השבוע במנגל: מה עשה אייל גולן בבית החולים ואיך נתפס בעדשה רחמים מלול

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מה עשה אייל גולן בבית החולים, המשנה לראש העיר רחובות שהובהל השבת לבית החולים קפלן, איך נתפס בעדשה יקיר המדור רחמים מלול ועל האירוע המביך של 23 חברי מועצת העיר רחובות

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

 

ראשון: חני בלום, רעייתו של סגן ראש העיר רחובות זהר בלום, עולה לבמה בהיכל התרבות ומבצעת קטע מהצגה כמו שרק היא יודעת. לחני היתה זו סגירת מעגל של 30 שנה על במת היכל התרבות, לאחר הפסקה של שנה, מאחר ובטקס אשתקד נאסר עליה להופיע בגלל המתיחות בבחירות לראשות העיר שכזכור נדחו בגלל פרוץ מלחמת חרבות ברזל. המנגל מסכם: הרוע נעלם והעוול תוקן.

חני בלום בטקס יום השואה צילום מנגל
חני בלום בטקס יום השואה צילום מנגל

 

ראשון: מי שחתומים על הצלחת האירועים העירוניים, טקסי יום השואה והשבוע יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ויום העצמאות, הם – מנהל הבמות והאירועים שלמה טולדו והמנהל האומנותי של בימת הנוער ז'אק זרביב. את טקס יום השואה הפיק כאמור טולדו שגם השתתף כשחקן בהצגה המרגשת.  טולדו סגר מעגל על הבמה ורשם 30 שנות קריירה מוצלחות. 

שלמה טולדו וז'אק זרביב
שלמה טולדו וז'אק זרביב

 

שלישי: מזל טוב לעו"ד הרחובותי המצליח בתחום הפלילי והמשפט, אביחי חג'בי, שעבר למשכנו החדש ברחוב אלי הורביץ 12, בית עופר, קומה 2. הגיעו לכבד מ"מ ראש העיר רחובות אביב איטח וחבר המועצה לשעבר גיא צור.

אביחי חג'בי ואביב איטח
אביחי חג'בי ואביב איטח

 

שלישי: בשעה 14:00 נשמעו קולות תופים בלשכת ראש העיר, כשיצא הראיס מתן דיל מלשכתו הוא ראה את דרבוקן שמלווה את ממלא מקומו אביב איטח, לצד ריקודים של קומץ חברים בהם – יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה, גלעד כץ, אופיר עותמי, בת זוגו גלית והוריו. הסיבה – חגיגות צנועות לרגל יום הולדת 40. בחדר הישיבות הונח כיבוד קל, חבריו של איטח ברכו אותו להצלחה בתפקיד, איטח הודה לכולם בהתרגשות, פרגן להוריו שבלעדיהם הוא לא היה מגיע לתפקיד וסיים באיחולי חזרתם של החטופים הביתה לשלום.

יום ההולדת לאביב איטח
יום ההולדת לאביב איטח

 

רביעי: לאחר שיקיר המדור, רחמים מלול, נתפס בעדשה ישן בנאומו של ראש העיר מתן דיל בטקס יום השואה, הגיע מלול להצהיר אמונים בישיבת המועצה, כשהוא  חדור מטרה, משתתף בתוכן הנושאים, מנסה לעקוץ את ראש העיר ולהשתלט לו על הדיון, בשלב מסוים רטן: "מה זה פה דיקטטורה?", דיל נשאר ממלכתי ולא התיחס, בסוף הדיון עקץ דיל חזרה את מלול לאחר שהתחלפו בכסאותיהם ואמר: "דברים שרואים מכאן לא רואים משם".

ראש העיר מתן דיל, חבר המועצה רחמים מלול בטקס יום השואה ובישיבת המועצה
ראש העיר מתן דיל, חבר המועצה רחמים מלול בטקס יום השואה ובישיבת המועצה

 

רביעי: מזל טוב לחבר מועצת העיר רחובות, יו"ר האופוזיציה יניב מרקוביץ, שחגג 43 אביבים. אגע לפני המועצה הרים מרקוביץ' כוסית לחיים עם חבריו לסיעה ועם יקיר המדור, חבר המועצה רחמים מלול. נאחל לו בריאות, הצלחה ונחת.

רחמים מלול ויהיה מרקוביץ

 

רביעי: רביעי אולמי עדיה ביבנה , אבי וחווה משולם, אבי רכז המקוואות והעירובין במועצה הדתית הממשיך במפעלו של אביו הרב זרח משולם זצ״ל, חוגגים בר מצוה לבנם אוֹרי ממצטייני ישיבת הדרום, שנשא דרשה מרגשת. השתתפו –  רב הישיבה ר׳ אלעד לסרי הבוס עו״ד ליאור פרישמן ראש הכולל רבי בני רביבו האדמו״ר רבי שמואל טולידאנו, סמנכ״ל משרד הדתות צורי פורת, שר הבריאות אוריאל בוסו, שר העבודה יואב בן צור, חברי מועצת העיר רחובות אלדד גדסי ושי קזיוף, אבנר אקוע, רב העדה הבוכרית הרב יונתן בורוכוב והזמר אליה והב שניגן על השמחה המנגל מאחל למשפחת משולם היקרה המון מזל טוב.

 

חמישי: הזמר הרחובותי המצליח במדינה אייל גולן, מגיע לבית חולים לבקר חיילים פצועים. אייל מרגש ושר עם אחד מהם בסרטון שזכה תוך זמן קצר למאות אלפי צפיות.

 

חמישי: עו״ד והשמאית מקרקעין הרחובותית, שמרית לבייב ״הלוירית״, התמנתה לסגנית יו״ר ועדת בתי הדין הרבניים במחוז תל אביב בראשות עו״ד ליאור שפירא. לבייב סיפרה כי לדעתה יש צורך לשינוי בצד המשפטי והשמאי בבתי דין הרבניים ובבתי המשפט לענייני משפחה, בדיוק חוות הדעת השמאיות והתערבות שמאי המקרקעין, כמו כן בזירוז הליכי  גירושין וירושות. הדבר  עשוי לקדם דיירים שתקועים בדירות ובתיהם מהווים סכסוך גם בתוך פרוייקטים של התחדשות עירונית. נאחל לה בהצלחה.

 

חמישי: חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי המחזיקה בתיק הקליטה, אירחה את חברי הכנסת אביגדור ליברמן ועודד פורר במוזיאון לזכר הווטרנים "המוזיאון העירוני להנצחת הגבורה היהודית במלחמת העולם השניה". מבחינת ברגינסקי היתה זו סגירת מעגל, מאחר ובשנת 2019 הגישה הצעה לסדר להקמת המוזיאון, באותה ישיבה ברגינסקי הושפלה והצעתה הוסרה מסדר היום. ברגינסקי לא ויתרה, במשך שבעה חודשים היא נאבקה ובתומם, בחודש בספטמבר 2019 הצעתה באותו נושא התקבלה. בתשיעי למאי סגרה ברגינסקי מעגל כשהגיע למוזיאון עם התואר החדש, מחזיקת תיק העליה והקליטה.

ברגינסקי, ליברמן ופורר במוזיאון
ברגינסקי, ליברמן ופורר במוזיאון

 

חמישי: גולן ביטון, מנכ״ל חוויות רחובות, מאתגר את עצמו והפעם מחוץ למשרד, ביטון מגביר אימונים בקצב תחרותי על מנת לייצג את רשת חוויית בכבוד בתחרות הקרובה ואולי להביא את המקום הראשון בתחרות איש הבזרל.

 

שישי: לאחר פרסום הכתבה של רס"ל נאור עורקבי שנבחר לדגלן הראשי בטקס המרכזי ביום העצמאות שייערך בהר הרצל. למנגל נודע כי נאור הוא אחיינו של הזמר זוהר ארגוב ז"ל, אחיו של אמנון ארגוב/עורקבי.אמנון כאמור עסוק בהרצאות על סיפור חייו המרתקים במקומות רבים בארץ. במהלך ההרצאות הוא מציין שהוא בעצמו שירת בסיירת מטכ"ל אך למקורביו הוא מודה בגאווה ששלושת ילדיו שרתו בקרבי, אחד מהם סרן שיראל עורקבי מפקד בסיירת חרוב. אמנון משמש כ-28 שנים ספק משה"ב ומשרד החינוך בנושא המניעה משמוש בסמים ואלכוהול.

אמנון ארגוב עורקבי וילדיו הלוחמים
אמנון ארגוב עורקבי וילדיו הלוחמים

 

שבת: השבת לפנות בוקר פונה לבית החולים קפלן המשנה לראש העיר רחובות, חבר המועצה דני מרשה, בהגיעו לבית החולים הובהל מרשה לחדר הניתוח וכעבור זמן הניתוח הסתיים ועבר בהצלחה. מרשה מתאושש ומחלים כעת, בהמשך השבוע ישוחרר לביתו.

חבר המועצה דני מרשה
חבר המועצה דני מרשה

 

פפראצי השבוע

שישי: מרוץ השישה לזכר חללי צה"ל אחד מהם תושב רחובות, סמ"ר גיל שרעבי ז"ל שנהרג באסון המסוקים. מטעם נבחרי הציבור מגיעים לכבד את המעמד רק שלושה מתוך עשרים וחמישה נבחרים- הראיס מתן דיל, ממלא מקומו אביב איטח וחברת המועצה קארין ברגינסקי.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *