אך מאז מינויו של אסי דומב כמאמן הקבוצה הקבוצה מעיר התרבות והמדע עושה את הבלתי יאומן ומשיגה רצף של שבעה ניצחונות בעשרה משחקים . כעת הקבוצה הלוהטת של הליגה יודעת שרק השמים הם הגבול.במיוחד הדברים מכוונים לעברו של החלוץ בן מיזן שנמצא בפורמה טובה. וגם הפעם כעבור 14 דקות מהפתיחה ,היה זה מיזן שהצליח להכניס את הראש כדי לדחוק את הכדור פנימה, ולהעניק לחבריו יתרון משמעותי בהתמודדות, שקבע 0:1.
בדקה ה-50 אוראל גרינפלד מצביע על הנקודה הלבנה אחרי ספק הכשלה של שחקן ת"א/רמלה. עומר בוארון בועט ללא דופי את כדור העונשין מ-11' וקובע שוויון 1:1.
למרות השער שספגה מרמורק המשיכה לשלוט במשחק ובדקה ה-74 הגנת האורחים התקשתה להרחיק כדור פשוט שהגיע לרז יצחק ששלח את הכדור לרשת 1:2.
בדקה ה-88 הפעם הייתה זו תורה של מרמורק לזכות בכדור עונשין מ-11' לאחר הכשלה של ג'וד נורו ע"י רן ואתורי ,שראה את הכרטיס האדום. מיזן שלקח על עצמו לבצע את בעיטת פנדל  ,הצליח  לכבוש את שערו השני במשחק ולהעניק יתרון משמעותי 1:3.

תוצאה שנותרה עד לסיום וסגרה שבוע מושלם עבור דומב שהשיג 2 ניצחונות ליגה רצופים בתוך ארבעה ימים והכי חשוב מבחינת קבוצתו רק הפרש שערים שלילי מונע ממרמורק לטפס מעל הקו האדום,קשה להאמין שמישהו האמין בתום הסיבוב הראשון שכך יהיו הדברים בשלהי הסיבוב השני. את הקבוצה ליוו מאות אוהדי מרמורק בראשם מחזיק תיק הספורט חבר המועצה רועי שרעבי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *