התפוח של מתן דיל, הוופל של רמי מדהלה והתעוזה של דניאל גרינברג

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: התפוח של מתן דיל מול הוופל של רמי מדהלה, את מי תקף אוראל צברי והמעשה הנועז של דניאל גרינברג. 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: שתי אמירות מפתיעות נרשמו בישיבה לתוכניות העתידיות של העיר, שקיים הקודקוד מתן דיל, עם כל חברי המועצה (מלבד חברי האופוזיציה שלא הגיעו). הראשונה היתה של חבר המועצה אבי קינד שלראשונה שיבח את דיל וציין כי לא זכור לו שהתקיימה ישיבה כזו בעבר, בה הקודקוד משתף את נבחרי הציבור בתוכניות העיר. האמירה השניה היתה בין חבר המועצה החרדי, אפי בן גד, לבין חברת המועצה מ"רחובות חופשית ומאוחדת", איטל בציר אלשיך. השניים גילו סובלנות והשתתפו בדיון מעמיק על תוכניות הבניה בעיר, לבסוף סוכם בהומור להקים רשימה שתקרא "יהדות חופשית".

 

שני: בשעה 10:30 הקודקוד מתן דיל מכנס את ועדת מל"ח (משק לשעת חירום), בחמ"ל של עיריית רחובות שבקניון. בפתח הישיבה, שואל מנהל אגף הפיקוח והתנועה ליאור שוקרי, מדוע אין כיבוד? באותה נשימה הציע שוקרי לכולם שכל אחד יביא סנדוויצים מהבית, הקודקוד דיל השיב שהביא לעצמו תפוח עץ מהבית, יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה שלף מהכיס וופל ואמר: "אני לא חיכיתי, כבר הבאתי מהבית".

 

ראשון: בהתאם למצב הביטחוני ולתחושת הנחיצות במנות דם, חברת מועצת העיר רחובות ומחזיקת תיק מעמד האישה, אוה גור, יזמה עוד אירוע תרומת דם בבית הספר "פרחי המדע" בשיתוף עם חברת המועצה, מיכל וולקני. השתיים הגיעו לבית הספר לתמוך בתורמים והדגישו את המסר: "תרומת דם קצרה ופשוטה יכולה להציל חיים".

 

רביעי: חבר מועצת העיר רחובות שאול צגהון, פנה לקודקוד מתן דיל בפתח ישיבת המועצה, והודה לו על ההתנצלות שקיבל מבצלאל שרעבי. הסיבה – צגהון לא הוזמן לועדת מל"ח שהתקיימה ביום שני ובה הוא חבר.

שאול צגהון

 

רביעי: הקומיקאי הרחובותי המצליח אוראל צברי ורעייתו ההריונית סיון, טסו לוינה להינות מהופעתה של הזמרת טיילור. אלא שברגע האחרון ההופעה בוטלה בגלל איום של דעאש לבצע פיגוע טרור. צברי לא נשאר חייב ובסטורי שהעלה אמר: "זה שטיילור עצמה לא הוציאה שום הודעה רשמית או סטורי? שתתבייייש!".

אוראל וסיון צברי צילום מסך
אוראל וסיון צברי צילום מסך

 

חמישי: בשעה 10:00 הפתעה לסגן ומ"מ ראש העיר שוקי קרומר בקומה השישית, לרגל יום הולדתו ה-72 שנערכה בלשכת ראש העיר מתן דיל. כל זאת בתיאום עם מנהלת לשכתו, איריס דדון,  כשנקרא קרומר להגיע לפגישה דחופה עם הקודקוד דיל, הגיע קרומר לחדרו והופתע לראות את מכריו במסיבת יום ההולדת. השתתפו הקודקוד מתן דיל, סגנו אביב איטח, ח״מ מגי סלע וגר אנשי לשכתו, אפרת צוקרמן ראש מינהלת החינוך, אשתו נורית, חברו הטוב מרשימת רחובות חופשית ומאוחדת –אבי פדר ועוד.

 

חמישי: תכירו את חברת המועצה הדתית ברחובות ירושה זויה אברהם שמונתה לתפקיד ביום חמישי. ירושה היא מורה לאנגלית והסטוריה ומחנכת בחטיבת ביניים דה שליט. היום היא נציגה במועצה הדתית מטעם סיעת "רחובות חופשית ומאוחדת", פעילה חברתית מהבולטות במרכזים לצדק חברתי ברחובות. לפני כשבוע וחצי השתתפה כמנחה באחד ממעגלי השיח, בשכונת אחוזות הנשיא בנושא חוק העזר לפתיחת עסקים בשבת ברחובות.

 

חמישי: תכירו את נציגת הקהילה האתיופית במועצה הדתית ברחובות מירי אלמו שעשתה היסטוריה. מירי תושבת רחובות בת 45, נשואה ואם לארבעה ילדים, עשתה היסטוריה כאשר נבחרה להיות הנציגה הראשונה של הקהילה האתיופית במועצה הדתית ברחובות מטעם סיעת רחובות אחת. חברי המועצה מטעם הסיעה, שאול צגהון ויניב מרקוביץ ברכו על בחירתה: "הבחירה במירי אלמו כנציגתנו במועצה הדתית ברחובות, היא צעד משמעותי לקראת שילוב מלא ושוויוני של הקהילה האתיופית בחברה הישראלית. פעילותה המתמשכת למען הקהילה היא דוגמה ומופת למחויבות, למסירות וזה מוכיח כיצד ניתן להביא לשינוי אמיתי ומעמיק".

 

חמישי: מנכ"ל חוויות גולן ביטון ורעייתו רעות, יצאו להשלים פערים בארוחת ערב חלבית, במסעדה האיטלקית "ברדלס", שבמרכז המסחרי החדש של שכונת אחוזת הנשיא. לפתע מגיע הזוג הראשון של העיר, מתן ואפרת דיל שמתיישבים סמוך גם הם לארוחת ערב חלבית ולהשלמת פערים. באותה שעה, מ"מ ראש העיר אביב איטח בילה במסעדת ה"ספרה" היוקרתית עם זוגתו גלית.

 

שבת: אירוע "גאווה בסלון" נערך בביתה של אוה גור, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק מעמד האישה, באירוע נכח חבר המועצה ומחזיק תיק חוסן קהילתי, עו"ד שמואל בר דאנזאן. המרצה באירוע הייתה אדוה שטרן דוידוביץ, מרצה בחוש"ן וחברת קהילת הלהט"ב, נשואה למאיה ואמא ל- 3 ילדים, שסיפרה את סיפור חייה וענתה על שאלות הקהל. האירוע מוקדש לזכרה של שירה בנקי ז"ל ולזכר הרצח בברנוער, נועד להעלות מודעות חברתית ולקדם סולידריות והכל, והוא זכה להשתתפות נרחבת ולתגובות חיוביות.

אוה גור זכרון בסלון
אוה גור גאווה בסלון

 

שבת: הידוענית הרחובותית דניאל גרינברג, אוספת את שני ילדיה, מיאל ורון לאחר סופ"ש עם אביהם, הזמר המצליח במדינה אייל גולן. גרינברג אורזת מזוודות והרבה אומץ ולוקחת את ילדיה לנופש בחו"ל למרות כל המצב הביטחוני. נאחל להם שיהנו ויחזרו הביתה לשלום.

דניאל גרינברג וילדיה מיאל ולירון, צילום מסך
דניאל גרינברג וילדיה מיאל ולירון, צילום מסך

 

פפראצי השבוע

רביעי: בשעה 14:12, חבר מועצת העיר רחובות אלדד גדסי, נצפה בסיור במרכז תקוותנו, עם מנהל אגף נכסים של עיריית רחובות יוסי כפיר ומנהל בית הספר החרדי הרב נחמיה שלום.

 

חמישי: הקודקוד מתן דיל נצפה מכבד את שר הדתות מיכאל מלכיאלי בלשכתו שבקומה השישית, רגע לפני כינוס המועצה הדתית ובחירתו של אבנר אקוע. לאחר מכן נוסע דיל לניחום אבלים בשכונת שעריים ומנחם את משפחת הילד לביא בוני ז"ל שטבע בחוף ראשון.

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *