חבר המועצה והפעיל החברתי דני מרשה מצטרף לרשימת "רחובותי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בא לחולל שינוי! חבר המועצה והפעיל החברתי דני מרשה מצטרף לרשימת "רחובותי" בראשות מתן דיל

לרשימת "רחובותי", בראשות המועמד לראשות העיר, עו"ד מתן דיל, מצטרף חבר המועצה והפעיל החברתי דני מרשה – גורם משמעותי בכל הנוגע לקידום קהילת יוצאי אתיופיה.

מרשה, יזם פרטי, אקדמאי ופעיל חברתי למעלה מ-15 שנים, מוכר בזכות הנתינה האינסופית שלו, העזרה והסיוע שהוא מעניק לכל אדם. הוא מגיע נחוש לטפל באתגרים אשר עומדים בפני הקהילה הרחובותית הוותיקה של יוצאי העדה האתיופית, שעדיין סובלת מקשיי קליטה גם אחרי עשרות שנים בארץ.

האמונה של מרשה בדרך ורצונו לתת ביטוי לאוכלוסיה שלמה ולשנות את המציאות הקיימת עבור תושבים רבים, הביאה אותו לחבור אל דיל, יחד כתבו תכנית סדורה עבור הקהילה, תכנית אשר מציבה מספר מטרות-על בלתי מתפשרות – לשנות את תדמית השכונות ובתוך כך את רמת החיים של תושביהן, לדאוג לחיים עצמם בזמן תהליכי הפינוי בינוי, לתת מענה לנוער ולתלמידים מתקשים, לסייע לצעירי השכונה עם הגיוס לצה"ל ועם תום השירות, להנגיש את כלל שירותי העירייה לקהל הוותיק ובתוך כך פעילות יומית במועדונים, ותעסוקה בשעות הפנאי, להעביר את ניהול תקציבי המדינה לשילוב וקידום יוצאי העדה, לגורמים הבקיאים ביותר בצרכי הקהילה במיצוי מלא ובשקיפות מלאה לציבור.

חבר המועצה דני מרשה: "החיבור למתן טבעי מאד עבורי, במיוחד בשל הרצון המשותף של שנינו לשנות את פני העיר ולהעניק את השירות הטוב ביותר לתושבים. לכל אורך שנות פעילותו הציבורית, מתן היה שם למען קהילת יוצאי אתיופיה ודאג לצרכיהם. גם כשלא נמצא מענה הולם בצינורות המקובלים של העיריה, מתן היה היחיד שענה לטלפון באופן אישי, הגיע, עזר וטיפל. מתן הוא איש של עשייה וערכים, אשר ראוי לאמון שלי ולתמיכתי, ואני מאמין כי ברגע שיעמדו לרשותו הכלים המשמעותיים של ניהול העיר, הוא ידע לחולל את השינוי שכולנו מצפים לו. אני שמח וגאה להיות חלק מרשימת רחובותי המגוונת והאיכותית".

המועמד לראשות העיר עו"ד מתן דיל

מתן דיל מברך: "אני גאה בהצטרפותו של איש עשייה ערכי כמו דני, בעל רצון עז לחולל שינוי מהותי בתפיסה ובחשיבה, ולהפוך את רחובות למקום שיוויוני יותר עבור כולם. ברוך הבא דני!"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *