השבוע במנגל: במי נזף רחמים מלול ואוראל צברי סוגר שבת רביעית ברציפות בבסיס

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: במי נזף רחמים מלול את מי עודד מתן דיל, איפה היה השבוע זהר בלום, למי שלח יניב מרקוביץ מטעמים ואוראל צברי סוגר שבת רביעית ברציפות בבסיס

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: יום לאחר שהנחה ראש העירייה רחמים מלול לפתוח את כל מסגרות החינוך בעיר, מצטרף מלול לסיור עם פיקוד העורף, מ"מ ראש העיר זהר בלום, ראש מינהלת האגף אפרת צוקרמן ועוד. הפמליה מגיעה לבית ספר מעלות משולם, מלול שומע ממנהל בית הספר מאיר אמויאל שהוא פתח רק 4 שכבות מתוך 6 מאחר ואין מקום בממ"ד לכולם. מלול הביט באמויאל בפליאה והחל לנזוף בו לעיני הנוכחים. חלקם ניסו להרגיעו, זהר בלום ואפילו עובדת עירייה, אך לא הצליחו. אמויאל בחר לכבדו ולא להשיב, הוא נכנס לחדרו וסגר את הדלת. לאחר התקרית נשמע יו"ר מרחב הסתדרות המורים גבי שמעון אמר למקורביו, שאם לא היינו במצב מלחמה הוא היה משבית את כל מערכת החינוך ברחובות. בסביבתו של שמעון נשמעו כעסים גדולים על מלול אולם לא בטוח שהכעסים יפחידו את מלול שממשיך לנהל את המלחמה מהחמ"ל העירוני בגאון.

הפמליה ססיור ובתמונה הקטנה משמאל מלול ואמויאל בזמנים טובים יותר
הפמליה ססיור ובתמונה הקטנה משמאל מלול ואמויאל בזמנים טובים יותר

 

ראשון: מ"מ ראש העיר רחובות והמועמד לראשות זהר בלום, ירד השבוע במרבית שעות היום לשטח וביקר במוסדות הלימוד ברחבי העיר, כדי לוודא שמערך האבטחה וההגנה לשעת חירום עובדים כמתוכנן. במהלך השבוע פגש בלום את חיילי המילואים, השוטרים והסיירים שתגברו וצפה מקרוב בתרגילי הכניסה למרחבים המוגנים של בגנים ובבתי הספר. בשבוע הקרוב מתכנן בלום להמשיך לרדת לשטח ולמצוא פתרונות יצירתיים כדי לאפשר חזרה לשגרת לימודים לכמה שיותר תלמידות ותלמידים.

זהר בלום בשטח עם חיילי פיקוד העורף
זהר בלום בשטח עם חיילי פיקוד העורף

ראשון: מנהל הבמות והאירועים בחברה העירונית רחובות, שלמה טולדו, מספר איך נוצרה ההופעה המרגשת לזכר הנופלים, בטבח בדרום: "לפני שבוע פנתה אלי הזמרת הרחובותית המקסימה- הילה בן דוד והציעה את במופע הנ"ל לעיר רחובות. נרתמתי לסייע להפיק ולהוציא לפועל את משימה החשובה, בימים קשים אלו- להביא מופע תרבותי מחבק, מנחם ומלא תקווה לתושבי העיר. מ"מ ראש העיר זהר בלום נרתם גם הוא והפנה אותנו למרחבים המוגנים שבבית הספר אורט, מנהל הקמפוס, אבי סער וסגניתו לאה, הם סייעו לנו להוציא לפועל את האירוע אליו יכולים להגיע עד 100 משתתפים שירשמו מראש. כל תושבי רחובות יכלו לצפות במופע שישודר לייב בפיסבוק של העירייה".

שלמה טודלו והילה בן דוד
שלמה טודלו והילה בן דוד

 

שני: מנהלת קרית החינוך ע״ש אהרון קציר רחובות מירב כפיר מתנדבת במשטרת ישראל, זאת במקביל לתפקידה כמנהלת בית ספר ועם כל האחריות ושעות העבודה הרבות שהתפקיד דורש. בתמונה, עם עמית אמסלם, בוגרת בית הספר המשרתת במשטרה. כל הכבוד ושמרו על עצמכן!

מרב כפיר ועמית אמסלם
מרב כפיר ועמית אמסלם

 

שלישי: ניסים סלמן מסיים את תפקידו כמנכ"ל חברת ה.ל.ר, מינואר 2018. סלמן סיפר למקורביו כי הוא מתכנן להמשיך לעבוד בחברת בניה מוכרת בראשון לציון ולעשות למען ביתו מבחינת שכר. את מקומו תפס מנהל מינהלת הסכם הגג בנושא התחדשות עירונית, רזי ברקאי, שכבר עבר חפיפה לתפקיד. רזי נבחר לתפקידו הנוכחי בחודש יולי אשתקד, הוא יכהן כממלא מקום ולאחר הבחירות לרשויות המקומיות ייצא מכרז לתפקיד מנהל חברת ה.ל.ר. נאחל לכולם בהצלחה.

ניסים סלמן ורזי ברקאי
ניסים סלמן ורזי ברקאי

 

רביעי: התקבלו מספר תלונות במוקד העירוני של עיריית רחובות, מצד תושבי שכונת מקוב ברחובות, על כך שלא הוצב שומר סמוך לבניה שמתבצעת בבית כנסת ע"ש שמשון צור ז"ל. לאחר בדיקה ולמרבה ההפתעה, מי ששמר על הפועלים היה בנו של שמשון, חבר מועצת העיר רחובות גיא צור בכבודו ובעצמו שלקח אחריות וביצע את המשימה הנדרשת.

חדשות רחובות - גיא צור בהצעה חדשה למועצת העיר - רחובות ניוז
חדשות רחובות – גיא צור

 

רביעי: קהילת יוצאי אתיופיה בעיר רחובות, תרמו כ- 60 אלף ש"ח לחיילים, מתוכם 12 אלף ש"ח לסיירת גולני – לכל 3 הצוותים. בסכום הכסף, בוצעה רכישה חכמה לפי הצרכים לבקשת החיילים, נרכשו מטענים לניידים, גרביים איכותיות ופריטים נוספים. המוצרים נשלחו במשאית עם הפעילים בזמן שהחיילים היו באימון. החיילים הודו לחבר מועצת העיר רחובות דני מרשה, לעמיתו הפעיל החברתי סלומון מלקו ולכל השותפים ביוזמה הברוכה והמרגשת. מרשה: " מרגש ומספק לראות את חיילי צה"ל שמחים ומאושרים, זה המעט שיכלנו לעשות למענם, מאחלים לכולם שיחזרו לשלום וביחד ננצח! עם ישראל חי!".

דני מרשה עם הפעילים והציוד שרכשו
דני מרשה עם הפעילים והציוד שרכשו

 

חמישי: מעון רשת חוויות צעדים גבעת הדקלים, בניהולה של אתי קריטי והסגנית עינב אסרף, הכינו פינוקים לחיילי פיקוד העורף בעיר, ספינג'ים חמים וטעימים ומכתבי הקדשה מיוחדים מהילדים המתוקים. גולן ביטון מנכ״ל רשת חוויות הפתיע את גדוד 972 פיקוד העורף ששמחו מאוד על הפינוקים.

גולן ביטון עם החיילים
גולן ביטון עם החיילים

 

שישי: חבר מועצת העיר רחובות אביב איטח מקבל פניות על מחסור בביגוד למשפחות מדרום הארץ שמתארחות ברחובות. איטח שולח הודעה לקבוצת הווצאפ של המיזם החברתי שלו ותוך שעה בלבד, נשלחו מאות פירטי ביגוד ארוזים למשפחות.

אביב איטח הפעילים
אביב איטח הפעילים

 

חמישי: חבר מועצת העיר רחובות והמועמד לראשות העיר עו"ד מתן דיל, מתלווה למתנדבי זק"א רחובות ונוסע איתם לדרום, לחזק אותם על פעילות הקודש שהם עושים ולסייר בזירות הטבח המצמררות שהתרחשו ב 7.10.2023.

מתן דיל בדרום עם זק"א
מתן דיל בדרום עם זק"א

 

חמישי: חברת מועצת העיר רחובות וויו"ר סניף רחובות אגודה למען החייל עו"ד קארין ברגינסקי, נסעה לבסיס תל נוף, למסור לחיילים חבילות של בגדים חמים וחטיפים.
ברגינסקי: "התרגשתי לפגוש את אלה שכבר ארבעה שבועות מגנים עלינו ועל ילדינו ללא הפסקה, בכל מזג אוויר הם נמצאים שם ועושים כל מה שניתן כדי שמדינתנו תמשיך להתקיים.
תודה לכל מי שהיה שותף למסירת חבילות, לאהבה האין סופית ולחיבוק במיוחד למעדני מניה ולהוסטל ביבנה.
בימים קרים אלה, אסור לנו לשכח את כל מי שנמצא שם ימים ולילות כדי להגן עלינו. החורף מתקרב ועמו מזג האוויר, לכן כל מי שחושב שיכול לתרום כובעי צמר, כפפות וצעיפים, אשמח שיצרו עמי קשר, החיילים שלנו זקוקים לנו. יחד ננצח".

קארין ברגינסקי בתל נוף
קארין ברגינסקי בתל נוף

 

שישי: נועם חומש, מנהל מערך הדיגיטל והדוברות של סגן ראש העיר רחובות והמועמד לראשות העיר עו"ד יניב מרקוביץ׳ מגוייס לצו 8 ביום תחילת המלחמה. הסופ״ש יצא לאפטר קצר בבית וקיבל ממרקוביץ׳ וחבריו לרשימת רחובות אחת משלוח של דברים טובים לו ולחברים שלו לקראת חזרתו הערב לבסיס.

יניב מרקוביץ' ונועם חומש
יניב מרקוביץ' ונועם חומש

 

שישי: הקומיקאי הרחובותי המצליח אוראל צברי, משתף את הגעגוע לשגרה ומעלה תמונה במדי צה"ל, זו השבת הרביעית שלו ברציפות. " הגעגוע לשפיות בתוך האי שפיות. חיבוק חם לכל משפחות החטופים, משפחות המפונים, ולכל החיילים שלנו מצפון ועד דרום" כתב צברי.

אוראל צברי

פפראצ'י השבוע

חמישי: בשעה 22:00, סגן ראש העיר רחובות אמיתי כהן נצפה מסייר בשכונות העיר במסגרת המשמר השכונתי.

אמיתי כהן ומוטי בלוי מסיירים
אמיתי כהן ומוטי בלוי מסיירים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *