יושרו ההדורים בין מתן דיל לראה"ע לשעבר, המפגש האקראי של אייל גולן וילדיו באילת

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

יושרו ההדורים הקודקוד מתן דיל לבין ראה"ע לשעבר, מי הפתיע ופרגן למאיר דהן, איך קרה שכל בני משפחת הזמר הרחובותי המצליח במדינה, אייל, אלין, אילנית, אלירז שדה וליאם בילו את הסופ"ש האחרון באילת. 

 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: מסיבת פרישה מרגשת לפנסיונרית העירייה תיקי כוכבי, ששימשה כמזכירתו של מ"מ ראה"ע לשעבר בנצי שרעבי, היום היא מזכירתו בהתנדבות של יו"ר האופוזיציה יניב מרקוביץ'. האירוע התקיים בחצר ביתו של הזמר גבי נס בטירת שלום, לשם הגיעו סגן ראש העיר זהר בלום, יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה, חברותיה הטובות שארגנו את האירוע, דנה לוי שרעבי ומיכל מדהלה ועוד עשרות עובדים וחברים.

 

שני: מזל טוב לפעיל החברתי הרחובותי טל מרדכי שחגג השבוע 45 קיצים. למנגל נודע שגם ביום הולדתו המשיך מרדכי להתנדב כרגיל למען הקהילה על חשבונו הפרטי. נאחל לו בריאות, נחת והצלחה.

טל מרדכי

 

שני: המון מזל טוב למשפחת קריטי, לשירה ועדי קריטי מרחובות, שנשבעו זה לזו באולם גאיה, להורי החתן האהובים גיל וליאת קריטי, להורי הכלה המאושרים מיה ואלי מאנגני. נאחל להם הצלחה, בריאות ואושר. בין האורחים חבריהם הטובים אילנית לוי ואלירז שדה שניסה ולבסוף הצליח לרקוד צעד תימני.

 

שני: ועדת ביקורת של עיריית רחובות התכנסה לראשונה, חברי הוועדה הגיעו סקרנים לדעת על מה יו"ר הוועדה ח"מ יניב מרקוביץ' ידון, אולם למרבה ההפתעה, היועצת המשפטית של העירייה, עו"ד מיכל דגן, הקדישה את הוועדה הראשונה להסבר מקיף של נהלי הוועדה והוחלט כי בפגישה הבאה יועלו נושאים לבדיקה.

כפי שהובטח: שלב ב' של השוק העירוני יוצא לדרך! - רחובות ניוז
יניב מרקוביץ

 

שלישי: ראש העיר רחובות לשעבר יעקב סנדלר ואחיו הקמפיינר נוני סנדלר, הגיעו לבקשתם ללשכת ראש העיר רחובות ופגשו את הקודקוד מתן דיל. סנדלר כזכור לא תמך בדיל בבחירות ודיל שלא נשאר חייב אמר לו בפגישה שהוא חושב שהוא (יעקב סנדלר) פספס אותו. בפגישה יושרו ההדורים והיא נערכה כשעה באופן חברי ונעים.  דיל סיפר אודות הגירעון העצום שהשאיר מלול ושהוא עובד עד השעות הקטנות, סנדלר קפץ מכסאו ואמר כי גם את המשמרת שלו הוא התחיל בגירעון גדול, וסיפר שבזמנו הוא טען שהוא מקבל את המשכורת הנמוכה ביותר בעירייה מאחר ואם היו מחשבים לפי שעות עבודה כולם היו רואים שהוא מקבל הכי פחות. בהמשך דנו הצדדים על סוגיית מכון ויצמן והפרשי הארנונה. בסיום הפגישה סיכמו האחים סנדלר שהם שמחים שמתן דיל הוא זה שנבחר לנהל את העיר ולא אחרים.

 

שלישי: ההריונית הרחובותית סיון תם צברי, רעייתו של הקומיקאי המצליח אוראל צברי, עברה שבוע מורעב ומאתגר, זה התחיל בשטף דם בעין כתוצאה מנים שכנראה התפוצץ, וזה המשיך באירוע מסוכן של חנק במהלך לגימת מים שלמרבה המזל הסתיים בשלום. הבעל המודאג, אוראל, לקח אותה מיד לרופא והרגיע את כולם שהכל בסדר.

 

רביעי בערב בזמן נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס, מאות תושבים הגיעו להפגין בצומת מכון ויצמן שבכניסה לעיר רחובות. המפגינים חסמו את הצומת וקראו להחזיר את החטופים הביתה כולל את נמרוד כהן החטוף רחובותי. בין המפגינים נראתה ח"מ העיר רחובות מגי סלע וגר מתיישבת על הכביש ובעקבותיה עוד מפגינות ומפגינים.

מגי סלע וגר צילום: הילי ברוק
מגי סלע וגר צילום: הילי ברוק

 

רביעי: נערך טקס חנוכת האודיטוריום החדש במזויאון מורשת יהדות תימן של עיריית רחובות. הקודקוד מתן דיל, קבע מזוזה וברך את המשתתפים, מנהל המוזיאון חנניה קורש, גזר את הסרט ולאחר מכן ערך קורש סיור למכובדים באגף החדש, הכולל מרחב מוזיקלי לקהילות ישראל, עמדות סאונד, עמדות העשרה על יהודי תימן וכמו כן אודיטוריום נוסף. הזמר אורי שבח שר ללא מוזיקה וכלי נגינה מאחר והתקופה היא בין המיצרים. השתתפו: מ"מ ראש העיר אביב איטח, מ"מ ראש העיר שוקי קרומר, חברי המועצה אלדד גדסי, שי קזיוף, יו"ר מרחב ההסתדרות עודד עמרם, ת"ת אלוף אביגדור קהלני ועוד.

 

חמישי: בהצלחה למיכה סבג, שמונה לנהל את מחלקת איכות הסביבה בעיריית רחובות. רגע לפני שנכנס לתפקיד, נסע סבג לחופשה קצרה באילת עם רעייתו כדי לחזור בכוחות מחודשים.

מיכה סבג

 

חמישי: ראש העיר מתן דיל ביקר יחד עם ח״מ איטל בציר אלשיך במרכזים לצדק חברתי, בסניף שממוקם ברחוב הרצל. דיל נפגש עם יזהר כרמון -מייסד המרכזים ועם מיכל שחורי מנהלת המרכז בעיר. למנגל נודע שהייתה פגישה מצוינת.

 

חמישי ירון ביטון חגג יום הולדת 14 ומנכ״ל חוויות גולן ביטון, האב הגאה, הפתיע ולקח את בנו החוגג ליום מפנק. נאחל לירון מזל טוב עד 120🎂 והצלחה בלימודיו בתיכון קציר ב'.

 

חמישי: הזמר הרחובותי המצליח במדינה אייל גולן, מגיע עם צוות ההפקה לנפוש את הסופ"ש באילת לצורך הופעה שהוזמנה מראש, במקביל, ילדיו ליאם ואלין מגיעים עם משפחתם, האם אילנית, אלירז ואחותם הקטנה אריאה, לעשות את הסופ"ש במלון אריאה שבאילת. בערב, נצפה גולן וחבריו במועדון הסלינה, נהנה מהופעתו של הזמר מושיקו מור. כך יצא שבמקרה לגמרי, כל משפחת גולן הרחובותית בילתה את הסופ"ש באילת.

 

שישי: ח"מ העיר רחובות לשעבר והפעיל החברתי בהווה, לואיס בר ניר, חגג 58 קייצים, במשחק שבועי עם קבוצת שחקנים המשחקים בפקולטה ומכונים "הפקולטה לכדורגלנים".

 

שישי: מזל טוב לחבר מועצת העיר רחובות עו"ד שמואל בר דאנזאן שחגג 46 קיצים. נאחל לו בריאות, אושר, נחת והצלחה.

חדשות רחובות - עו"ד שמואל בר דאנזאן - רחובות ניוז
חדשות רחובות – עו"ד שמואל בר דאנזאן – רחובות ניוז

 

פפראצי השבוע:

שני: הקודקוד של רחובות מתן דיל, מגיע לאולם נסיה לכבד את הזוג הרחובותי אילן לוי ורעייתו ורד, שחגגו לבנם אורי בר מצווה. לפתע, מוזמן הקודקוד דיל לבמה ולברך את חתן הבר מצווה ודיל שולף מיד ברכה מרגשת מהמותן. דיל לא סתם הרגיש בבית, המנגל מזכיר לכם שבחודש אוקטובר הקרוב יחגגו אפרת ומתן דיל 15 שנות נישואין, לאחר חופה וחתונה גדולה שנערכה גם היא באולם נסיה שבמסמיה.

 

רביעי: חנוכת אגף חדש במוזיאון מורשת יהדות תימן ברחובות, בין המשתתפים תת אלוף אביגדור קהלני, שפוגש את מנכ"ל העירייה מאיר דהן. קהלני פונה לקודקוד מתן דיל ואומר לו שאם דהן איתו הוא יכול להיות רגוע ומרוצה ממקצועיותו.

 

שישי: בשעה 14:46, נצפו הרחובתיים המוכרים אלירז שדה ואלין גולן, בבריכה של מלון אריאה שבאילת שם הם מתארחים בסופ"ש.

אלין גולן ואלירז שדה צילום מנגל פפראצי
אלין גולן ואלירז שדה צילום מנגל פפראצי

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *