יניב מרקוביץ': "מגנה בתוקף את התקיפה המזעזעת רק בגלל נטייתו המינית".

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

תגובה חריפה: המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד יניב מרקוביץ' לא נותר אדיש:" אני מגנה בתוקף את התקיפה המזעזעת של תושב העיר רק בגלל נטייתו המינית".

מקרה שני תוך חודש ימים! הותקף תושב העיר אורי לב (31) רק בגלל נטייתו המינית, אמש במהלך בילוי במכת אגרוף לפניו ונחבל, לדבריו הוא נשאל בשפה הרוסית האם הוא הומו, אורי השיב בחיוב ובתגובה חטף מכת אגרוף עוצמתית. אורי ניגש לקבל טיפול רפואי ובהמשך הוא יגיש תלונה במשטרה.

המועמד לראשות העיר עו"ד יניב מרקוביץ'
המועמד לראשות העיר עו"ד יניב מרקוביץ'

יניב מרקוביץ׳, סגן ראש העיר ומועמד לראשות העיר רחובות: ״אני מגנה בכל תוקף את המקרה המזעזע בו הותקף תושב העיר אורי לב, רק בגלל נטייתו המינית. מצערת במיוחד העובדה שזו הפעם השנייה תוך חודש בו צעיר מותקף רק בגלל נטיותיו המיניות. יש לנו עיר נפלאה עם מגוון רחב של אוכלוסיה ומאז ומתמיד התאפיינו באורח חיים סבלני, מקבל ומכיל לכל גווני האוכולסיה. הטלפון שלי ממשיך להיות זמין כנבחר ציבור וגם כעו״ד שיכול לסייע בליווי משפטי ראשוני במקרים כאלה אם חלילה יקרו בעתיד. שלחתי לאורי הודעה אישית ואמשיך לשמור איתו על קשר ישיר״.

עדי דוידוב באדיבות המצלם
עדי דוידוב באדיבות המצלם

המקרה הראשון בעיר רחובות אירע לפני פחות מחודש.

אז הותקף בכניסה לקניון רחובות תושב רחובות עדי דוידוב בן 23 המשתיך לקהילה הגאה. לעבר דוידוב הושלכה אבן שפצעה אותו בפניו, הוא קיבל טיפול רפואי מקרובת משפחה ולאחר מכן הגיש תלונה במשטרה. דוידוב העלה בסטורי על המקרה שחווה וגרף אלפי תגובות : "אני שמח שיש התיחסות לזה, אני מקבל תמיכה רחבה וזה יצר המון שיח והעלה את המודעות לנושא. ראיתי שאנשים קמו על הרגליים וזה מעודד לראות. אני שמח שזה קורה שאנשים לא נשארים אדישים אבל עצוב שזה קורכ בנסיבות האלה. אך לדעתי עם כל מה שקורה במדינה זה היה בלתי נמנע, אני מקווה שהמצב כאן ישתפר וישתנה ושנבחרי ציבור יעשו מה שבעצם לשמו נבחרו ולא יחפשו כח ואגו. אני מקווה שיעלו את המודעות בנושא הזה גם בתחום החינוך כי בסופו של דבר הכל מתחיל ונגמר בחינוך. אם דור העתיד לא יקבל את הכלים שהוא צריך בכדי להתמודד אז דברים מהסוג הזה ימשיכו לקרות עוד חמישים שנה".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *