הצעות הנישואין הכי זכורות על המסך

buypostil

קרדיט תמונה PIXABAY

— תוכן שיווקי—-

חתונה היא אחד הימים והאירועים המרגשים בחייו של זוג, אך כמובן שדברים לא מתחילים ביום הזה. זה הזמן לעשות הרצה בראש, כמו שנראית הרצה מהירה של סרט כשהתמונות חולפות במהירות, ולהיזכר ביום המרגש שקדם לחתונה: הצעת הנישואין. הצעת הנישואין מקבלת תשומת לב רבה לא רק בחיים האמיתיים אלא גם בחיים המדומים הנראים על המסך הגדול והקטן. ככמה מהצעות הנישואין הזכורות ביותר מהקולנוע והטלוויזיה:

כשהארי פגש את סאלי

כשהארי פגש את סאלי נחשב לאחת הקומדיות הרומנטיות המתוקות ביותר של שנות השמונים. הוא מספר על מערכת היחסים של הארי (בילי קריסטל) וסאלי (מג ראיין) שנמשכה על פני 12 שנה עד שהגיעה לרגע המזוקק של הצעת נישואין בו כרע הארי ברך ואמר משפט שנצרב היטב אצל כל זוג שצפה בסרט יחד או רווקים שדמיינו את הזוגיות שתהיה להם: "כשאתה מבין שאתה רוצה לבלות את שארית חייך עם מישהו, אתה רוצה ששארית חייך תתחיל כמה שיותר מהר". אין אמירה מתאימה מזו לשליפת טבעות נישואין.

תפוס את הכלה

בתפוס את הכלה המשפט בו חשב אייק (ריצ'רד גיר) להשתמש כשיגיע לרגע בו ירצה להציע נישואין לחברתו כשתהיה,  היה לבסוף המשפט בו השתמשה מגי (ג'וליה רוברטס) כדי להציע נישואין לאייק. כן, כמו קומדיות רומנטיות אמריקאיות רבות, הקשר בין הגיבור לגיבורה מתחיל בקשר של יריבות, כשהעיתונאי אייק רוצה לכתוב על מעלליה של מגי הידועה בתור הכלה הבורחת שברחה מכמה חתונות שלה בעבר. מכאן מתפתח הקשר לידידות ולאהבה רומנטית שמגיעה לשיא בשליפת הטבעת והמשפט: "תראה, אני מבטיחה שיהיו לנו זמנים קשים. ואני מבטיחה שבשלב מסוים, אחד משנינו או שנינו נרצה לצאת מהדבר הזה. אבל אני גם מבטיחה שאם אני לא אבקש ממך להיות שלי אני אתחרט על זה למשך כל חיי. כי אני יודעת בלב שלי, אתה היחיד בשבילי"

צ'נדלר ומוניקה ב"חברים"

כמו תכנית השידוכים המוקרנת בטלוויזיה שלנו בימים אלה ממנה מכל העונות יצא רק זוג נשוי אחד, גם בחברים, אחת הסדרות המוכרות שליוו אותנו בשנות התשעים אל תוך האלפיים יצא רק זוג אחד: מוניקה וצ'נדלר. כמו תכניות סיטקום אחרות, גם כאן ההצעה היתה כרוכה בבלבול ובלגן עד לרגע המיוחל. צ'נדלר רצה לטשטש עקבות והראה למוניקה שהוא חושש להתחתן בדיוק אז מקבלת מוניקה הצעת נישואין מאקס קשיש ומשופם שהיה איתה תקופה (טום סלק). אחרי שמוניקה כביכול חוזרת להורים לאחר ריב, שלה נכנס צ'נדלר לדירה שלהם וכאן מחכה לו ההפתעה האמיתית: כל התפאורה להצעת נישואין הכוללת נרות, ניחוחות מתוקים ועוד. מכאן הוא לוקח את המושכות ומציע נישואין למוניקה, וההמשך ידוע…

שרלוט והארי מ"סקס והעיר הגדולה"

שרלוט היא יפהפיה ויכולה להשיג את מי שרק תרצה. הארי הוא יהודי טוב לב. שרלוט ידועה בשמרנות שלה ובפסגת שאיפותיה שהיא לקבל טבעת נישואין ולהתחתן כדת וכדין, ואפילו כדת משה וישראל. לאחר שהתגיירה היא מצפה לקבל את הטבעת המיוחלת אך זו לא מגיעה. הדבר הביא לפרידה שרק הייתה הרמה להנחתה. שרלוט הגיעה למסיבת פנויים פנויות של יהודים שהתקיימה בבית כנסת בה פגשה לא אחר מאשר את הארי. היא שטחה בפניו שהיא רוצה לחזור ולהיות ביחד גם ללא טבעת. זה הרגע בו כורע הארי ברך ומציע נישואין באופן ספונטני וללא טבעת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *