יו"ר מועצת התלמידים והנוער רומי פוקס "רוב תפקידי המפתח אצלנו הוא כוח נשי"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

לרגל יום האישה: יו"ר מועצת התלמידים רומי פוקס: "הכוח הנשי במועצה שלנו, מורגש באופן ניכר- כמעט כל בעלי התפקידים שלנו הן בנות נוער". 

 

"במהלך השנה הצלחנו להוציא במועצה העירונית מגוון פרויקטים שונים" מספרת רומי פוקס בת ה- 17, תלמידת כיתה י"ב בקציר שמכהנת כיו"ר מועצת התלמידים והנוער של רחובות מזה שנה. "גייסנו נציגים חדשים, העלנו מודעות לזכויות התלמיד, עודדנו את חיסוני הקורונה, לקחנו חלק באירועים שונים בעיר, יצגנו את הנוער מול מקבלי ההחלטות וכל זאת בשיתוף פעולה ותמיכה מלאה של מחלקת הילדים והנוער העירונית שלנו שהייתה לנו כתף תומכת לאורך כל השנה בהובלת אבי יוספי".

ספרי קצת על התוכניות הקרובות.
במסגרת המועצה, אנחנו מתרגשים ביותר לקראת רייב פורים העירוני, אשר לקחנו חלק בארגונו, אנו מתכננים לקחת חלק משמעותי ביום המעשים הטובים, ומעבר לכך אנו פועלים על מספר פרויקטים נוספים בנושא תרומות למען הקהילה. הייתי שמחה לראות את המועצה משמרת את הקיים וממשיכה לפעול למען כלל הנוער בעיר בשנים הבאות".

רומי פוקס

 

איפה את רואה את עצמך בעתיד?
"בתור מישהי עם שאיפות רבות, וניסיון במגוון ענפי ידע שונים- אני מתקשה לחשוב על מסלול אחד עבור העתיד שלי. עם זאת, הייתי שמחה בעתיד לטייל ברחבי הארץ, ובעולם ולהעמיק בידע התרבותי שלי. כמו כן, אני יכולה לראות את עצמי בעתיד בקריירה צבאית כלשהי".

כבת שעומדת בראש מועצת הנוער, איך את מסכמת לעת עתה את התפקיד?
"אני גאה להיות האחת העומדת בראש מועצת התלמידים והנוער העירונית, הכוח הנשי במועצה שלנו, מורגש באופן ניכר- כמעט כל בעלי התפקידים שלנו הן בנות נוער. ההובלה הנשית ללא ספק מעצימה, ומייחדת את הכהונה שלי בתפקיד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *