הפועל מרמורק "זה זמן לחשבון נפש"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
אלדד שביט ,חשבון נפש לגבי המשך הליגה

הפועל מרמורק שהובסה הערב ע"י הפועל עפולה 3:0 במסגרת המחזור הרביעי של הליגה הלאומית כבשה שער ליגה אחד במשך ארבעה מחזורים שדרדר את הקבוצה לחלק התחתון של הטבלה. כעת המאמן .אלדד שביט והשחקנים יצטרכו ביום כיפור  לעשות חשבון נפש עם עצמם לאן פניהם העונה.

 

אחרי פתיחה מגמגמת שכללה 2 נקודות מתוך 12 אפשרויות ואפס בטור הניצחונות,במרמורק מבינים כי במצב הנוכחי אי אפשר להמשיך . במיוחד שבמאזן הכיבושים יש שער ליגה אחד אחרי ארבעה מחזורים. בוודאי שהתבוסה הערב(שני) להפועל עפולה 3:0 בחוץ לא הוסיפה לשקט התעשייתי של האדומים. למזלה אנחנו נכנסים לערב כיפור וכיאה לימים כאלה זה זמן טוב לעשות חשבון נפש ,לאן פני הקבוצה העונה . על מנת  שזאת תהיה עונת הפריצה של אלה שמחכים לכך(הצעירים) משהו שם צריך להשתנות ועל מנת שתהיה זו עונה שקטה מבחינה מקצועית ,יותר טובה מהקודמת . במרמורק צריכים להתעורר ואין זמן מתאים לכך יותר מעכשיו לקראת יום כיפור.כי אם לא ייחול שינוי הקבוצה תמצא את עצמה מהר מאוד נלחמת על חייה בשלב מוקדם של העונה.

הניצחון של עפולה היה מוצדק מדקות הפתיחה וחניכיו של אופיר חיים שלטו מן תחילת ההתמודדות וכבר בדקה 8 עידן דוד עומד במרכז הרחבה באין מפריע ולא מתקשה למצוא מקרוב את הרשת 0:1.

דקה '11 ג'ורג' אמסיס היה צריך לכבוש מחמישה מטרים אך השוער רון שושן בהצלה הירואית שומר על רשת נקייה.
בדקה ה-42 כדור עונשין מ-11 מ' לזכות המקומיים לאחר תפיסה של ענר שכטר ע"י אחד מהשחקנים האדומים. דוד ,בועט ללא דופי את הפנדל 0:2ומכפיל את כמות שעריו במשחק.
בדקה ה-75 זה כבר הופך לתבוסה עבור החבורה מעיר התרבות והמדע . כאשר דני גרופר לא מתקשה ממרכז הרחבה להכניע את אריק קלנופסקי 0:3. למזלה של מרמורק גם שאר הקבוצות כמו הפועל ר"ג ,בני לוד,הפועל ראשון לציון,הפועל איכסל והפועל פ"ת שסוחבת קוף של מינוס  11 נקודות לא פתחו בצורה מושלמת את העונה וככה למרות ההפסד הצורב בעפולה היא עדיין מעל הקו האדום בטבלה וכעת המפגש ביום שישי מול אחי נצרת יהיה צ'אנס נוסף לזכות בשלוש נקודות ליגה יקרות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *