כך הפך מטה המועמד לראשות העיר למסעדה ועל מה הלינה דניאל גרינברג

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: כך הפך המטה של המועמד לראשות העיר למסעדה מקסיקנית, למי הצדיע המועמד לראשות העיר מתן דיל, למי חילק עוגות וטרופיות המועמד לראשות העיר זהר בלום ואיך קרה שאייל גולן לא התחשב בדניאל גרינברג

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

מוצאי שבת: בתחילת השבוע הגיע המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל לנאום בכנס הפרשת חלה מרגש, לזכר החייל סהר מידאני, שנערך באולם גאיה בנס ציונה. טרם נאומו פגש דיל את הזמר יגל אושרי ששירו הפך להמנון מלחמת חרבות ברזל. דיל לאושרי: " כל הכבוד על כל מה שאתה עושה, ההתנדבות האין סופית לעידוד החיילים והפצועים, אני עוקב אחריך ומצדיע לך".

מתן דיל ויגל אושרי צילום פרטי
מתן דיל ויגל אושרי צילום פרטי

 

ראשון: שיפוצניק נכנס לחנות ברחוב הרצל 147, המטה של ראש העיר רחמים מלול שהנו מועמד לראשות העיר בבחירות הקרובות, מתחיל לשפץ את המקום ולאבזר אותו. הסיבה – במהלך התקופה האחרונה, מלחמת חרבות ברזל, שכר את החנות אדם אחר שמתכנן בקרוב לפתוח מסעדה מקסיקנית מושקעת. יש לציין כי מלול לקח עוד שני מטות, אחד ברחוב הרצל בצפון העיר והשני בשכונת שעריים.  המנגל מאחל בהצלחה.

המטה של רחמים מלול- בקרוב מסעדה
המטה של רחמים מלול- בקרוב מסעדה מקסיקנית

 

שני: חנוכת פרוייקט ארומה אפלייד מטיריאלס בפארק המדע, בשיתוף רשת חוויות רחובות בהובלת מנכ"ל הרשת גולן ביטון, שאמונה על הפרוייקט בהיבט החינוכי וההעצמה העסקת בנות ובני נוער, מאתגרים בתעסוקה במקום בשילוב הלימודים. קיבל ביטון "הסמכה" לניהול חדש, מנכ"ל ארומה אפלייד, כאות הוקרה על תרומתו להצלחת המיזם החברתי.

(בתמונה מנכ״ל חוויות גולן ביטון וצ׳יקי בן גיגי מנהלת הסניף החדש והיפה נאחל לכולם קפה טעים)
(בתמונה מנכ״ל חוויות גולן ביטון וצ׳יקי בן גיגי מנהלת הסניף החדש והיפה נאחל לכולם קפה טעים)

 

שני: בר מצווה לחיים מרדכי, בנו של הפעיל החברתי מחסידות קרעטשניף דודי שמואל, הגיעו לכבד מ"מ ראש העיר רחובות והמועמד לראשות העיר זהר בלום, המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל, יו"ר ועד עובדי עיריית רחובות רמי מדהלה, חבר החסידות במועצת העיר פנחס הומינר ועוד.

 

שני: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, מגיע בשיירתו המאובטחת בשעת ערב לעיר רחובות, לניחום אבלים, בבית משפחתה של פעילת מפלגתו "עוצמה יהודית", מורן נועה דוד ז"ל יחד עם אייל אליעזר, רכז עוצמה יהודית בעיר.
צילום: אייל אליעזר

 

שני: תושבת רחובות דניאל גרינברג יוצאת עם בן זוגה הזמר המצליח במדינה אייל גולן, משתפת את מאות אלפי עוקביה ומתלוננת: "קמה, הולכת לפילטיס, משקיעה ואז אייל, לוקח אותי לשיפודים לדפוק לאפות עם חומוס…בבית הזה לא מתחשבים".

דניאל ואייל במסעדה צילום מסך סטורי
דניאל ואייל במסעדה צילום מסך סטור

 

שלישי: מזל טוב למנהל מחלקת המים בתאגיד המים רחובות עמוס כועי שחוגג 64 חורפים. את כועי מפתיעים ראש העיר רחמים מלול, חבר המועצה גיא צור וסגן מנהל אגף הגביה משה כהן שמארגנים לו מסיבת הפתעה מצומצמת במסעדת גחלים.

יום ההולדת לעמוס כועי עם גיא צור ורחמים מלול
יום ההולדת לעמוס כועי עם גיא צור ורחמים מלול

 

שלישי: המון מזל טוב לאיש העסקים הרחובותי עמוס ולי לביא, שאמש חגגו מסיבת ברית מרגשת באולם אלגריה. מאות הגיעו לשמוח בשמחתם בהם הזמרים עדן בן זקן, אלי לוזון ועוד רבים.

עמוס לביא, אלי לוזון ועדן בן זקן צילום פרטי
עמוס לביא, אלי לוזון ועדן בן זקן צילום פרטי

 

רביעי: אוה גור, חברת מועצת העיר רחובות וזהר בלום, המועמד לראשות העיר רחובות, ארגנו מבצע התרמת דם נוסף בשיתוף שבט שני״ר של תנועת הצופים. התושבים הרבים שהתייצבו לתרום דם נהנו בסיום תרומתם מעוגות דה לה פה שגייס בלום כתרומה וממשקה טרופית מתוק. מאז תחילת המלחמה, דואגת אוה גור לקיים מבצעי התרמת דם באופן תדיר כדי לסייע לבנק הדם שסובל ממחסור במנות דם בעקבות הטיפול בפצועים הרבים במלחמה בעזה.

אוה גור וזהר בלום במבצע של תרומת דם
אוה גור וזהר בלום במבצע של תרומת דם

 

רביעי: פתיחת ליגת מאמנט רחובות בניצוחו של מנהל בית הספר העירוני בחברה העירונית אלכס בר מכר ויחד איתו סיגל. נכחו בפתיחה: מנכ"ל החברה העירונית אייל פרנקל, מנהל אגף הספורט בחברה העירונית דורון שמחי, חברות מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי ואוה גור שגם משתתפת כשחקנית במאמנט מאז הקמתה.

 

חמישי: למרות מזג האוויר החורפי והגשום,  סגן ראש העיר רחובות אמיתי כהן מגיע להפגין מחוץ לביתו של ח"כ עופר כסיף עם עשרות תושבים שדורשים את התפטרותו מכנסת ישראל. כשהמפגינים מזהים את כהן הם מבקשים ממנו לנאום. "דיברתי על אחדות, אין ימין ואין שמאל, יש כאן חציית קו אדום שיש לנו צבא הכי מוסרי בעולם, חובתינו למחות".

אמיתי כהן בהפגנה צילום מנגל
אמיתי כהן בהפגנה צילום מנגל

פפראצ'י

ראשון: הכדורסלן האגדי ואיש הנדל"ן הרחובותי ארז מרקוביץ' נצפה בארומה בפגישת עבודה.

ארז מרקוביץ' צילום מנגל
ארז מרקוביץ' צילום מנגל

 

שלישי: יו"ר ועד עובדי עיריית רחובות רמי מדהלה ומנהל אגף השיטור פיקוח ושיטור ליאור שוקרי נצפו כמעט כל ערב באירוע שמחה של עובדי עירייה או חברים משותפים.

רמי מדהלה, ליאור שוקרי, גדי עוקשי ושלומי אבן
רמי מדהלה, ליאור שוקרי, גדי עוקשי ושלומי אבן

רביעי: חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי מגיעה לכנסת ישראל עם הפעילה הציבורית אנה רזומוב, השתיים מתיישבות בקפיטריה ופוגשות באקראי את תושב העיר רחובות והיועץ הפרלמנטרי דודי ביכלר. ברגינסקי סיפרה שהגיעה לשוחח עם ח"כ זאב אלקין במציאת פתרונות סיוע לאוכלוסיה של המגזר השלישי בעיר.

דודי ביכלר וקארין ברגינסקי
דודי ביכלר וקארין ברגינסקי

חמישי: הזמר איתי לוי וכוכב ארץ נהדרת הרחובותי אוראל צברי, מגיעים כאורחי כבוד להשתתף בבר המצווה של איתי חג'בי, בנו של רן חברם. במהלך הופעתו של לוי, עלה לבמה צברי והזכיר לקהל שהוא יודע גם לרקוד ולשמח. לסיכום: היה אירוע מרגש ושמח ושיהיה במזל טוב.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *