כך הצליח מתן דיל לבלבל את התושבים, מה הקשר של זהר בלום לגוגל ומי פרגן לאייל גולן

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: כך הצליח מתן דיל לבלבל את התושבים, מה הקשר של זהר בלום לגוגול ומי פרגן לאייל גולן על סגירת התיק.

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

 

ראשון: הראיס רחמים מלול מניע את רכבו ויחד עם רעייתו זהבה, יוצאים להשתתף בכנס תאגידים עירוניים בעיר הדרומית אילת. גם הפעם פינקה זהבה את נכדיה בצ'ופרים כמנהג המסורת.

רחמים וזהבה מלול

 

שני: מזל טוב לילידי העיר רחובות, הזוג שהכירו במהלך עבודתם בעיריית רחובות, אור ומיכל צעידי, שנשבעו זה לזו באולמי טאו שבצומת כנות.

אור ומיכל צעידי צילום מסך

 

שני: ברכות לצופית גולן, היו"ר המיתולוגית והפעילה של הנהגת ההורים ברחובות, על בחירת בנה סמ"ר אביב גולן, למצטיין מפקד מיטב. קצת נחת לצופית שנמצאת באמצע מאבקים ושביתות.

צופית גולן ובנה המצטיין אביב

 

שני: דירקטוריון רשת חוויות מאשר את התקציב החדש לשנת 2024 על סך 150 מיליון שקלים. במהלך הישיבה הועלה נושא חם כלשהו, יו"ר הדירקטוריון אמיתי כהן ומנכ"ל הרשת גולן ביטון, הורו להפסיק את הקלטת הישיבה, הנושא ה"חם" נדון, התקבלו החלטות והקלטת הישיבה נמשכה. המנגל ימשיך לעקוב ובהמשך לחשוף את הדרמה.

ישיבת הדירקטוריון ברשת חוויות

 

שלישי: חברת מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך השתתפה בפאנל דת ועיר, באירוע השקה של ׳המצפן׳ בבית ציוני אמריקה מטעם ׳המרכזים לצדק חברתי׳.
לצדה ישבו מיטל להבי, סגנית ראש עיריית ת"א וח״מ שלומי בן ששון מעיריית רמת גן. את הפאנל הינחתה רחל עזריה, ח״מ לשעבר בעיריית ירושלים וח״כ לשעבר. עזריה ציינה בפאנל, כי המחאה שהובילה אלשיך עם התושבים לפני כ- 7 שנים ברחובות, נחשב להישג חסר תקדים גם ברמה ארצית, בכך שמנעה למנות רב ספרדי נוסף לעיר רחובות בעלות של כחצי מיליון ש"ח בשנה והוסיפה, ״שלא לדבר על החסכון המצטבר לרחובות מאז ועד היום עם למעלה מ-3 מיליון ש"ח״.

 

שלישי: המועמד לראשות העיר רחובות זהר בלום, עובר דרך גוגל העולמית, בזמן ששהה בארה״ב במסגרת ביקור לגיוס תרומות. במסגרת הביקור קיים בלום שיחות עם בכירים בהנהלת גוגל בנושאי חדשנות בחינוך וחדשנות אורבנית ומוניציפלית. בכירי גוגל גילו עניין רב בשיתוף פעולה במגוון פרויקטים חדשניים שבלום מתכנן להביא לעיר המדע. נמשיך לעקוב.

זהר בלום במשרדי הנהלת גוגל

 

שלישי: המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל מפרסם סרטון מושקע ברשתות החברתיות במסגרת הקמפיין. בסרטון נראים תושבי העיר רצים לצדו ומחליפים איתו מילים. אחד המשתתפים הוא שמעון מלכה, סגן ראש העיר רחובות לשעבר, שבסרטון מוסר לדיל כדורסל, קטע הסרטון הצליח לבלבל חלק מהתושבים שבשל הדימיון חשבו שמדובר בראש העיר רחמים מלול. אחד מהם הגיב: "יפה שמלול משתף איתך פעולה".

מתן דיל ושמעון מלכה

 

שלישי: חברי מועצת העיר רחובות מקבלים זימון ליום ראשון (מחר) לישיבת מועצה. על סדר היום – השבעתו של נציג ש"ס אלדד גדסי למועצת העיר, למשך חמישה חודשים עד למועד הבחירות שייערכו בחודש אוקטובר השנה. השבעתו של גדסי באה לאחר שחברו לסיעה אבנר אקוע התפטר כי חשב שייבחר לכהן כראש המועצה הדתית ברחובות, התוכנית כאמור לא צלחה במסגרת המאבק על התפקיד מול סגן ראש העיר רחובות אמיתי כהן שניצח, בכך הבטיח את הישארותו של גיסו עו"ד ליאור פרישמן לכהן כראש המועצה הדתית ברחובות. נאחל לכולם בהצלחה.

אלדד גדסי

 

רביעי: יום לפני חג השבועות, חילקה חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי, חבילות וברכות מרגשות לחיילים בודדים בעיר, שנתרמו על ידי הורי וילדי קרית החינוך קציר. למחרת התארח בבית משפחת ברגינסקי אחד החיילים הבודדים. למנגל נודע שזה היה אחד החגים המרגשים שמשפחת ברגינסקי לא רצתה שיגמר.

קארין ברגינסקי בחלוקה

 

רביעי: זמר העשור הרחובותי המצליח אייל גולן מקבל הודעה משמחת מהפרקליטות, שמחליטה לסגור את התיק שהתנהל זה עשור וזו הפעם השניה לאחר שנפתח מחדש. אלפים פרגנו לגולן על ההחלטה, בראשם גרושתו הרחובותית דניאל גרינברג: " ב"ה עכשיו תמשיך להיות מספר אחד ולשמח עם שלם בראש שקט, נלחמת על האמת שלך והוכחת לעצמך ולכולם שבאמת מי שמאמין לא מפחד". גם יו"ר ועד עובדי עיריית רחובות רמי מדהלה פרגן: "אייל ה' אוהב את הנרדפים לא יעזור להם! תמשיך בעז"ה בדרכך לשמח את עם ישראל, אוהבים אותך".

אייל גולן, דניאל גרינברג והילדים מיאל ורון, למעלה- רמי מדהלה. צילום מסך אינסטגרם

 

רביעי: טקס הוקרה ליקירי העיר רחובות בהיכל התרבות. מאות מכובדים מגיעים לברך, בראשם ראש העיר רחמים מלול ששב אך לפני מספר שעות מהעיר הדרומית אילת. בתום הטקס נראים מחובקים באופן מפתיע המועמד לראשות העיר עו"ד מתן דיל, יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה וחבר מועצת העיר אביב איטח. את תוכן השיחה נפרסם בהמשך.

מימין: רמי מדהלה, אביב איטח ומתן דיל

 

פפראצ' השבוע.

1. חבר מועצת העיר רחובות שלמה מונטג (סיעת דגל התורה) פוגש את חברו למועצה עודד עמרם בפרלמנט השבועי שבמאפיית פארין ברחובות, מונטג מספר ומגלה שמבחינתו הוא סיים עשור כחבר מועצה ולא מעונין להמשיך לקדנציה נוספת וסיעתו מחפשת נציג אחר שיחליפו.

שלמה מונטג ועודד עמרם צילום: רחובות ניוז

 

2. ליאור שוקרי, מנהל אגף שיטור, פיקוח ותחבורה בעיריית רחובות, מצטלם בלבן לרגל שבועות עם רעייתו מזי.

ליאור ומזי שוקרי

 

הצטרפו לעדכונים שוטפים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *