כבד את אביך ואת אמך

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מצוות כיבוד אב ואם נחשבת למצווה חשובה כל כך עד כי היא מהווה אחת מעשרת הדיברות,עבור תושב רחובות שנאשם כי השליך אוכל על אמו בשעה שדרשה ממנו להביא את הכיבוד לבית הכנסת לעילוי נשמת אביו,היא כנראה לא כל כך חשובה.

על פי כתב אישום צעיר תושב העיר (20) נהג באלימות כנגד אמו ואף גרם לה לחבלות ברגלה ,זאת לאחר שביקשה ממנו לקחת את הארגז שהכיל בתוכו דברי אוכל לבית הכנסת הקרוב,לעילוי נשמת אביו שנפטר באותו השבוע.
המקרה שהתרחש לפני חודשים, מלמד כי האם ששהתה בבית דרשה מבנה כי ייגש לבית הכנסת להתפלל על נשמת האב. ובמקביל ימסור את ארגז האוכל שהוכן מבעוד מועד לגבאי בית הכנסת ,כדי שהאחרון יברך את המשפחה ובאותה נשימה יעשה ברכה לעילוי נשמת האב..
הארגז שהכיל דברי מזון ,בקבוקי שתייה וכל טוב המתין לבן בבית ולאחר שנקפו הדקות והשבת כבר עמדה להיכנס,פנתה האם שוב לבנה וביקשה ממנו לסור לבית הכנסת במהירות על מנת לא לחלל את השבת.. בשלה זה הבן איבד את העשתונות ודרש ממנה להניח לו ושלא תגיד לו מה לעשות,תוך שהוא דוחף את החבילה לעברה,כתוצאה מהכובד היא נופלת על רגלה והאצבעות ברגילה החלו להתנפח.
האם לא עמדה בשקט והחליטה להזמין משטרה לביתה והשמיעה בפני השוטרים ההמומים כי אין זו הפעם הראשונה שבנה נוהג באלימות כלפיה . וציינה כי לא מזמן הוא זרק לעברה צלחת מלאה במזון ,משום שלא אהב את מה שהיא הכינה עבורו..ולא זאת בלבד ,האם המשיכה וגוללה כי אותו הבן משליט אימה בבית והוא מאיים שאם מישהו ירגזו -הוא ינהג באלימות.
בעקבות אותם אירועים והתלונה מצד האם כנגד בנה ,הוא נעצר ונלקח לחקירה .ולפני כמה ימים הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה ואיומים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *