כך הפכה ישיבת מועצת העיר ל"חגיגית", ומה רכש לעצמו אייל גולן

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: כך הפכה ישיבת מועצת העיר ל"חגיגית", ומה רכש לעצמו אייל גולן

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

שני: רשת חוויות רחובות קיימה הרמת כוסית מסורתית והפעם בחוויות שוויץ המדע, על ההפקה מנצח מנכ"ל הרשת גולן ביטון. הזמרת הרחובותית הילה בן דוד זכתה לפרגונים והנעימה עם שירי חג האביב וקבוצות התעמלות אמנותית. הגיעו לכבד ראש העיר רחמים מלול ,יו"ר חוויות וסגן ראש העיר אמיתי כהן ,סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ, ממלא מקום ראש העיר זהר בלום ,מנכ"ל העירייה מאיר דהן, חבר דירקטוריון חוויות עו"ד שמואל בר דאנזאן וחברת המועצה אוה גור, חבר המועצה לשעבר שי קזיוף ועוד

הרמת כוסית רשת חוויות

 

שלישי: ישיבת מועצת העיר רחובות באוירה חגיגית, רגע לפני הרמת הכוסית, מבקש חבר המועצה אבי קינד, מראש העיר רחמים מלול את זכות הדיבור. קינד מצליח להרוס את האוירה ומזכיר למלול שיש לו פצע פתוח מערב יום כיפור. מלול השיב באש: "אז תסגור אותו, במקומך הייתי מתבייש להעלות את זה". הטונים בין מלול לקינד עלו עד שהשידור לייב בפייסבוק של העירייה הופסק. בהמשך הצהיר יניב מרקוביץ' על מועמדותו לראשות העיר, לאחר מכן ניגש אליו קינד והתנצל אם הרס לו את התוכניות. למנגל נודע שחברת המועצה ד"ר רוני באום, מרשימתו של מרקוביץ', היתה מוכנה וגם צלמה את רגע הכרזתו.

ישיבת המועצה החגיגית

 

שלישי: בהמשך לישבת המועצה ה"חגיגית", חברת המועצה איטל בציר אלשיך סיימה את רשות הדיבור, חברה למועצה עודד עמרם הציע לה: " את צריכה להיות ראשת העיר, גשי להתמודד אני תומך בך".

 

רביעי: חבר מועצת העיר רחובות גיא צור נפגש עם גיבור ישראל אביגדור קהלני לשיחה מרתקת על מצב הביטחון. צור סיכם: "תודה לך אביגדור היה מעניין מאוד! אביגדור קהלני, גיבור ישראל, אדם ערכי מאוד שאוהב את המדינה ופועל כל העת עבורה. ישבנו עם אוכל טעים וקפה שחור, קיימנו פגישה חברית ושוחחנו על המצב הביטחוני והפוליטי. חלקנו גם סיפורים על חברים משותפים וחוויות על העיר רחובות שלנו. יצאנו עם מסר של אחדות לכל עם ישראל".

 

חמישי: הזמר הרחובותי המצליח במדינה אייל גולן, פינק את עצמו במרצדס מסוג s680, עלותה מסתכמת בכמיליון וחצי שקלים. שיהיה בשעה טובה.

אייל גולן צילום רחובות ניוז

 

חמישי: מאות סייעות ועובדות עירייה נסעו לטיול באתונה לרגל יום האישה. בין המשתתפים מנהל אגף השיטור והפיקוח ליאור שוקרי ורעייתו מזי, יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה, חברי הועד אבישי שרעבי, עמוס כועי, הזמר רובי לוי שערך קבלת שבת ועוד.

יום באישה באתונה

 

חמישי:  בשבוע שעבר פרסמנו במנגל שחבר מועצת העיר רחובות אביב איטח, העלה איור שלו על רקע בניין העירייה והבטיח ש'יהיה עשר'. אפילו בישיבת מועצת העיר כאשר הציג בעיה בפני כולם השיב לו ראש העיר רחמים מלול: "יהיה עשר". אז מסתבר שאת המימונה הפרטית שלו שהפכה ליחידה ובלעדית ברחובות, מקדיש איטח לציון עשור בחיים הציבוריים. למנגל נודע שצפויים להשתתף: בכירים במערכת הפוליטית והתקשורת המקומית והארצית.

 

חמישי: יו"ר סניף עוצמה יהודית ברחובות, אייל אליעזר, משתתף בהרמת כוסית של יו"ר סיעתו השר איתמר בן גביר שנערכת בבאר שבע. בן גביר מציין כי הוא מתכוון להריץ מועמדים למועצות ברשויות המקומיות, בבחירות שייערכו בעוד כחצי שנה. לאחר דבריו של בן גביר, ניגשים לעשות תמונה. אליעזר: " בן גביר יגיע בהמשך אלינו לרחובות, אני מאחל לכל התושבים חג פסח כשר ושמח".

איתמר בן גביר ואייל אליעזר

 

שישי: בין אריזות חבילות המזון למשפחות נזקקות ובין תחילת הקמפיין במירוץ לראשות העיר, לוקח המועמד עו"ד מתן דיל אתנחתא ונוסע עם משפחתו לספארי, לחגוג יום הולדת 10 לבתם הבכורה עלמה. המנגל מסכם- מזל טוב.

משפחת דיל בספארי ברמת גן

 

שישי: מזל טוב לתושב רחובות, מפקד תחנת ראשון לציון סגן ניצב אלעד קליין, שהחליף קידומת וחוגג 40 אביבים.

סנ"צ אלעד קליין

 

שישי: בזמן שכולם בישלו אוכל לשבת, חבר מועצת העיר רחובות רועי שרעבי בישל כעשרים מנות למשפחות נזקקות. בדרך להתארגנות, אירע משבר בין שרעבי לרשת יוחננוף שדחתה את בקשתו לתרום מצרכים בשלב הזה מאחר וכרגע הם תורמים לגופים רבים, שרעבי עדכן את הראיס רחמים מלול על המשבר, אך לבסוף הסתדר והסתייע באחרים. "יבולי אליהו" תרמו פירות וירקות, "בלאדי' תרמו בשרים וסיטי מרקט את שאר המוצרים. שרעבי: " אני מודה לכל השותפים ומאחל לכולם חג שמח ושניפגש בשמחות".

רועי שרעבי בבישולים עם יניב מרקוביץ', לירן מסעוד ואורית סויסה

 

שישי: לרגל יום האחד באפריל- יום השקר, העלתה עיריית רחובות פוסט, והודיעה על איחוד קבוצות הכדורגל היריבות מכבי שעריים והפועל מרמורק. למעלה ממאה תגובות גרף הפוסט, חלקם האמינו וחלקם הבינו. מי שפרגן היה כוכב הרשת הרחובותי אוראל צברי שנקרע מצחוק.

הפוסט שהעלה צברי בסטורי

 

פפראצ' השבוע:

חבר מועצת העיר רחובות לשעבר, שאף התמודד בעבר לראשות העיר, חנניה וינברגר, נצפה ברחוב הרצל, שנעצר כשנשאל על ידי מנכ"ל הפועל יורם אורנשטיין על הבחירות המקומיות הוא השיב: "אני כבר לא שם".

חנניה וינברג ויורם אורנשטיין

 

תגובות