חדשנות רפואית פורצת דרך במרכז הרפואי קפלן

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

חדשנות רפואית פורצת דרך: המרכז הרפואי קפלן הפך לראשון בארץ להשתמש במסתם לב חדש מסוג Navitor Vision!
החודש, בוצע לראשונה בישראל במרכז הרפואי קפלן שימוש במסתם לב חדש. מדובר בטכנולוגיה מתקדמת, אשר מאפשרת לבצע צנתור להחלפת מסתם לב בצורה מדויקת יותר, תוך צמצום הסיכונים לדליפות לאורך שנים והתאוששות מהירה יותר עבור המטופלים.
הייחודית של המסתם החדש באה לידי ביטוי ברמת הדיוק, כאשר המערכת משתמשת בטכנולוגיית הדמיה תלת מימדית מתקדמת, המאפשרת לרופאים לראות את המבנה האנטומי של הלב בצורה מדויקת יותר מאי פעם. בנוסף, הטכנולוגיה גם מאפשרת בצוע הליך פחות פולשני – הודות לדיוק המוגבר, ניתן לבצע את הניתוח דרך חתך קטן יותר, מה שמקטין את הטראומה וזמן ההחלמה.
לבסוף, חשוב להדגיש כי מחקרים מראים שהמסתם החדש, Navitor Vision, מוביל לשיעורי הצלחה גבוהים יותר ולסיכון מופחת לסיבוכים ודליפות בהמשך.
ד"ר גרא גנדלמן, מנהל יחידת הצנתורים במרכז הרפואי קפלן: "צנתור להחלפת מסתם הפך מזמן לפעולה שגרתית, ואנו מבצעים אותה בהיקפים אדירים מידי יום. יחד עם זאת, הטכנולוגיה המשמשת אותנו בצנתורים ממשיכה להתפתח כל העת, ואנחנו עמלים להכניס בקפלן לראשונה טכנולוגיות חדשות שמטיביות עם המטופלים שלנו, כמו במקרה הזה. אנחנו גאים להיות מרכז לב מוביל, שפועל כל הזמן לשיפור המענה הרפואי שאנחנו נותנים למטופלים שלנו".
פרופ' קובי ג'ורג', מנהל מרכז הלב במרכז הרפואי קפלן: "לאחרונה חנכנו בקפלן את מרכז הלב הגדול בישראל, ואיתו ההתחייבות להציע למטופלי בית החולים את כלל אפשרויות הטיפול המתקדמות והחדשניות, גם בפרוצדורות שגרתיות המתבצעות כל הזמן. זוהי דוגמא נוספת לטכנולוגיה שהכנסנו ראשונים בארץ לשימוש, במטרה לשפר את הדיוק, למזער את הסיבוכים, ובעיקר – להיטיב עם המטופלים".

בשיתוף ממומן עם המרכז הרפואי קפלן

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *