חדש ברחובות: מרכז מסחרי חדש המשתרע על 2100 מ"ר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

חדש ברחובות: ייבנה מרכז מסחרי חדש המשתרע על 2100 מ"ר. "הסיבה שלא התחילו עם הבנייה נעוצה ברצונות דרקוניים של העירייה הקודמת".

 

בשורה טובה לתושבי שכונת רחובות הצעירה: ראש העיר מתן דיל נפגש עם חבר ועד שכונת רחובות הצעירה דני גולן, יחד קבעו לקדם את בניית המרכז המסחרי בשכונה, לו מחכים התושבים שנים רבות.

גולן; " נפגשתי עם היזמים של המרכז המסחרי שמתוכנן לקום פה בשכונה. אפתח ואומר שליזמים יש נסיון עשיר וגדול מאוד בהקמת מרכזים מסחריים ברחבי הארץ ויתרה מכך הם שכרו חברת ייעוץ שמתמחה בהתאמת מרכז מסחרי לאופי האוכלוסייה והתושבים שבה! הפגישה נעשתה לאחר התערבות ישירה של ראש העיר מתן דיל ואביב איטח סגנו שדרשו מהיזמים לקדם ולהתחיל בדחיפות את העבודה להקמת המרכז וכמעט כל החסמים הבירוקרטים הוסרו כולל דרישות מופרכות של ראש העיר הקודם שלא קיימים יותר".

 

"בשבועיים הקרובים מתוכננת פגישת עבודה ראשונה של וועד השכונה עם היזמים וחברת התכנון למיפוי הצרכים שלנו בשכונה, בהתאם לתובנות שקיבלו מהסקר שערכו בעבר (סופר, בית קפה, קופ"ח וכד'). בנוסף מיועד להבנות גם חניון תת קרקעי בשטח. גודלו של המרכז הוא כ 2100 מ"ר שטחי מסחר ויתפרס על פני 3 קומות.
הסיבה שלא התחילו עם הבנייה נעוצה ברצונות "דרקוניים" של העירייה הקודמת שלא הותירו ליזמים אלא להשהות את הבנייה וכעת הם הוסרו וניתן ליזם את האור הירוק להתחיל לפעול. מבחינת לו"ז – בחודשיים הקרובים יעבדו בצורה אינטנסיבית למפות את הצרכים ובתקווה שהכל יעבור קשורה והפערים הקטנים ייסגרו אמורים עד סוף השנה לעלות על הקרקע עד סוף השנה הזו".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *