טקס הנחת אבן פינה להקמת מעונות לסטודנטים 

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הבוקר: טקס הנחת אבן פינה להקמת מעונות לסטודנטים

 

המעונות מוקמים באמצעות חברת שיכון ובינוי סולל בונה בהיקף מוערך של כ- 260 מיליון ש"ח.
עיריית רחובות, באמצעות הלר, בונה בימים אלה מעונות לסטודנטים בעיר רחובות, במטרה לסייע להם ללמוד ולגור בעיר במחיר סביר הבנייה תבוצע בסטנדרט גבוה במיוחד שטרם נראה כמוהו בארץ לסטודנטים, וצפויה להסתיים בתוך כשנתיים וחצי 500 יחידות דיור, וכ- 1100 שטח מסחרי ייבנו במקום את הבנייה והתפעול מבצעת חברת שיכון ובינוי סולל בונה שזכתה בפרויקט במודל DBOT להקמת המעונות סטודנטים, סמוך למכון ויצמן למדע והפקולטה לחקלאות בצומת האצ"ל – דרך הים.

טקס הנחת אבן הפינה למעונות סטודנטים

הבוקר התקיים טקס מיוחד להנחת אבן פינה למעונות סטודנטים בדרך האצל פינת דרך יבנה.
שטח הפרויקט משתרע על כ- 4 דונם ברחוב דרך הים-האצ"ל- המנוף, וכולל כ- 20,000 מ"ר בנוי, מתוכם כ- 1,100 מ"ר מסחרי. הפרויקט עתיד לכלול כ- 500 יחידות דיור עבור סטודנטים בתמהיל מגוון של דירות יחיד ודירות שותפים. היקף הפרויקט כולו מוערך בכ- 260 מלש"ח.
ברחבי העיר רחובות יש ריכוז של מוסדות אקדמיים (מכון וייצמן, הפקולטה לחקלאות מזון וסביבה של האוניברסיטה העברית, המרכז האקדמי פרס, מכללת אורט, שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה, המכללה לחינוך "אורות ישראל", ביה"ס לסיעוד בביה"ח קפלן ועוד) אשר כבר כיום מונים למעלה מ- 13,000 (! ) סטודנטים וסטודנטיות, המשוועים למערך מעונות סטודנטים סדור ומעודכן.
במסגרת הערכות שבוצעו עבור הלר, צפי היקף הסטודנטים בעיר בשנת 2025 יעמוד על למעלה מ- 15,000 סטודנטים.
מדובר בפרויקט ייחודי בישראל בתחום הדיור לסטודנטים, בעל אטרקטיביות גבוהה בשל מיקומו על ציר תנועה מרכזי וגישה תחבורתית נוחה, בסמיכות לכל המוסדות האקדמיים.
משום כך פעלה עיריית רחובות באמצעות הלר להקמת הפרוייקט בשנים האחרונות – וכעת הוא קורם עור וגידים עם תחילת הבניה בשטח. הפרויקט מבטיח לסטודנטים תושבי העיר הנחה של 20% מתעריפי הדיור בפרויקט.

מבחינת שיכון ובינוי סולל בונה חשיבות הפרוייקט היא בהענקת פתרון דיור ברמה גבוהה המותאמת באופן מלא לצרכי הסטודנט והסטודנטית, וזהו פרויקט נוסף בשרשרת פרויקטים של מבני מעונות שסולל בונה מקימה ומפעילה באזור המרכז, ביחד עם מעונות האקדמית ת"א יפו ומעונות המכון הטכנולוגי בחולון.

ניסים סלמן, מנכ"ל החברה לפיתוח רחובות בע"מ: ״מאחורי פרויקט שכזה ישנה עבודה רבה וארוכה של הלר, . אני גאה שחברת שיכון ובינוי סולל בונה שמתמחה בסוג כזה של דיור בחרה להשקיע ברחובות ובציבור הסטודנטים בה ושלאחר תיאומים כה רבים בפרויקט יוצא אל הדרך והחלה בנייתו״.

 

אסף ענבר מנכ״ל סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי אמר היום כי: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם עיריית רחובות והחברה לפיתוח רחובות בפרויקט חשוב זה, שהינו חלק משרשרת פרויקטים של מבני מעונות סטודנטים בכל רחבי הארץ המבוצעים על-ידי החברה. הפרוייקט יאפשר לסטודנטים אפשרות לגור באזור המרכז ברמה גבוהה ובתנאים העונים באופן המיטבי על צרכיהם. אנו רואים בפרויקט זה חשיבות לאומית בשיפור תנאי הסטודנטים בדרכם לרכוש השכלה.
אסף ענבר הוסיף כי סולל בונה עובדת באופן הדוק עם הנהלת העיריה, וכי שיתוף הפעולה המקצועי התאפשר הודות למעורבות האישית של ראש העיר, מר רחמים מלול, והנהלת העיריה.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *