יו"ר הסתדרות המורים מברך את מתן דיל שהחליט לא לשבות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

יו"ר סניף הסתדרות המורים ברחובות והסביבה מצטרף למתן דיל ומברך על ההחלטה שלא להשבית כלל את מערכת החינוך, מ"מ ראש העיר אביב איטח: " בשום פנים ואופן לא לשביתות בזמן מלחמה". 

 

יו"ר הסתדרות המורים הסתדרות המורים גבי שמעון מחזק את ראש החלטת ראש העיר רחובות מתן דיל, שמעון מבהיר בהודעה ששלח למורות ומורי האזור כתב: "הסתדרות המורים לא הכריזה על שביתה! הסתדרות המורים עדכנה כיצד ניתן לפתוח את המערכות לאור שביתת ההסתדרות הכללית: בגני ילדים – אם יש סייעות הגן עובד כרגיל. אם אין – הגננת מגיעה לגן והגן נשאר סגור! בבתי ספר (יסודי וחט"ב) אם יש סייעות, שירותי ניקיון ואבטחה – לימודים כרגיל.
אם אין – לימודים עד 11:45 בלבד. מוסדות חינוך מיוחד – לימודים כרגיל".

בניין עיריית רחובות צילום: רחובות ניוז
בניין עיריית רחובות צילום: רחובות ניוז

תזכורת: בשעה 20:00 עדכנה עיריית רחובות שהלימודים מחר יתקיימו כרגיל: "עיריית רחובות מחבקת את משפחות החטופים. מחר (שני, 2.9) בין השעות 10:00-9:00, לא תתקיים קבלת קהל בעירייה. מתוך אחריות ודאגה לילדי העיר וכדי להבטיח שגרת חינוך יציבה ככל האפשר, מערכת החינוך ברחובות תפעל מחר כרגיל".

אביב איטח

למהלך הצטרף מ"מ ראש העיר רחובות אביב איטח, שמחזק את החלטת ראש העיר מתן דיל ומזכיר לכולם: "לכל השואלים עיריית רחובות לא תשבות מחר". איטח: "בשום פנים ואופן לא -לא לשביתות בזמן מלחמה, לא עכשיו. האויב האמיתי הוא חמאס, לא הממשלה, לא העירייה, לא התושבים, לא ההורים ולא התלמידות והתלמידים שסבלו מספיק בשנה האחרונה , הפילוג הפנימי מחליש אותנו ומשרת את הטרור. העירייה מחבקת את משפחות החטופים ובהן את משפחתו היקרה של נמרוד כהן מרחובות ולכן נצטרף כאות סולידריות והזדהות ליוזמת השלטון המקומי ולא תתקיים קבלת קהל בין השעות 9:00 ל-10:00 ואני מברך את מתן דיל – ראש העיר על ההחלטה האחראית והנבונה. כדי להבטיח שגרת חינוך יציבה ככל האפשר, עם פתיחת שנת הלימודים, גני הילדים בעיר יפעלו כרגיל. כלל עובדי העירייה, לרבות הצוותים החינוכיים, הונחו להגיע לעבודתם. אנו כואבים את הירצחם של ששת החטופים והחטופות בידי מרצחי חמאס, מחזקים ותומכים במשפחות החטופים הגיע הזמן להתאחד מאחורי המאמץ המלחמתי – זו השעה לסולידריות, ולא להאשמות, זה הזמן לאחדות, תמיכה בצה"ל והתמקדות במטרה: ניצחון, השבת החטופים וביטחון לישראל".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *