טסים לדובאי? מי לא היה רוצה לנהוג על רולס רויס!

megalinks122

צילום:freepik

 

דובאי היא אחד היעדים הפופולריים ביותר, ואיך לא? מדובר על יעד שכל חלק ממנו נועד להדגיש את היוקרה שבמקום, כך שאלו שמבקרים ביעד המטורף הזה יוכלו ליהנות מטיול שכולו קלאס, שופוני ויוקרה וליהנות לא פחות מאטרקציות מטורפות ומבנים עוצרי נשימה. בשנים האחרונות, בזכות הסכמי אברהם ההיסטוריים – גם תיירים ישראלים הצטרפו לחגיגה, וניתן לראות כיצד בזכותם דובאי הפכה להיות אחד היעדים המועדפים גם על המטייל הישראלי. לדובאי יש המון מה להציע, החל מפארקים ועד למוזיאונים, וכמובן שאי אפשר שלא להזכיר את מגדל הבורג' חליפה האייקוני שבזכותו דובאי ידועה. אולם, לצד כל מה שיש לדובאי להציע לכם, חשוב לציין כי אחת החוויות הטובות ביותר שם ללא כל ספק היא השכרת רכב יוקרה. אז איך השכרת רכבי יוקרה בדובאי עובדת, מדוע זה מומלץ ומה עוד עליכם לדעת לפני שתחפשו אחר רולס רויס להשכרה בדובאי? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

 

רולס רויס להשכרה בדובאי – חוויה של פעם בחיים

 

לפני שתחפשו אחר חברה מומלצת שממנה תוכלו להשכיר רכבי יוקרה בעת בה אתם שוהים בדובאי הרי שעליכם לדעת למה כל-כך מומלץ לבחור רולס רויס להשכרה בדובאי. כאמור, דובאי היא יעד שידועה בעיקר בזכות אווירה אינסופית של יוקרה ושופוני, אז למה שלא תתאימו את עצמכם לאווירה של היעד ותיסעו בשיא הסטייל והיוקרה בכבישים המדהימים שיש לדובאי להציע? מעבר לכך, דובאי כולה בנויה במיוחד עבור נסיעה ברכבי יוקרה. נכון, יש תחבורה ציבורית, ואפילו יעילה לא פחות משל מדינות מפותחות אחרות – אבל האטרקציות בדובאי רחוקות אחת מהשניה, כך שעל ידי השכרת רכב יוקרה תוכלו לא רק ליהנות מכל רגע בנסיעה, אלא גם להיות בטוחים שתגיעו לכל מקום בו אתם מעוניינים בזמן, וכן גם כי לא תהיו תלויים בשום דבר אחר מלבד לוח הזמנים שלכם. כדאי לדעת גם כי הכבישים של דובאי נהדרים עבור נסיעה ברכבים מפוארים שכאלו, הם פתוחים, מהירים ויש גם כבישי אגרה מאוד נוחים שמקלים על חווית הנסיעה.

 

השכרת רכבי יוקרה בדובאי – דברים שכדאי לדעת

 

אחרי שהסברנו לכם כל מה שצריך לדעת על רולס רויס להשכרה בדובאי, הנה עוד כמה דברים נוספים שכדאי לכם לדעת אודות האפשרות של השכרת רכבי יוקרה בדובאי:

 

  • דלק – כמוזכר לעיל, דובאי נחשבת ליעד מאוד יוקרתי ומפואר, ובהתאם לכך – תוכלו לצפות למחירים לא זולים, בלשון המעטה. אולם, כאשר מדובר על דלק – הסיפור כאן הוא אחר לגמרי. הדלק בדובאי זול מאוד, ובמחירים שלא הכרתם עד היום.

 

  • רישיון נהיגה בינלאומי – בשביל שתוכלו ליהנות מהחוויה הייחודית של רולס רויס להשכרה בדובאי, עליכם קודם לכן להוציא רישיון נהיגה בינלאומי, אלא אם כן אתם בעלי אזרחות אמריקאית, קנדית או בריטית ויש לכם רישיון בתוקף מטעם אחת ממדינות אלו. די פשוט להוציא רישיון בינלאומי, ותוכלו לעשות זאת ברוב רשתות הפארם והאופטיקה המובילות בישראל בעלות די סמלית של בין 10 ל-15 שקלים.

 

  • גיל – אי אפשר להשכיר רכב בדובאי מתחת לגיל 21, ואילו במקרים מסוימים, חברות יבחרו להשכיר רכבי יוקרה רק לבני 25 ומעלה. כמובן שהדבר עשוי להשתנות בהתאם לנסיבות ובהתאם לחברה שבה בחרתם, כך שחשוב מאוד לוודא לפני כן במידה ואתם מתחת לגיל 25 ועדיין מעוניינים לחוות את החוויה הבלתי נשכחת של נהיגה ברחבי דובאי על רולס רויס מפוארת. 

 

הכתבה בשיתוף: https://pugachev.co.il/,

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *