זהר בלום: "הגיע הזמן שנתגייס לשמור על ניקיון העיר".

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מ"מ ראש העיר רחובות זהר בלום יזם מבצע ניקיון בחורשת הצופים: "הגיע הזמן שנתגייס לשמור על ניקיון העיר, בכוונתי לפעול למען הקמת פארק עירוני, ריאות הירוקות וגינות קהילתיות שיהפכו ללב הפועם של תרבות הפנאי וישפיעו לטובה על איכות החיים של התושבים ברחובות".

זהר בלום אוסף מנגלים ומשליך לפח

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

ביום שישי האחרון (28.04) ולאחר חגיגות יום העצמאות, זהר בלום, המועמד לראשות העירייה, יזם מבצע ניקיון בחורשת הצופים עם כ- 250 חניכי שבט יאיר משכונת רחובות ההולנדית.

חניכי השבט שנרתמו למשימה, הגיעו למתחם החורשה וקיימו פעילות הדרכה לכבוד יום כדור הארץ והחשיבות לשמירה על הסביבה למען הדורות הבאים. לאחר מכן, יחד עם זהר, הם התחילו במשימת הניקיון ובכך החזירו אהבה לטבע.

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

את המשימה החשובה הזו חתם בלום עם תודות לכלל הנוגעים בדבר וקישר את דבריו לזכרו של תושב רחובות ההולנדית יאיר אשכנזי ז״ל, שנפל במבצע צוק איתן ועל שמו קרוי השבט.

מ"מ ראש העיר רחובות זהר בלום

בלום סיכם: "הגיע הזמן שנתגייס לשמור על ניקיון העיר היקרה שלנו ובמקביל, נגדיל את המודעות לשמירה על הסביבה. בכוונתי לפעול למען הקמת פארק עירוני, ריאות הירוקות וגינות קהילתיות שיהפכו ללב הפועם של תרבות הפנאי וישפיעו לטובה על איכות החיים של התושבים ברחובות. אני רוצה לומר תודה לחניכים ולחניכות, למדריכים ולמדריכות ולרכזי השבט המופלאים, על התגייסותם לאירוע החשוב ולקיחת חלק משמעותי במאמצים לשמירה על חורשת הצופים שכולנו כל כך אוהבים".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

תגובות