כאלף ילדי מעונות של רשת חוויות פתחו את שנת הלימודים בהצלחה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

כאלף ילדי מעונות "צעדים" של רשת חוויות פתחו את שנת הלימודים בהצלחה

 

גולן ביטון, מנכ"ל הרשת: "היום הראשון הוא מאוד מרגש, גם להורים ולילדים וגם לצוותים. אני אישית מרגיש תחושה של צמיחה והתחדשות, שבימים אלו נותנת תקווה ומחזקת את כולנו".

היום (שישי) נפתחה שנת הלימודים ברשת מעונות "צעדים" של רשת חוויות ב- 8 מסגרות ברחבי העיר. מנכ"ל הרשת, גולן ביטון פגש את הילדים, ההורים והצוותים, בסיור שהתקיים עם אסנת לוי מנהלת אגף המעונות ואורנית צמח מנהלת המעונות, והביע שביעות רצון מתוצאות ההערכות לקראת היום הראשון והמרגש של השנה.

גולן ביטון, מנכ"ל הרשת, מסר כי: "היום הראשון הוא מאוד מרגש, גם להורים ולילדים וגם לצוותים. אני אישית מרגיש תחושה של צמיחה והתחדשות, שבימים אלו נותנת תקווה ומחזקת את כולנו". לדבריו, "בשנתיים האחרונות השקענו בהתאמת מרחבי המעונות, לרבות פתיחת מעון חדש, הקמת מתחמי בייבי ג'מבורי, דשא סינטטי ומשחקי חצר חדשים וכן, תוכניות פדגוגיות חדשות, על מנת להפוך את המעונות לדוגמא ומופת למסגרת נעימה, בטוחה ומחזקת.

"התחום הפדגוגי בהובלת מנהלת המעונות אורנית צמח וד"ר אסתר הנדלר, שלה ניסיון רב בתחום, זכו לחיזוק והעמקה משמעותית ביותר" *מספרת מנהלת אגף המעונות אוסנת לוי* "אסתר מלווה את הצוותים ואנו נמצאים בקשר שוטף ותחת פיקוח של משרד התמ"ת מה שמקנה להורים הזכאים אפשרות להגיש בקשות לדרגות ולקבל הנחות שיכולות להגיע למאות ואלפי ש"ח בשנה".

עוד ציין ביטון כי : "בכל המעונות מותקנות מצלמות אבטחה, הצוותים עוברים הדרכות בטיחות, והכשרות במהלך כל השנה. מעונות צעדים נמצאים תחת פיקוח הדוק הן של אגף הגיל הרך ברשת חוויות והן של משרד החינוך ומשרד העבודה והרווחה. בנוסף, הרשת מבטיחה תפריט בריאות עשיר והקפדה על תזונה, אשר עובר ביקורות פתע במהלך השנה, ומקבל את הציונים הגבוהים ביותר. אני רוצה להודות לראש העיר מתן דיל, לחבר המועצה ויו"ר הרשת אמיתי כהן, ולכל צוותי המעונות, אני מאחל לנו שנה של שגרה".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *