חדשות הרכב: דגם של קורולה סדן היברידית טויוטה קורולה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ירייית הפתיחה של טויוטה קורולה – קורולה סדאן ואינטנסיבית מאוד בעלת מנוע היברידי גדול בעת הטענה שלו אינדיבידואלית. כעת בעלת סגנון ואף הנדסה חדשים לחלוטין, עבור קורולה החדשה יש הכל – חזות ויזואלית בטרנד האחרון ומדהימה, סגנון של פנים מהפכני, שדרוג של טכנולוגיה ומה שהכי משמעותי – נתונים של בטיחות מתפתחים ביותר. קורולה סדן שבה וכעת היא משובחת אל מול שנים קודמות.

טויוטה קורולה – קורולה סדאן –

עבור סוג זה הוענק בידיה את הדירוג המקסימלי אשר כולל חמישה כוכבים עבור בטיחות בשנת 2019. בבחינות של הריסוק, אשר מבוצעות באמצעות יורו אן סי אפ, אשר הוא ארגון אינדיבידואלי עבור אומדן של ביצועים של בטיחות של כלי רכב. זו היא למעשה עוד ראיה לנאמנות של טויוטה קורולה אל עבר בטיחות ושמירה על גבי הולכי רגל, נהג או נוסע כאחד. סוגננה עבור נסיעה בכביש עירוני, הוקמה למעלה מכך – מעוצבת, נינוחה ואפקטיבית ביותר, קורולה סדאן החדשה מעניקה בילוי של נסיעה כיפי וייעודי. בין אן מדובר על נסיעה בדרך עירונית או בין אם מדובר בזמן של שיוט בכביש מהיר, תחושו את כל המעלות שלה, אשר מתייחסים בבילוי של נסיעה היברידית ובבטיחות שלה. מרשימה מבפנים, קסומה מן החוץ. קורולה סדאן הינה אשר מעניקה הכי הרבה ביצועים של נסיעה שהינם מרשימים ביותר – מבפנים מרווח מאוג וטרנדי סוגנן ביד קשה וחבילת הבטיחות טויוטה סייפטי סנס דואגת לבטיחות מקסימלית של כל הנהגים בכל משעול. צריכת שלק מעטה, זיהום אוויר מועט ובילוי של נסיעה מרבי – המנוע ההיברידי אחד קילומטר ושמונה מאות מטר הולם את עצנו עבור הנציב ומעניק נסיעה חלקה ונוחה בכל מצב כל שהוא. לא נדרש לטפל בטעינה שלו, בשל כך כי קורולה סדאן מטעינה באופן אינדיבידואלי. זהו כלי רכב היברידי אשר הינו ממשי. מערכת של מולטימדיה נבונה ומיטבית עבור עשיית שימוש בה – המסך של המגע מולטי טאץ' בגודל של תשעה אינטש, לצד חלופה של בקרה מן ההגה וחלופה של התפעול של הקול בזמן של ניווט, יתנו בידכם לבקר על גבי מוזיקה, לשוחח בטלפון נייד שלכם ולנווט בלא להוריד את הידיים שלכם מעל גבי ההגה. שלווה נפשית כל העת – מערכת טויוטה סייפטי סנס שניים מעניקה עבור נוסע בילוי של נסיעה חצי אוטומטית וודאית מאז עולם.

הפרמטר של צריכה של דלק הוא פרמטר של נד סי קורולטד אשר הוענקו מאת היצרן בהתאם לרגולציה בת WLTP – EC  לשנת 2017 על אלף מאה חמישים ואחד. הפרמטר של צריכה של דלק הינו בהתאם לבחינה של מעבדה. צריכה של דלק הלכה למעשה תושפע כן מתוואי של דרך, תתחזק את כלי הרכב מהגדרה של נסיעה ועשויה גם לבוא לכדי הבדל ניכר אל מול הפרמטר של המעבדה.

קורולה אקסיט – אל תיוותרו אחורה –

העלות שלה החל ממאה אלף שלוש מאות תשעה ותשע מאות ₪. אגרת הרישוי העלות שלה החל מאלף שמונה מאות ותשעה ₪.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *