חתם והתחרט: יאיר לפיד לחץ על זהר בלום עד שהתקפל וחזר בו מחתימתו

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: ח"כ יאיר לפיד מסיעת יש עתיד לחץ על המועמד לראשות העיר זהר בלום, לבסוף בלום התקפל וחזר בו לפרוש מהמרוץ לאחר שאמש חתם על מסמכים ליריבו עו"ד מתן דיל. 

צילומים: רחובות ניוז

חתימתם של מתן דיל וזהר בלום מתוך ההסכם
חתימתם של מתן דיל וזהר בלום מתוך ההסכם

המועמדים לראשות העיר רחובות שעלו בשלישי שעבר לסיבוב השני, עו"ד מתן דיל שקיבל 25.201 אלף קולות, מול זהר בלום שקיבל 17.994 אלף קולות, ישבו אתמול (מוצ"ש) בבית משפחת בלום, חתמו על הסכם שבלום פורש מהמרוץ וימונה לממלא מקום ראש העיר בשכר, כפי שהוא היום.

יאיר לפיד וזהר בלום

במחנה בלום לא אהבו את הרעיון והחלו להשמע קולות נגד, בהם ח"כ וראש האופוזיציה יאיר לפיד סיעת יש עתיד שזעם על החלטת בלום. הבוקר (ראשון), החל בלום להביע חרטה על ההסכם, לקראת הערב שלח בלום הודעות בתוכנן הוא מפריך  את השמועות על פרישה מהמרוץ ובכוונתו להתמודד מול עו"ד מתן דיל בכל זאת בסיבוב השני בבחירות שיתקיימו ביום ראשון הבא.

לפני זמן קצר נראו ח"כ עודד פורר מסיעת ישראל ביתנו במטה של זהר בלום שברחוב יעקב, יחד עם יניב מרקוביץ ואנשי בלום, שככל הנראה מתארגנים לחתימה על תמיכה בבלום לראשות העיר.

גורמים המעורים באירוע מסרו: ״שנים לא נראה בפוליטיקה הישראלית אדם שמזגזג כל כמה דקות, חותם, חוזר בו ושוב מדבר סינית. אם הוא מפר ברגע וברגל גסה הסכם שפעל עבורו דקה לפני כן, איך הוא יקבל החלטות לעתיד העיר. ״ מקורב נוסף הוסיף ״נרשמה מבוכה רבה מאוד במחנה של זהר. הוא ממש התקפל באופן מביש״.

תגובות

2 תגובות

  1. יאיר לפיד שוב מסכסך…
    דיל הצליח להדיח את מלול עם מפלגה צעירה חזקה ומגוונת . אם זוהר היה מצטרף אליו זה היה לטובת העיר. בשביל מה פוליטיקה ומלחמות? מקווה שמרקוביץ יתמוך בדיל והעיר תתחיל עידן חדש ומבטיח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *