חולצו בשלום שני כלבים שננעלו ברכב

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

שאפו לפקח המציל מאיר למינסקי!

רחובות: שני כלבים ננעלו ברכב, פקח עיריית רחובות מאיר למינסקי, עובד המחלקה הווטרינרית העירונית שי קרווה, צוות השיטור העירוני ומתנדבי ידידים חילצו אותם בשלום:"בתום החילוץ צוות הפיקוח העירוני המשיך בטיפול שלהם ולקח אותם לוטרינר העירוני".

הכל התחיל בשעת צהריים בעקבות דיווח על רכב חשוד ברחוב הגר"א, פקח החניה מאיר למינסקי איתר את הרכב והבחין שיש בתוכו כלבים נעולים. למינסקי פתח קריאה במוקד ידידים.

עזרא כדורי ומשה אטיאס, מתנדבי סניף רחובות, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הכלבים בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

עזרא ומשה מספרים: "מסכנים הכלבים. אחד השכנים גילה ברכב שני כלבים נעולים, והזעיק מיד את צוותי העירייה שינסו לאתר את בעל הרכב. משלא הצליחו לאתר אותו, הם חייגו לידידים ופתחו קריאה במוקד. הגענו במהירות למקום וחילצנו אותם בתוך כדקה. צוות הפיקוח העירוני דאג לקחת אותם לוטרינר העירוני עד למציאת בעל הרכב. אנו שמחים שחילצנו את הכלבים בשלום, הם שמחו כל כך כשיצאו מהרכב."

בארגון ידידים שבים וקוראים לאזרחים שלא להשאיר חסרי ישע ברכב לבד, גם לא לרגע, מחשש לנעילה • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית מכל טלפון.

קרדיט תיעוד: ידידים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *