כך דואגת האופוזיציה לרמי מדהלה ואיך הפתיע האלוף האולימפי את אוראל צברי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: כך דואגת האופוזיציה לרמי מדהלה ואיך הפתיע האלוף האולימפי את הקומיקאי הרחובותי המצליח אוראל צברי

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

 

ראשון: הפעיל החברתי יניב עבדי היה עסוק מעל הראש גם השנה, בחלוקת מאות ילקוטים לתלמידי בתי הספר בעיר. עבדי שתמיד מפרגן לשותפיו סיכם: "תודה לנטלי רחמים שניהלה השנה את הפרויקט, תודה לצופית גולן ולהנהגת ההורים העירונית רחובות שדאגו לכל הילדים, תודה לאריאלה חבר, מנהלת החינוך ולעיריית רחובות שדאגו לנו למקום, למנהלות בתי הספר והיועצות שדאגו לילדים, תודה לפעילים השונים שבאו, לקחו, נתנו ודאגו לכל ילדה וילד ותודה לחבר שלי, דודי ביכלר על הסיוע המסורתי".
.

 

שני: עשרות מתנדבים ומתנדבות התכנסו במתנ״ס קריית משה ברחובות, לאירוע תודה וגיבוש של ארגון ׳ידידים׳ ברחובות שכלל ארוחת ערב ומופע סטנד-אפ. מי שתמכו וסייעו לארגון החשוב זה מ״מ ראש העיר ומחזיק תיק השכונות אביב איטח יחד עם רחלי כהן ורמי מדהלה מאגף השכונות. איטח, אב טרי, התקבל בחום והודה לראשי הארגון דור אלול, אברהם נתן ואברהם בוקובזה על הפעילות הענפה למען תושבי רחובות ועל קמפיין המודעות נגד שכחה של תינוקות ברכב ופירט את הפעילויות הרבות שהארגון מסייע לתושבים גם בעת חירום בעיקר לאזרחים ותיקים והתחייב להמשך שיתוף פעולה הדוק בתמיכת הקודקוד מתן דיל.

 

שני: מנכ״ל רשת חוויית רחובות גולן ביטון וצוות המנהלה בראשן מנהלת הגביה צביה לביא, הפתיעו עם עוגה וכיבודים במשרדי הרשת את נעה מדהלה, לרגל יום הולדתה ה 26 🎂.  מי שהצטרף להפתעה היה האבא הגאה, יו״ר ועד עובדי עירית רחובות רמי מדהלה שהביא הפתעה משלו – זר פרחים ובלונים.
רמי מדהלה: ״נעה ילדתי היקרה אני מאחל לך שפע של בריאות ,ברכה והצלחה עד 120 אני אוהב אותך וגאה בך".

 

שני: יקיר המדור רחמים מלול, מגיע לכבד את נוכחותו בלוויה של גיבור ישראל דניל פצ'ניוק ז"ל. בדרכו למתחם המכובדים, נבלם מלול ע"י חייל צה"ל שאחראי על הכניסה מאחר ולא הכירו, מלול נעמד בכניסה במבוכה, כעבור זמן קצר אחד המשתתפים זיהה אותו ואמר לאחראי שזה ראש העיר לשעבר, רק לאחר מכן הורשה מלול להכנס ולהתיישב ליד חברת המועצה קארין ברגינסקי וסגן ראש העיר זהר בלום.

 

שלישי: איש העסקים הרחובותי מוטי לביא, הבעלים של לבידי לביא, תרם סכום נכבד לרכישת עשרות ילקוטים לתלמידים העולים לכיתה א' ולכיתות גבוהות. הילקוטים חולקו בין משפחות נתמכות שמקבלות בהתרגשות רבה את התרומה שיזם לביא, זו השנה העשירית ברציפות. יישר כח מוטי לביא היקר!

מוטי לביא צילום: רחובות ניוז
מוטי לביא צילום: רחובות ניוז

 

רביעי: מזל טוב לאיש העסקים הרחובותי רני שעיה, שאשתו קרן חגגה לו יום הולדת הפתעה 50, בביתם שבשכונת חבצלת ברחובות. הגיעו לכבד: יועץ ראש העיר רחובות אלי דוד, הזמרים רובי לוי, ראובן המלאך, שדרן הרדיו ומנחה הטלויזיה ירון אילן ועוד.

רני שעיה, אשתו קרן והזמר רובי לוי בחגיגות יום ההולדת
רני שעיה, אשתו קרן והזמר רובי לוי בחגיגות יום ההולדת

 

רביעי: היה שמח במועצה העיר רחובות, במהלך ישיבת אישור תקציב 2024 והכנה ל2025, נצפו מספר חברים שלא היו ממש רגועים. אחד מהם הוא יו"ר האופוזיציה חבר המועצה עו"ד יניב מרקוביץ. כשבין ההערות לעבר ח״מ איטל בציר אלשיך הוא אמר: ״איטל, אני מדבר עם ראש העיר ואני מבין שקשה לך להתרגל שזו לא את״. הקודקוק מתן דיל השיב למרקוביץ שהתבלבל: ״אבל איטל לא התמודדה לראשות עיר״.

יניב מרקוביץ' ואיטל בציר אלשיך צילום מסך
יניב מרקוביץ' ואיטל בציר אלשיך צילום מסך

 

רביעי: בהמשך לישיבת המועצה, נרשם אירוע מביך נוסף, כאשר חברת המועצה מהאופוזיציה יוליה קפלן, ביקשה בדבריה לסנגר על יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה, ושאלה את הקודקוד מתן דיל, מדוע הוא לא מערב את מדהלה בישיבות. דיל הגיב:" לא הבנתי, את מייצגת את רמי עכשיו? אז התשובה היא שאנחנו יושבים בכמות פעמים שאת אפילו לא מתארת לעצמך, תדברי בבקשה על עצמך ולא על אחרים…". יוליה המשיכה כאשר ניסתה הפעם לעקוץ את ח"מ קארין ברגינסקי כששאלה אותה: "האם את יודעת בזכות מי יש לנו את המדינה?". רעשי הרקע במועצה גרמו לברגינסקי להשיב: "תנו לה, זה מה שהיא יודעת לעשות, הכל בסדר, היא רוצה לעשות הצגה שתעשה".

למעלה מימין בישיבת המועצה: רמי מדהלה, מתן דיל, יוליה קפלן וקארין ברגינסקי
למעלה מימין בישיבת המועצה: רמי מדהלה, מתן דיל, יוליה קפלן וקארין ברגינסקי

רביעי: החברה העירונית רחובות בהובלת אייל פרנקל, ארגנה מופע הצדעה לנשות המילואימניקם תושבי רחובות, בשיתוף מפעל הפיס וח"מ שמוליק בר דאנזאן מחזיק תיק חוסן קהילתי. עוד השתתפו באירוע פורום נשות רחובות בראשן מחזיקת התיק, ח"מ אוה גור. את האירוע כיבד בנוכחותו הקודקוד מתן דיל וממלא מקומו שוקי קרומר. למנגל נודע כי הכרטיסים אזלו עוד לפני שהתחילו בפרסום המופע. כמובן שכולם נהנו.

 

חמישי: נערך מפגש שני של ה״פאבלה״, הפאב השכונתי בשכונת מקוב ברחובות, שהוקם ומופעל ע״י פעילים חברתיים המלווים ע״י הרשות לביטחון קהילתי בהובלת חבר מועצת העיר עו״ד שמואל בר דאנזאן. כיבדה בנוכחותה חברת מועצת העיר רחובות מגי סלע שפגשה פעילים מתנדבים.

 

חמישי: הקומיקאי הרחובותי המצליח אוראל צברי, נסע לעודד את שחקני נבחרת ישראל  במשחקים הפאראלימפיים, שנערכו בצרפת. צברי שמח לחגוג עם האלופים שזכו במקום הראשון. הזוכה הראשון הוא לוחם הטאקוונדו אסף יסעור שזכה במדליית זהב. השני הוא עמי דדאון שזכה במשחה 100 מטר חופשי, ובשיחת וידאו שיזם צברי עם האלוף הטרי דדאון כדי לברכו, הפתיע דדאון וריגש כששאל את צברי: " קודם כל מה שלום אבא שלך".

האלוף האולימפי בשיחת הוידאו עם אוראל צברי
האלוף האולימפי בשיחת הוידאו עם אוראל צברי

 

חמישי: מזל טוב לחבר מועצת העיר ומחזיק תיק הכספים פנחס הומינר, שחגג יום הולדת 49. הראשונה לברך בקבוצת חברי המועצה בשעה 08:20 היתה דניאלה בש, אחריה כולם וגם המנגל מצטרף.

חדשות רחובות - פנחס הומינר - רחובות ניוז
חדשות רחובות – פנחס הומינר – רחובות ניוז

 

חמישי: מנכ״ל רשת חוויות רחובות גולן ביטון, פרגן לאגף הצהרונים בהובלת שלי מרין מדהלה, מנהלת אגף הצהרונים, ביום גיבוש מלא בפינוקים. בשלב מסוים לקח ביטון פיקוד על עמדת הדיג'י והקפיץ את כולם עם המון שמח.

 

חמישי: מזל טוב למנהל מחלקת תרבות תורנית בעיריית רחובות, יוחאי ג'רפי, שחגג 60 קיצים. נאחל לו בריאות, נחת ואושר.

יוחאי ג'רפי
יוחאי ג'רפי

 

שישי: לאחר הפרידה המתוקשרת, תושבת רחובות לשעבר דניאל גרינברג, מארגנת מסיבת יום הולדת 4 לבתה מיאל, יחד עם חברותיה. לאחר מכן, הזמר הרחובותי המצליח במדינה אייל גולן, מארגן יום הולדת משלו לבתו מיאל, איי שם בוילה עם מתנפחים, חברים וכמובן עוגת יום הולדת.

אייל גולן ודניאל גרינברג ומיאל החוגגת
אייל גולן ודניאל גרינברג ומיאל החוגגת

 

פפראצי השבוע

ראשון: בכירי עיריית רחובות נצפו בשעה 13:50, יורדים מבנין העירייה לקניון כשרובם עם אפודות זוהרות, בדרכם לישיבה בחמ"ל העירוני שנמצא בבור, קומה מינוס 2 בקניון, שניהל מנכ"ל העירייה מאיר דהן.

בתמונות: בניהו שרעבי, אבי יוספי ורינת אלון, זהר בלום עם פז גואטה וערן יחיא, אייל פרנקל וגולן ביטון
בתמונות: בניהו שרעבי, אבי יוספי ורינת אלון, זהר בלום עם פז גואטה וערן יחיא, אייל פרנקל וגולן ביטון

ראשון: בשעה 10:09, דוברת עיריית רחובות לשעבר, אביטל רגב, נצפתה בחניון עובדי העירייה לאחר שקיבלה אישור לכניסה חד פעמי, כעבור מספר דקות, מעלה רגב סטורי עם דוברת העירייה החדשה רינת אלון. המנגל בדק – מדובר בחפיפה אחרונה.

 

שני: בשעה 16:50 סמוך לבית העלמין הצבאי ברחובות, מנכ"ל עיריית רחובות לשעבר, תמיר פינשטיין, נצפה מנופף דגל ישראל, במסע הלוויתו של גיבור ישראל.

תמיר פינשטיין צילום: רחובות ניוז
תמיר פינשטיין צילום: רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *