כבוד גדול לעיר! תכירו את הדגלן הראשי שנבחר להופיע בטקס המרכזי בהר הרצל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

כבוד גדול לעיר רחובות: רס"ל נאור עורקבי בן 23 מרחובות, נבחר לתפקיד הדגלן הראשי בטקס המרכזי שייערך בהר הרצל בערב יום העצמאות. " כבוד גדול להיות נציג היחידה, אקדיש את המעמד לחברי אור חיים בן חמו

 

רס"ל נאור עורקבי בן 23 יליד רחובות, למד בבית הספר בן גוריון, המשיך לבית ספר תיכון ויצו ובמרץ 2019 התגייס לחטיבת כפיר, לאחר שעבר את הגיבוש לסיירת חרוב, הפך ללוחם בסיירת, כחצי שנה לפני שחרורו התמנה לתפקיד רס"פ של הסיירת, לאחר שנה וחצי התמנה לתפקיד רס"ר של לוחמי הסיירת.

 

נאור השתחרר לביתו בשישי לאוקטובר כדי לחגוג בסופ"ש את  יום הולדתו ה-23, למחרת בבוקר אותה שבת שחורה, הוא נאלץ לוותר על החגיגות ולצאת ללחום בעזה עם חבריו ליחידה.

"נולדתי בשישה לאוקטובר ויצאתי לחגוג יום הולדת 23 בבית משפחתה של ארוסתי שגם היא מרחובות. כשהיינו בבית בסופ"ש, בשבת בבוקר, שמעתי את האזעקות הבלתי פוסקות, הבנתי שמשהו מוזר קורה, למרות שאני שומר שבת הבנתי שאני חייב לבדוק מה קורה, פתחתי את הטלפון וראיתי שבתקשורת מפרסמים על חדירת מחבלים לעוטף עזה, התקשרתי למפקד לוודא שהחיילים שלנו בבסיס מרום. כעבור מס דק המפקד שלי עשה שיחת ועידה והקפיץ את היחידה לבסיס, כל הלוחמים הגיעו בדרך הכי מהירה שיכלו. בסביבות השעה 18:00 הוצאנו ציוד לחימה, ביצענו מסדר ציוד ועלינו על הרכבים ויצאנו לקיבוץ בארי".

 

"בקיבוץ בארי הלוחמים חיסלו מחבלים וחילצו בני ערובה. אני תפקדתי כלוחם ויד ימינו של מפקד המסלול, סייעתי בניהול הלחימה ותספוק הלוחמים, כך זה נמשך שבוע שלם. לאחר שבוע בבארי הועברנו לעבוד בג'נין, הצטרפנו ללוחמי היחידה עד כניסתינו לעזה. בעזה לחמנו חודשיים וחצי בסעג'עייה, אני עסקתי בכל נושא השגרה והתספוק בתוך עזה. רק כשיצאנו מעזה התארסתי לזוגתי ובעז"ה נקים משפחה".

מימין- נאור עורקבי, משמאל אור חיים בן חמו ז"ל
מימין- נאור עורקבי, משמאל אור חיים בן חמו ז"ל

 

"לפני כחודשיים נבחרתי להיות נציג יחידת סיירת חרוב כדגלן בטקס יום העצמאות המרכזי בהר הרצל. במהלך המיונים בחרו אותי להיות הדגלן הראשי מתוך 72 דגלנים. בחודשיים האחרונים כולנו עובדים על חזרות הטקס מבוקר עד לילה בהתרגשות רבה. אני מרגיש שזו שליחות להיות דגלן במיוחד בתקופה הזו. כבוד גדול הוא לי לייצג את היחידה במעמד המרגש, סוג של הגשמת חלום. אני רוצה להקדיש את השתתפותי במעמד לזכר חבר שאיבדתי במסיבה בנובה, אור חיים בן חמו ז"ל מרחובות. זכות גדולה לקחת חלק בטקס הדלקת המשואות והעברת הדגלים הראשיים, 76 למדינת ישראל. אני רוצה לסיים ולומר שכולי תקווה ותפילה לחזרתם של החטופים הבית לשלום ולהחלמת הפצועים במהרה".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *